Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vårat tv-rum är stort, rektangulärt till formen. Är less på det dåliga ljus nuvarande lampor ger - behöver en taklampa som lyser upp...
Svar
10
· Visningar
7 511
Senast: EmelieR
·
Fritid Ja, en sån där vetepåse som man kan ha på axlarna etc, hur varmt värmer man dom i? Och var? Micro Ugn? Hjälp!?
Svar
16
· Visningar
6 836
Senast: vinkelina
·
IT & mobiler Köpte ny dator i somras och den har fungerat utan större problem. Helt plötsligt i går utan att vi trök på några konstiga knappar så...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: tomten
·
IT & mobiler Min dator slutade fungera innan jul och vi har lyckats lokalisera att det är Windows som inte vill vara med längre. Nu är jag pa jakt...
Svar
16
· Visningar
1 406
·
I
Trädgård & Växter Vilket slags djur är det som gjort detta avtryck? Ungefär 10-11 cm på längden.
Svar
6
· Visningar
1 078
Senast: IIII
·
M
IT & mobiler För tre veckor sedan köpte jag mig en liten Samsung minidator eftersom jag ska börja plugga på distans och min gamla dator inte var så...
Svar
3
· Visningar
1 746
Senast: Sonic76
·
Hemmet Tänkte skapa en tråd där vi får visa upp våra vackra kakelugnar som förgyller våra hem.:) Själv har jag precis flyttat till en... 2
Svar
22
· Visningar
2 456
Senast: Andorra
·
IT & mobiler Hejsan Ska köpa högtalare inom en snar framtid. Men jag behöver tips. Ska vara 2.1 med djup bas. Har funderat lite på Logitech...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Adelente
·
IT & mobiler Köpte för någon vecka sedan en ny HP Pavilion dm3 med Windows 7. Kopplade precis in mina högtalare + subwoofer och ville lyssna på...
Svar
5
· Visningar
4 565
·
IT & mobiler Tänkte rensa min dator på lite programs om jag inte använder längre men mina datorskills är visst ännu sämre än jag trodde :o Jag...
Svar
3
· Visningar
818
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Hur är det man gör när man ska bädda in en video från typ youtube på sin blogg? Jag förstår varifrån på youtube man kopierar adressen...
Svar
2
· Visningar
866
Hemmet Hallen är fyrkantig, liten och trång. Hur kan man få den att se ut som att den är större? Riva väggar och så ska vi inte, även om det är...
Svar
5
· Visningar
5 003
Senast: ChristinA
·
IT & mobiler Jag har ett comhem-mailkonto som är kopplat till windows mail men det gör ju att jag inte kan läsa den mailen på andra datorer och...
Svar
2
· Visningar
2 026
Senast: Rosett
·
S
Fritid Tänkte köpa ett PS2 till min sjuåring. Men vi har ingen TV och jag vet skvatt intet om sådant här. Måste jag köpa en platt-TV (vilken...
Svar
12
· Visningar
2 143
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Ja jag är inget vidare på det här med datorer, har fått videoklipp skickade med fil-formatet Xvid men jag förstår inte hur eller med...
Svar
3
· Visningar
744
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Hej Är ren nybörjare med Facebook och har en fråga om chatt. Om jag vill se om någon är inne på chatt måste jag först gå upp till...
Svar
1
· Visningar
1 142
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Har nyligen köpt en ny telefon som har bluetooth och tänkte överföra lite musik från datorn, men det funkar inte. Datorn är en laptop...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: miniea
·
Hemmet Jag är på jakt, med ljus och lykta, efter ett badrumsskåp att förvara allehanda saker i såsom parfymer, hudkrämer, hårborstar, etc. i...
Svar
3
· Visningar
1 209
Senast: Roxer
·
IT & mobiler Idag har mitt virusskydd bestämt sig för att börja avsky Spotify. :( Så fort jag ska starta, byta låt, pausa eller bara har Spotify... 2
Svar
22
· Visningar
2 071
Senast: suisyola
·
M
Fritid E det nån som har spelat Stallets Hemlighet? bilderna och filmerna verkar bra men tar spelet slut när man klarat spelet?
Svar
12
· Visningar
3 614
Senast: Pinkpig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka