Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet För sådär ett år (kan va längre sen) sen såg jag ett riktigt snyggt bord, typ matgrupp, på rowico men köpte det inte då. Nu har jag fått...
Svar
3
· Visningar
3 283
Senast: krullidutt
·
S
Fritid Kan man förstora pappersfoton, även om man inte har negativen?
Svar
5
· Visningar
1 097
Senast: salwi
·
Hemmet Min kompis flyttade för några månader sedan till en lägenhet och den var inte besiktad innan hon flyttade dit. När hon för några...
Svar
5
· Visningar
1 488
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Hur ska man göra om man ska vistas en längre tid utomlands i detta fallet Holland och man behöver trådlöst internet utan att det kostar...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: suisyola
·
IT & mobiler Hur får man bort den? Min son har varit i gasen:crazy:
Svar
3
· Visningar
761
Senast: lillsyrran
·
Hemmet Vi slipar just nu ett furugolv och meningen är att det ska såpas istället för att lackas. Någon som har bra tips på hur man gör? Har...
Svar
11
· Visningar
10 301
Senast: Andorra
·
Fritid Töntigaste trådstarten någonsin... Igår sa mannen att han ville ha plankstek, snäll som jag är så sa jag nää du och Alex ska äta...
Svar
10
· Visningar
2 025
Senast: Popcorn
·
IT & mobiler Jag har en vän som är sugen på att köpa en systemkamera och vill ha en som är likvärdig med min Nikon D80 (auto-fokus motor...
Svar
5
· Visningar
1 319
Senast: Baka_kun
·
O
IT & mobiler Min gamla laptop som firar 5 år i sommar (:D) beslutade för några veckor sedan att han skulle gå i pension och gjorde det med besked...
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Har fått det nya the sims men har upptäckt att jag inte kan få fram fuskrutan? Hur skall jag göra! Har provat både ctrl+shift+c och...
Svar
3
· Visningar
2 221
Senast: Nettee
·
IT & mobiler Är ute efter en extern hårddisk. Då min bärbara datorn snart fyller 8år :eek::eek: börjar jag inse att den kan nog avlida vilken dag...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Jossantt
·
Hemmet Vars hittar man en skohylla som är max 45cm bred och har minst 2 våningar? Letar och letar men hittar ingenting till min minimala hall...
Svar
3
· Visningar
3 550
Senast: jemeni
·
Hemmet Vi har såna där garderober som man går in i längs med ytterväggar/tak i vårt sovrum och vi har pratat om att ta bort de väggarna för att...
Svar
18
· Visningar
4 909
Senast: tomten
·
B
IT & mobiler Jag har windows vista, och ni som också har det, vet att det är huur mycket som helst man måste "godkänna" och "tillåta" m.m. Och det...
Svar
8
· Visningar
7 597
Senast: tomten
·
IT & mobiler Som rubriken lyder. Jag behöver en ny dator, kvickt, har absolut ingen aning om vad jag ska satsa på och önskar därför tips. Mina...
Svar
6
· Visningar
1 449
Senast: Riley
·
T
Fritid Har en Nikon D40 + 3 st objekitv som skulle behövas lämnas in på rengöring/genomgång/reparation vad tror ni det skulle kosta att lämna...
Svar
4
· Visningar
1 111
Senast: Breaktown
·
IT & mobiler Under två veckors tid har det hänt mej två gånger att hela kontaktlistan raderats. Som tur är har jag lyckats återskapa den, men det är...
Svar
3
· Visningar
966
Fritid Jag har ett gäng gamla femöringar i koppar och funderar på vad jag ska göra med dem. Lösa in dem för kopparvärdet (om det finns...
Svar
5
· Visningar
2 097
Senast: EmelieR
·
P
IT & mobiler Är det någon här som har hemsida på zoomin? Jag har formaterat om min data och vet inte om det har något att göra med att jag inte...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Elektron
·
L
IT & mobiler Jag håller på att koda ihop en drogdown meny i css, men jag kommer inte längre än html grunderna, så här...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka