Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag har fått en ny iPod och när jag kopplade in den i datorn döpte den sig automatiskt till namnet jag hade på min förra (Sandras iPod)...
IT & mobiler
I julklapp fick jag ett Pilates tränings set. Fick med en cd där det ska finnas övningar. Cdn är mindre än vanliga, 8 cm i diameter. Kör...
IT & mobiler
Jag vet det finns 100 st kamera trådar men jag blir inte ett dugg klokare när jag läser dom, man har ju alltid egna frågor och egna mål...
IT & mobiler
Jag har köpt en ny laptop med Windows 7. Hur jag än letar så hittar jag inte Microsoft Outlook/Express. Det verkar vara Windows Live som...
Trädgård & Växter
Jag köpte en massa vårlökar tidigare i höst och trodde att jag skulle hinna plantera dem innan vintern, tyvärr så kom annat emellan som...