Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid På omslaget till senaste numret av Häst & Ryttare rider en tjej i en regnbågsfärgad långhårig pälsanorak. Bilden hör till ett reportage...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Vilka är bra och vilka ska man undvika? Siktar ju givetvis på ett bra (billigare) pris också även om det inte är det avgörande. Vi...
Svar
4
· Visningar
2 138
Senast: Popcorn
·
IT & mobiler Har kopieringsskydd på mina bilder på pix. Men ändå kan vem som helst kopiera dem... Är det någon som har samma problem???
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Hm Mitt photobucket har krånglat ett par veckor. Jag kan inte ladda upp bilder där fastän jag har massor av plats på kontot. Provade...
Svar
1
· Visningar
781
Senast: meodeo
·
IT & mobiler ... med Firefox, hur gör man det? :o
Svar
2
· Visningar
876
Senast: vinternoll
·
Fritid Köpt laxfilé som ska tillagas i ugn har jag bestämt, men hur vart det nu med gradantal? Ska den packas in i folie eller bara ligga på...
Svar
5
· Visningar
902
IT & mobiler Jag ska nu sätta igång med att göra en ny blogg. Har tidigare bloggat på svenska på blogg.se men vill nu börja skriva på engelska så att...
Svar
4
· Visningar
917
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Nån som har nåt förslag på vad som fattas min dator? För några dagar sedan så besökte jag en väns hemsida, rätt "tungladdad" med mycket...
Svar
14
· Visningar
2 060
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Jag fick ett mail idag (två likadana tom.) som varnar mot "virus". (det är ett spammail).
Svar
12
· Visningar
1 856
Senast: ponny7
·
Hemmet Finns det någon marknad för det...? Vi funderar skarp på att lägga om de flesta golven i vår lägenhet i samband med att vi ska...
Svar
5
· Visningar
3 573
Senast: lady_vip
·
Hemmet Jag har köpt tyg och hade tänkt hänga den från taklisten ned mot golvet. Tyget är ganska grovt och stelt så det är bra tycker jag så att...
Svar
6
· Visningar
3 159
Senast: Io
·
IT & mobiler Någon som har en sådan? Menar en sån laptop. Är det något att ha , mest för skolarbeten, går i skolan och har inte pengarna till en...
Svar
14
· Visningar
1 605
Senast: Blueberry
·
Fritid Jag är lite detaljoman (dagens underdrift). Jag vet precis hur jag vill att mina köksluckehantag ska se ut, men de finns inte på...
Svar
11
· Visningar
2 859
Senast: Baka_kun
·
Fritid Jag kommer att under våren försöka lägga undan pengar o köpa ett wii efter att ha provat hos en bekant och tyckte det var såå kul...
Svar
16
· Visningar
1 847
Senast: hvala
·
Fritid Jag funderar på att hyra husbil och åka till Italien. Är det någon som har erfarenhet av detta. Finns det gott om campingplatser, är det...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: Tahari
·
IT & mobiler Under tiden jag var på toa tyckte min 2 och 3 åring att dom skulle kolla på film på min macb**k. På något sätt har dom nu lyckats...
Svar
5
· Visningar
2 019
Senast: Sharpless
·
T
Fritid Någon som har något att säga om Nikon D3000? Kan den + kitobjektivet vara bra om man är nybörjare? Eller rekommenderar ni något...
Svar
12
· Visningar
1 977
Hemmet Jag ska flytta till en ny lägenhet nu i månadsskiftet. Denna lägenhet är just nu under renovering varpå jag har fått vara med och välja...
Svar
5
· Visningar
1 619
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Håller på med företagsekonomi och ska räkna grejjer, men förstår mig inte på programmet.. Kan inte exel heller, fick inte lära oss...
Svar
8
· Visningar
919
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Varje gång jag sätter på ljudet på datorn så är det störningar, brusningar för att på ett sätt kunna förklara. Först så trodde jag...
Svar
4
· Visningar
2 530
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka