Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag köpte en bärbar dator nu på mellandagsrean, men nu är jag väldigt osäker på om jag ska behålla den eller inte. Jag vet inte om den...
Svar
6
· Visningar
2 803
Senast: aiquen
·
Z
Hemmet Jag köpte en färdigkokt och griljerad julskinka till jul,la på ny griljering och in i ugn på nytt till julafton,, nu undrar jag hur...
Svar
3
· Visningar
22 228
Senast: Brandgul
·
IT & mobiler Jag skulle behöva lite hjälp med att skapa ett Matrisschema över en organisation, men de alternativen jag hittar är totalt värdelösa...
Svar
3
· Visningar
4 368
Senast: Killaloe
·
P
IT & mobiler Jag köpte en fjärrutlösare (Hähnel HRN280) till min Nikon D200 idag men jag kan inte få den att funka. Den är rätt ansluten men det...
Svar
5
· Visningar
1 118
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Kunde vara lite kul nu när den etablerats på marknaden. Själv skulle jag köpa den igår i Telia-affären i stan, men då var den slut och...
Svar
16
· Visningar
1 556
Senast: yew98fq
·
Hemmet Hej. jag var hos en bekants bekant och lagade mat förra veckan. då hade hon en slickepott som hade en svart gummiskrapa och ett...
Svar
18
· Visningar
2 298
Senast: susekl
·
Svar
5
· Visningar
859
Senast: tomten
·
IT & mobiler Mitt operativsystem på datorn kraschade tidigare i dag så jag fick ta en Windows skiva och installera om allt. Nu fungerar i allafall...
Svar
8
· Visningar
988
Senast: Sharpless
·
Fritid Ja, när 3 kg julskinka reas ut för 19,90 kr/st och man är trött på julskinka - vad gör man då om man handlar en kluns? Har ni några...
Svar
8
· Visningar
1 611
IT & mobiler Finns det en sådan? Där man kan söka på sin adress och se om någon av leverantörerna har bredband tillgängligt där? Kommer inom kort...
Svar
6
· Visningar
1 150
Senast: nidron
·
Fritid eller någon som man kan sätta hjul på. Var hittar jag sådan? Tips mottages tacksamt. Vi har inskaffat en plattv 42" som behöver...
Svar
4
· Visningar
2 918
Senast: tomten
·
Hemmet Då är det nästa sak som tjorvar *suck* Men min toalett läcker, inte så att det blir en pöl på golvet men det läcker lite från själva...
Svar
3
· Visningar
3 036
IT & mobiler I så fall hur skall kabeln se ut i ändarna? ( vet ej vad olika varianter heter)
Svar
12
· Visningar
2 425
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Tänkte ge mig själv en trådutlösare i julklapp, för att inte riskera att skaka på kameran vid långa slutartider. Men började fundera på...
Svar
4
· Visningar
1 081
Senast: karindk60
·
Trädgård & Växter Nej men från vilket träd kommer denhär (frökapseln antar jag) ifrån? dom var iaf döhäftiga :D
Svar
12
· Visningar
1 460
Senast: lady_vip
·
S
Hemmet Så här ser väggen bakom min TV ut: Till vänster är väggen alltså ca 15 cm bakom väggen till höger. Jag hade velat sätta...
Svar
2
· Visningar
1 474
Senast: Saril
·
Fritid Jag ska göra färskost med grönpeppar till pepparkakorna, men jag behöver recepttips! Har provat några olika varianter/blandningar med...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Lily_Sthlm
·
Fritid Det är inte riktigt dax för julpynt än. Inte hos mig iallafall. Men jag tänkte att det kunde vara roligt att se hur det ser ut hos oss... 2
Svar
35
· Visningar
4 112
IT & mobiler Försvinner programmet om man tar bort installationsprogrammet efter att programmet blivit installerat? (känner inte för att prova på...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: Anettejt
·
Hemmet Det ploppar upp sådana här trådar lite då och då. Men nu är det dags för en ny! Så jag var på kupan för att se efter nått fynd... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 842
Senast: yew98fq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka