Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag har en fundering, vi har en gammal sliten fin skinnsoffa. Kan man smörja den med vanligt läderfett? Vi har köpt på Ikea förut, men...
Svar
6
· Visningar
10 580
Senast: LJOSSA
·
IT & mobiler Jag ska skicka mail till ett helt gäng människor. Alla har mailat mig först och jag har således ett mail från varje person. Finns det...
Svar
1
· Visningar
1 247
Senast: Boj
·
IT & mobiler Jag vänder mig till Buke och hoppas att någon kan ge mig ett råd. Ena minneskortet till min kamera (Nikon D40) där jag tagit en massa...
Svar
7
· Visningar
2 189
Senast: JacobVF
·
IT & mobiler Jag är på AKUT jakt efter ett program jag stötte på för många år sedan där jag kunde ta bort sången från en låt. Någon som vet vad...
Svar
3
· Visningar
964
Senast: JacobVF
·
IT & mobiler En mycket underlig sak hände igår och jag undrar om någon av er har en förklaring till det hela. Lite bakgrund: Jag ska köpa en...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: athena
·
Fritid Vilka roliga spel finns det? Jag och pojkvännen gillar att spela ihop, gärna tillsammans och inte mot varandra eftersom vi till slut...
Svar
17
· Visningar
3 439
Senast: Rhodugune
·
IT & mobiler Visst ska man kunna se vilka adresser man har blockat på MSN?? Detta gäller Live Messenger. Eller är jag helt ute och cyklar...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: MaRomer
·
IT & mobiler Jag har alltid använt telia säker lagring, väldigt enkelt och behändigt. Nu har de gjort om det, och det har i mitt tycke blivit helt...
Svar
18
· Visningar
1 449
Senast: nidron
·
IT & mobiler Vet att det finns "dekaler" att sätta på sin bärbara dator. Har också sett sådana sidor på internet där man kan handla. Men nu har jag...
Svar
1
· Visningar
862
Senast: Sonic76
·
Trädgård & Växter Har fått någon form av ohyra på mina fyra sukkulenter. Alla står i samma rum. Det är som vita larver typ, sitter i klumpar främst vid...
Svar
2
· Visningar
6 706
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler köpte i januari ny mobil, då den gamla tog slut. är dock inte nöjd. de ja vill ha är en som funkar både på arbetet, dvs man kan lägga...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: Andorra
·
Hemmet Hur gör ni då? Jag har hört att man kan lägga studsbollar i maskinen, men är det inte risk då att trumman går sönder? Det är inga...
Svar
4
· Visningar
2 661
Senast: Minett
·
Hemmet Vi hoppas kunna renovera vårt kök i sommar och därmed också kunna byta ut våra vitavaror från anno 1985....:D Vi har dock helt kört...
Svar
8
· Visningar
2 566
Senast: Sar
·
Hemmet Jag har furumöbler i sovrummet :crazy: , sänggavel, sängbord och ett skåp. Nu har vi ett nybyggt sovrum som vi snart ska flytta in...
Svar
3
· Visningar
4 910
Senast: Zody
·
IT & mobiler Min tvattmaskin luktar unket nar den inte anvands. Tvatten kommer dock ut och luktar tvattmedel. Later alltid maskinen torka innan jag...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: Krusan
·
B
IT & mobiler Jag har the sims 3 som jag gärna vill kunna spela men har bara en bärbar dator. Vad jag förstår så funkar det att spela på min dator...
Svar
5
· Visningar
803
Hemmet Jag kom hem igår och skulle tända lampan i sovrummet. Det bara poffar till och slår gnistor från taklampan. Jag slår genast av knappen...
Svar
8
· Visningar
2 650
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Jag har försökt att komma in på SVT Play för att se Jonas Gardells - Åh Herregud samt lite klipp från vinter-OS men när jag försöker gå...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Vintertid
·
Hemmet Jag var idag inne i lägenheten som jag nu äntligen har fått tillträde till. Men jag ska vänta till i slutet av veckan med att flytta in...
Svar
11
· Visningar
1 209
Senast: YaHilweh
·
Hemmet Alltså, nu har jag flera saker jag skulle vilja anlita någon för att fixa, inget akut men lite tapetsering och sånt. Men grejen är att...
Svar
19
· Visningar
2 175
Senast: Sastra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka