Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag använder enbart flanell påslakan som jag hittade i en nu nerlagd butik. Har letat ihjäl mig efter flera flanell påslakanset men...
Svar
15
· Visningar
8 295
Senast: Lenita
·
IT & mobiler Hej! Är ny här så jag hoppas att jag har lagt tråden i rätt forum. Nu är det så här att jag har köpt en SATA hårddisk (Seagate...
Svar
12
· Visningar
1 513
Senast: rostad
·
M
Hemmet Nu funderar vi på att göra om lite här hemma :grin: i Sovrummet har vi Kährs golv Körsbär. Idag är det vävtapet målad vinröd...
Svar
8
· Visningar
3 091
Senast: M-Meduza
·
IT & mobiler Jag har två konton i Gmail, en privat adress och en som används gemensamt av en grupp. Jag skulle vilja vidarebefodra gruppmailen till...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Det finns en som titt o tätt loggar in på msn så det kommer upp en ruta hos mig. Bara det att när jag väl trycker på namnet så står det...
Svar
8
· Visningar
1 357
Senast: astronaut
·
Hemmet Är det någon större skillnad mellan att hyra hus och att hyra lägenhet? Skiljer det mycket på privata och kommunala, eller...
Svar
3
· Visningar
1 179
Senast: Jozze
·
IT & mobiler Ja hur gör man det? :confused: Lägger jag in bildlänkar så hamnar hela menyn längst med på bloggen, för att de är för stora. Så hur...
Svar
3
· Visningar
2 962
Senast: nidron
·
Hemmet Vi bor i en bostadsrätt. Huset är byggt 1958 så det är ett "funkishus" I hallen o köket (som är i ett) ligger nu ett valnötsmönstrat...
Svar
15
· Visningar
5 548
Senast: tinissen
·
M
IT & mobiler Vad kan ni rekommendera för mobilt internet? Jag har kollat på Tele2, Bredbandsbolagen och 3 än så länge och av de tre är Tele2... 2
Svar
20
· Visningar
2 035
Senast: tomten
·
Fritid jag klagade lite lätt till en kompis på msn om att vissa har det bra som kan äta kall pasta/pastasallad. Jag håller på med en sport som...
Svar
10
· Visningar
5 369
Senast: Arrows
·
V
Fritid Hallå=) Om man vill skaffa tonade rutor till bilen, var fixar man det? Kan man köpa det var som helst och fixa eller är det svårare... 2
Svar
22
· Visningar
11 731
Senast: Vajja
·
IT & mobiler Ska köpa ny kamera och kan tänka mig att lägga max 2500 kr med tillbehör. Nu till frågan vad man ska satsa på, ska i första hand filma...
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: pomelo
·
IT & mobiler Se min utmärkta press :crazy: jag hoppas nån kan förstå vad det är jag menar. Vi har en organisation när inventeringar/kontrakt osv...
Svar
3
· Visningar
989
Senast: Baka_kun
·
Hemmet I somras kom ett duvpar pa att var balkong var en bra plats att bo pa. Under hösten byggde dom ett bo och tva ägg kläcktes, tyvärr...
Svar
6
· Visningar
6 502
Senast: mimmipigg
·
E
IT & mobiler halu! :D Hur lägger man in bilder i inläggen man skriver? :confused: Alltså inte att man lägger in en länk som öppnar och bla bla...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: Equiinox
·
K
Fritid De är såhär att jag spelar my pony stables2, de går hyffsat förutom en sak som jag blir lite småsur på. De är de här med hästens...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: Petra86
·
Hemmet Vi bor i ett 300 år gammal hus, med allt vad det innebär. Huset är ca 180 kvm stort men med lite konstig planlösning. Vi hyr det här...
Svar
12
· Visningar
1 222
Senast: Sar
·
IT & mobiler Min nya dator fungerar utmärkt UTOM när jag är inne FB och spelar FarmVille och har uppe min FV på helskärm. Imellanåt släcks skärmen...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: Sharpless
·
L
IT & mobiler Hur öppnar man krypterade kanaler? Har inbyggd DVBT i min tv...
Svar
1
· Visningar
1 256
Senast: Leila A
·
A
IT & mobiler hejhejj :) jag bara undrar .. hur gör man bildspel till youtube?? tacksam för hjälp! :confused:
Svar
5
· Visningar
1 126
Senast: Adelente
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka