Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Behöver lite inspiration Vårt sovrum har gula/ljust guldiga tapeter och hittills har jag fegat och inte vågat inreda med andra färger...
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: horsefriend
·
IT & mobiler Min dator har blivit jätteseg. Kollade nyss om den behövde defragmenteras, men icke. Har haft Avira virusprogram och Zone-alarm, och...
Svar
3
· Visningar
1 004
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Ska köpa en videokamera och vill ha ett bra och enkelt filmredigarar program till. Gillar inte riktigt Moviekmaker i Windows. Har laddat...
Svar
4
· Visningar
1 547
Senast: mag
·
Hemmet Om man ska anlita någon att tapetsera om en hel lägenhet på 39 m2 hur mycket kan man räkna med att det kostar om man köper tapeterna själv?
Svar
5
· Visningar
5 424
Senast: Lazy Lady
·
Hemmet Någon Bukare som har en uppfattning? Mitt proppskåp sitter extremt krångligt till, längst upp under taket i klädkammaren och nu börjar...
Svar
8
· Visningar
16 170
Senast: lahsd
·
Fritid Har fått erbjudande om att köpa en huskylock 535d och har försökt googla på alla de sätt för att få fram någon...
Svar
5
· Visningar
1 737
Senast: MittNyaJag
·
S
IT & mobiler Fölningsboxen kommer att vara cirka 50-60 m från min bostad. Kan man sätta upp en vanlig webbkamera (med mörkerfunktion) och sedan...
Svar
3
· Visningar
1 852
Senast: lillkillen
·
IT & mobiler Jag är ute efter att köpa en ny videokamera, och ville kolla lite om det finns någon här på Buke som kan ge lite tips och egenupplevda...
Svar
2
· Visningar
883
Senast: hajo79
·
IT & mobiler Och som vanligt måste jag grunna lite först. Måste man ha två partioner, min ena del är ju helt tom ? (den lilla) Borde det inte vara...
Svar
10
· Visningar
1 122
Senast: maria85
·
Fritid Lägg ut era verk. Länge sedan det fanns en sådan här tråd nu ju :bump: Nån som minns hur man vänder på huset?
Svar
13
· Visningar
1 954
Senast: moiran
·
IT & mobiler Nu är det jag och mac:en som är igång och bråkar igen.. Har inte orkat ge mig på att synkronisera min iPhone med macbooken, som är...
Svar
7
· Visningar
1 045
Senast: tomten
·
IT & mobiler (ska den här ligga på Dator?) I morse när jag loggade in så var det ny layout på FB. Ser ok ut, kul tyckte jag. Det var en ruta med... 2
Svar
22
· Visningar
2 063
Senast: Kivina
·
IT & mobiler Har fått den nya layouten, den får man vänja sig vid. Tidigare kunde jag gå in och se vilka som var inloggade på chatten och chatta...
Svar
0
· Visningar
1 107
Senast: magruder
·
Fritid Vad använder ni för program för er fotohantering på datorn? För att lägga in bilderna under mappas osv just för sortering? Tycker det...
Svar
4
· Visningar
1 634
Senast: Nemo
·
IT & mobiler Jag har läst i några trådar på olika forum om personer som fått sina bilder stulna. Det som är gemensamt i alla trådar är att många... 2
Svar
35
· Visningar
3 854
Senast: stall w
·
Fritid Bara en löjlig reflektion jag gjort: Varför tar dom flesta män dubbla trappsteg? Tycker dom kanske det ser "trippigt" ut att ta...
Svar
15
· Visningar
1 364
Senast: astronaut
·
C
IT & mobiler Mitt vlc vill inte vara med längre... Det bestämde sig för att inte fungera mer, stod att filen inte finns på samma ställe längre. (Jag...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: Unix
·
Hemmet ...med fönstret öppet givetvis. Men det behövde jag göra i Lördags, och kommer antagligen behöva igen, med risk för att nyckeln inte...
Svar
16
· Visningar
1 998
IT & mobiler Tänkte att vi som har en blogg kanske kunde dela med oss av tips och försöka hjälpa varanda skapa snygga bloggar. Själv skulle jag...
Svar
1
· Visningar
650
Senast: MaRomer
·
Hemmet Upptäckte i dag ett avtryck av en liten hand samt annat kladd på tapeten i tv-rummet... Vad kan man använda för att få bort det utan att...
Svar
1
· Visningar
858
Senast: majola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka