Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi bor på en grusväg där de ca 30 hushållen ingår i vägföreningen. Hittills har alla hushåll betalat 800 kr/år i avgift, (utom ett stort...
Svar
4
· Visningar
1 597
Senast: Tajger
·
Hemmet Någon som vet vilka det är som har dessa? vet att jag har sett att det fanns i bland annat knalliga färger som turkos, rosa osv. Likaså... 2
Svar
26
· Visningar
2 604
Hemmet Jag är på jakt efter ny toppkläsel till våra resårmadrasser med jag hittar verkligen inga som är snygga. Det är bara dom här gräsliga...
Svar
3
· Visningar
5 606
Senast: Elinkan
·
Hemmet Som jag tidigare nämnt i en annan tråd på senior så har mitt hem brunnit. Det står kvar men blev rökskadat. Nu är det snart...
Svar
8
· Visningar
5 159
Senast: tomten
·
IT & mobiler Vad är skillnaderna? För och emot? Vad ska man tänka på? Passar allt till båda? Ja, totalt sett, vad är bäst? 2
Svar
21
· Visningar
2 271
·
Hemmet Var och kollade på ett hus i lördags. Mäklaren skrev upp mitt namn+tel nr. På kvällen samma dag mailade jag mäklaren och frågade om det...
Svar
3
· Visningar
3 340
Senast: Modett
·
Hemmet Vi ska sätta in ett nytt kök och helt plötsligt måste man ta en massa beslut. Elektrikern var här och drog sladdar och undrade då vad...
Svar
4
· Visningar
1 427
·
Hemmet har inte stickat strumpor på många år.... men tänkte nu göra de men ja har glömt bort hur man stickar en häl. först skulle man...
Svar
2
· Visningar
2 392
Senast: Prosit
·
B
IT & mobiler Ja, rubriken beskriver väl ganska bra vad det är jag undrar. Skulle vara jättesnällt om nån ville förklara. Har fått för mig att där är...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: nidron
·
Hemmet Vi har tittat på ett hus och på visningen fanns där en vedeldad panna, den finns även med i beskrivningen av huset osv... När jag nu...
Svar
8
· Visningar
1 530
Senast: Shaggy
·
Fritid Det finns ett schackspel på datorn vilket är kul för jag har länge velat lära mig schack. Problemet är att jag fattar inte riktigt hur...
Svar
10
· Visningar
2 365
Senast: ullo
·
Hemmet Är det någon som har det? (Visa gärna bilder!) Jag har funderingar på att antingen använda mig av mina befintliga bilder eller ta nya...
Svar
12
· Visningar
1 626
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Tänkte att någon kanske kan förklara vad det är som händer med bilderna när man lägger in de i paint. Jag har en högupplöst...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Jag har precis följt strömmen och gjort som alla andra, skaffat Facebook. Och eftersom jag är ny i leken vet jag inte vad allt betyder...
Svar
4
· Visningar
2 150
Senast: Sharpless
·
Hemmet Behöver tips,och gärna en massa bilder på hur ni har gjort. Ska ta kort på rummet,men har inte tillgång till kamera förens i nästa vecka...
Svar
3
· Visningar
1 375
IT & mobiler Tog för ungefär en månad sedan bilder på en vän på Skype då vi hade videosamtal (inte med print screen utan via Skype's egna lilla...
Svar
1
· Visningar
8 192
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Sitter på 100 i dag men jag eldar nog för kråkorna. Jag vill kunna surfa smärtfritt, lyssna på musik, kolla tuben, streama film och...
Svar
5
· Visningar
7 211
IT & mobiler HEJ! Skulle precis ladda ned Camera Raw 4.6 till min dator, så att jag kan öppna mina .NEF-filer. Dock så går det inte att ladda ned...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Baka_kun
·
Hemmet ...är vad jag har inomhus. Jag kan inte duscha för då lär jag förfrysa, jag sitter med raggisar, tjocka tofflor, torgvantar, dubbla... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 984
Senast: GotAsecret
·
Fritid Jag går i tankar att införskaffa mig en pilatesboll och börja göra småträningar hemma, men vilken ska man köpa, finns ju en hel del...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: Limelight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka