Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag vill ha tips på prisvärda tv med inbyggd dvd (eller blu-ray - den kan väl spela dvd också?), max 4000:- typ fast jag kanske kan...
Svar
10
· Visningar
1 999
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag har en kanin som ibland pinkar utanför lådan som jag är lite trött på. Jag har gammalt fint trägolv som för närvarande är ganska...
Svar
10
· Visningar
3 624
Senast: Brandgul
·
Hemmet hmmm, har tänkt bygga upp ett lager med bra att ha produkter här hemma, men när jag gick i butiken kom jag inte på nått.... köpte i alla... 2
Svar
24
· Visningar
3 523
Hemmet Vi skulle sätta upp en hylla i sovrummet idag och råkade då borra rätt i en elkabel - säkringen gick och som tur var fick sambon ingen...
Svar
9
· Visningar
7 650
Senast: lady_vip
·
IT & mobiler Och dumma dumma SIBA..... Har letar dator ett ag. Fick ihop slantar strax före jul och gav mig ut och letade. Hittade en bra på SIBA...
Svar
11
· Visningar
1 358
Senast: Sonic76
·
Hemmet Min lägenhet (br) är minst sagt sliten och nu har jag tänkt att iaf pigga upp den lite. Köket är den plats där det är minst väggyta så...
Svar
8
· Visningar
1 327
Senast: Zewz
·
IT & mobiler Håller på att söka mig fördärvad efter en applikation (eller liknande) på Facebook och undrar om någon här kanske vet vad jag menar, vad...
Svar
2
· Visningar
878
Senast: Saybia
·
Hemmet Har varit ute och letat förkläde, i vaxduk. hittar massor med tygförkläden, men det har jag, jag vill ha ett vaxat när jag diskar...
Svar
4
· Visningar
1 071
Senast: Zewz
·
IT & mobiler Jag har en LG X110. Problemet är att ned jämna mellanrum så helt plötsligt kommer det upp en blå sida med massor av text i några...
Svar
6
· Visningar
1 168
Senast: Ia*
·
IT & mobiler Det finns en grupp på Facebook som heter "See everyone who visits your profile!". Det står som så att man ska gå med och bjuda in alla...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: Ceta
·
Hemmet Okej, jag ska börja från början... När sambon köpte vår lägenhet sommaren 2008 var jag med honom och kikade eftersom vi såklart...
Svar
2
· Visningar
9 430
Senast: Anna
·
IT & mobiler Hallå! Jag har en bärbar raring som tyvärr fått sig en (ett par!!) känga (grov misshandel!) av min dotter, skärmen är nu en aning...
Svar
9
· Visningar
5 731
Senast: Lewina
·
Trädgård & Växter Jag är en total trädgårds okunnig människa som vill börja så mina egna blommor att ha vid farstukvisten samt fina blommor i rabatten som...
Svar
10
· Visningar
2 159
IT & mobiler Hej. Funderade lite på om det finns en dator eller något program för en person som varken kan skriva eller läsa (personen i fråga kan...
Svar
7
· Visningar
1 372
Senast: Beccan89
·
Hemmet Är det någon som har lagt in sådant golv som ligger under 100 kr per kvadrat? Är det bara skit som många säger eller kan det duga till...
Svar
11
· Visningar
2 975
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Vi har idag köpt hem och installerat ett trådlöst nätverk. Detta sitter med kabel till en "stationär" bärbar dator och har två nya...
Svar
7
· Visningar
2 763
Senast: Unix
·
Fritid Som rubriken Säger Nämn ett Hästspel som jag inte har till Pc:angel:
Svar
7
· Visningar
1 769
Senast: Lovehorse
·
T
IT & mobiler har försökt ladda hem filmer på salu hästar och det kommer bara ljud men ingen bild förutom sånna "kumelurer" som när man spelar musik...
Svar
10
· Visningar
1 161
Senast: Stalker
·
Trädgård & Växter Har en hyacint som håller på att blomma nu. Den står i vatten i en hyacintvas. Hur sjutton kan man göra för att få den till att sluta...
Svar
5
· Visningar
2 330
Senast: Ewa58
·
Hemmet Vill ha tag i prydnadskuddar till min säng men vet inte riktigt vilken färg jag ska ha på dem. Tre väggar är vita och en är fondvägg...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka