Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Ja, alltså ett motiv eller någon slags bild;) Skulle vilja måla nånting på en liten del av väggen i min hall, skulle tro att...
Svar
6
· Visningar
6 387
Senast: Waern
·
Hemmet Ja konstig rubrik kanske! Men kokerskan i köket på förskolan där jag jobbar gjorde frallor på all havregrynsgröt som blev över efter...
Svar
3
· Visningar
3 539
Senast: Armani__
·
Hemmet dagens projekt. borde ta o bona mina golv,men före de så skall de ju vara riktigt rena, för bästa resultat. brukar alltid knäskura...
Svar
3
· Visningar
2 536
Senast: movi
·
IT & mobiler (3 m i rubriken, jag vet) Detta spammail fick jag via hotmail från en bekant på msn. Msnade över till honom att hans mailskickar ut... 2
Svar
20
· Visningar
3 289
Senast: duvetrebecca
·
Hemmet Är det någon som provat sån där renoveringstapet istf att bredspackla?
Svar
17
· Visningar
20 965
Senast: Skumbananen
·
Fritid Jag är trött så ögonen går i kors men har ett par vaktimmar framför mig, och tänkte spela bort tid. Dock sitter jag nu och... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 737
Senast: Modig_Korn
·
IT & mobiler Jag har en HP färglaserskrivare som är några år gammal (minst 5 år, skulle jag tro). Den är köpt begagnad, och fungerar jättebra. MEN...
Svar
7
· Visningar
2 464
Senast: tomten
·
IT & mobiler Skulle någon - gärna pedagogisk ;) - person kunna förklara för mig vad som behövs för att kunna se fölningen hemma. Jag förstår att det...
Svar
1
· Visningar
826
·
IT & mobiler Nyss sände jag ett skapligt viktigt mail. Gick sedan till skickat mappen för att flytta det. Det fanns inte där! Det är spårlöst borta...
Svar
1
· Visningar
1 046
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Min dotter är förtvivlad, hennes Norton 360 säger att Spotify är en trojansk häst! Nu har jag suttit och försökt reda ut detta, och...
Svar
12
· Visningar
1 459
Senast: honung
·
A
Fritid Vilken tror ni är bäst för att fota i ridhus med canon 85 f/1,8 eller tamron 70-200 f/2,8? Eller tror ni något annat är bättre? Eller...
Svar
8
· Visningar
1 149
Senast: Madick
·
C
IT & mobiler Spotify har fungerat utan problem på min dator, tills idag :( Helt förstörd... Så idag var programmet borta, och det går inte att...
Svar
11
· Visningar
1 231
Senast: coookie
·
B
IT & mobiler Nu känner jag att jg bara mååååste skaffa spotify nån gång :p Men det funkar inte! Har suttit och googlat huuur mycket som helst på hur...
Svar
6
· Visningar
1 600
Senast: Zaga
·
J
Hemmet Måste fråga, med risk för att verka lite smått puckad, hur jag ska bete mig för att använda både längd och kappa i ett fönster? Som på...
Svar
4
· Visningar
1 356
Senast: Springer
·
IT & mobiler Detta är ingen annons!! Utan en rådfrågning, jag är lite sugen på en SLR och har fattat tycke för Canon. En kompis till mig har...
Svar
2
· Visningar
1 289
IT & mobiler Sitter som gammal PC-användare med en MacBook Air, och har försökt finna svar på ett par frågor på internet, men inte lyckats.. Så jag...
Svar
3
· Visningar
862
·
IT & mobiler Plötsligt vägrar laptopen starta korrekt. Man hör att hårddisken går igång som den ska, men skärmen förblir svart och det piper tre...
Svar
10
· Visningar
1 280
Senast: Riley
·
Hemmet Jag ahr ett recept på rågbröd som jag brukade göra ofta för några år sedan, men det var längesedan nu pga tidsbrist. Därför minns jag...
Svar
6
· Visningar
1 308
IT & mobiler Jag har på min dator lyckats göra så att jag inte kan göra .,- ' och säkert massa annat, och det blir små bokstäver när capslock är...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: horselove
·
IT & mobiler Jag har fått flera hundra varnings meddelande idag om att Virusskyddet upptäckt trojaner. Är det något speciellt på gång eller har bara...
Svar
3
· Visningar
1 116
Senast: Unix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka