Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Kan man på något sätt ta reda på lösenordet till sitt trådlösa nätverk eller måste man ringa och fråga om det? Jag knappade ju in det...
Svar
2
· Visningar
1 193
Senast: Baka_kun
·
B
Fritid Jag behöver hjälp till Horsez PC. Är i kina nu och har fått min (Jag tror det är) första utmaning. Man ska leta efter Carroll, Auriel...
Svar
1
· Visningar
981
Senast: gillberg92
·
IT & mobiler Jag har fått en ny iPod och när jag kopplade in den i datorn döpte den sig automatiskt till namnet jag hade på min förra (Sandras iPod)...
Svar
2
· Visningar
1 103
Senast: niardasp
·
IT & mobiler I julklapp fick jag ett Pilates tränings set. Fick med en cd där det ska finnas övningar. Cdn är mindre än vanliga, 8 cm i diameter. Kör...
Svar
3
· Visningar
1 298
Senast: Oliven
·
Fritid Har inte en aning om vad folk tycker om eller eventuella allergier, men har lovat att fixa en sådan. Men vad sätter jag då i och hur...
Svar
6
· Visningar
1 920
Senast: angelaL
·
S
IT & mobiler Jag vet det finns 100 st kamera trådar men jag blir inte ett dugg klokare när jag läser dom, man har ju alltid egna frågor och egna mål...
Svar
9
· Visningar
1 338
Senast: sodiro
·
S
IT & mobiler Jag befinner mig på andra sidan jorden och saknar kära spotify otroligt mycket! Har nån något bra tips på ett program/en sida där jag...
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: Baka_kun
·
F
IT & mobiler Hej, har ett problem som jag länge försökt hitta svaret på. Har sökt på google och kollat på deras hemsida. Det är så att om man...
Svar
0
· Visningar
1 297
Senast: Flubb
·
Q
IT & mobiler Jag funderar på att köpa mig en laptop istället för min gamla stationära, men jag har ingen aning om vad jag borde köpa för någon. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 801
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Klassiker på buke - en katt har promenerat över mitt tangentbord...:cry: # Övre listen döljs - hur får jag fanskapet att ligga stilla...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: meodeo
·
P
IT & mobiler Jag har köpt en ny laptop med Windows 7. Hur jag än letar så hittar jag inte Microsoft Outlook/Express. Det verkar vara Windows Live som...
Svar
7
· Visningar
4 402
Senast: Popfinger
·
Fritid Jag tänkte lägga in lite sill och efterlyser goda recept. Har gjort senapssill ett par gånger, och den brukar bli mycket god :d. Sen...
Svar
18
· Visningar
2 190
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Behöver inspiration och så är det kul att se hur andra har det! Så släng in bilder på era sängar/sängstommar! Hade gärna bjudit på en...
Svar
13
· Visningar
9 360
Hemmet Visst värmer man kokt julkorv i kastrull med kokande vatten, med plasten på? Rent spontant känns kokt plast som hälsovådlig, men jag har...
Svar
1
· Visningar
5 902
IT & mobiler Hej. Är det någon som är haj på Mozilla Firefox och kan förklara för mig hur man kan rensa bort saker man skrivit in i rutor? Tex när...
Svar
4
· Visningar
1 133
Senast: nidron
·
N
IT & mobiler Jag är väldigt okunnig data användare , men för ett bra tag sen slutade skivspelaren på min bärbara dator att fungera och jag vet inte...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: tomten
·
IT & mobiler Nu har jag googlat i mer än en timma så nu frågar jag här istället såhär på självaste julafton. ;) Hårddisken på min laptop har varit...
Svar
1
· Visningar
1 724
Senast: tomten
·
Trädgård & Växter Jag köpte en massa vårlökar tidigare i höst och trodde att jag skulle hinna plantera dem innan vintern, tyvärr så kom annat emellan som...
Svar
2
· Visningar
1 247
Senast: ChristinA
·
S
IT & mobiler Ja, när jag kopplar i kameran så syns den inte i "den här datorn", det kommer inte upp ngt fönster med olika alt. ex: Överför filerna...
Svar
12
· Visningar
1 193
Senast: Estivuz
·
O
Fritid Behöver tips om vad jag ska lägga i julpåsarna. Har köpt fin choklad, te i lösvikt och kaffe. Vad mer ska jag lägga i har totalt hjärnsläpp?
Svar
2
· Visningar
1 328
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka