Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vad finns det för för och nackdelar med att köpa via mäklare eller att köpa privat? I detta fall rör det sig om bostadsrättsradhus...
Svar
11
· Visningar
1 330
Senast: turbofling
·
IT & mobiler Blev tveksam till om jag frågat förut men hittar ingen sådan tråd så jag frågar i så fall igen: Finns det fotoramar där det finns...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: Basilika
·
Hemmet ..till fönster, som gör det insynsskyddat? Var kan man få tag i det? Och vad HETER sådan plast egentligen, om det nu har ett speciellt...
Svar
9
· Visningar
2 849
Senast: tomten
·
Hemmet Vad har vi gjort :angel: Jo, skaffat en ljus soffa! Vit/beige typ. Till vårt nyrenoverade hus. Hunden kommer inte få ligga i den men...
Svar
5
· Visningar
2 267
Senast: tomten
·
Hemmet Jag har en hörnsoffa som är i stort behov av en möbeltvätt. Och det räcker inte med att bara skumtvätta den - behövs en ordentligare...
Svar
7
· Visningar
9 250
Senast: Maira
·
IT & mobiler Nu är det så att jag JÄTTEMYCKET vill ha en kamera, men kan inte så mycket om sådana manicker..:angel: jag vill bara att den ska: *...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Jag undrar om någon vet var man kan få tag i sådana där tunna handskar typ sådana som dom har i kriminalserierna CSI? Jag har så...
Svar
11
· Visningar
1 207
Senast: Popcorn
·
Hemmet Idag så ska HV komma och lufta elementen...fick information om detta för ett tag sedan men glömde bort och kom på i morse. De kräver...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: GotAsecret
·
Hemmet Finns det snygga (billiga!) påslakanset för dubbeltäcke? Vi har köpt kuddar och sånt där stort täcke att ha i dubbelsängen, men det...
Svar
5
· Visningar
5 559
Senast: Ramona
·
IT & mobiler ja...finns det ngt sånt som e gratis att ladda hem?? antagligern inte, har ni annars tips på bra program? Jag har använt mig av Windows...
Svar
3
· Visningar
1 446
·
Hemmet Jag har en mindre byrå av 60 tals modell. Inte min smak alls men har inte råd med nytt så jag tänkte måla om den och hoppas att jag...
Svar
10
· Visningar
1 080
·
IT & mobiler Nu har jag stökat på nog i skogen, idag var droppen. :o Suttit och försökt läsa mig till lite, men det blir bara gojja i hjärnan...
Svar
6
· Visningar
1 254
Senast: gern
·
R
IT & mobiler Om någon har en blogg eller en hemsida och kan se vilka IP-adresser (nummer?) som varit inne på sidan, kan de även ta reda på vem som...
Svar
9
· Visningar
1 574
Senast: mandalaki
·
S
Hemmet Hjälp någon som är haj på detta med lampor och elektronik .Har köpt en lampa till vår nya lägenhet, när jag kommer hem och packar upp...
Svar
19
· Visningar
26 967
Senast: ainasoja
·
Fritid Jag har några broscher liggande, de flesta är gamla. Tycker alla är jättefina, men det är inte så ofta jag använder dem, för hur ofta...
Svar
11
· Visningar
2 395
Senast: Winni
·
M
IT & mobiler Hjälp! jag har fått ett virus och nu vet jag inte hur jag ska få bort det. Jag har windows xp och virusprogrammet heter Symantec...
Svar
3
· Visningar
1 074
Senast: murran
·
IT & mobiler Hur gör jag om jag vill sätta en signatur på mina digitala bilder - handskrivet alltså. En ritplatta bör vara inblandad, eller? Hur nu...
Svar
5
· Visningar
3 559
Trädgård & Växter Jag tänkte skaffa mig lite julblommor i år, men vet inte riktigt när? Hade tänkt mig amaryllis och hyacint, och sätta dem i en...
Svar
6
· Visningar
3 836
Senast: malllle
·
IT & mobiler Ja, är det någon som har en sådan? Vi har hundratals VHS-filmer som tar plats o dammar i en skrubb, vilket är synd, för det är ju...
Svar
6
· Visningar
2 790
Senast: mimmipigg
·
IT & mobiler Ja, tror ni att det är en kamera som skulle passa mig? Googlade lite på diverse nätbutiker o såg att Casio EXILIM EX-F1 har vunnit...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: Baka_kun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III