Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
Fritid Har letat o letat men inte hittat någon tråd med bra recept. Så in med era favvisar:d 2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 233
Senast: Praefatio
·
G
IT & mobiler Hey, jag har lånat en ritplatta av min bror och ritar lite med den på datan i Gimp. Men jag tänkte fråga, när ni färglägger en bild...
Svar
0
· Visningar
1 448
Senast: Gullregn
·
Fritid Jag har fått en spritt ny järngryta. Tycker mig minnas att man inte bara kan använda den på en gång, utan ska preparera den på nåt sätt...
Svar
11
· Visningar
9 236
Senast: Tjôta
·
Trädgård & Växter Ja, frågan såg ni ju i rubriken. :) Jag har låtit den vara kvar i samma kruka som den stod i ute på altanen, nu står den i ett...
Svar
2
· Visningar
20 208
Senast: LinnK
·
Hemmet Vi har ett ganska nytt ikeakök, tror det är 2 år. Dock så tänkte vi inte ordentligt tror jag när vi byggde det, för vi glömde helt...
Svar
1
· Visningar
4 020
Senast: LinnK
·
IT & mobiler Ska lägga in pcspel anpassade för 98/2000/xp på en vista dator men datorn säger bara att launcher.exe slutat fungera eller burst MCF...
Svar
2
· Visningar
1 025
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Jag har 2st “lösa” fristående oljefyllda element. Typ detta>http://www.amigaab.se/produktbilder/650104.jpg Ett av dem överhettades...
Svar
8
· Visningar
812
Senast: Megs
·
IT & mobiler Hej! Hos oss har vi en skrivare kopplad till en stationär dator och skrivaren används trådlöst av våra två laptopar. Den stationära...
Svar
3
· Visningar
900
Senast: miniea
·
Hemmet Min faster hade ett gammalt skåp i garaget som bara stod och skräpade och som jag fick ta :) Det tog väl en sisådär fem månader att få...
Svar
11
· Visningar
1 468
Senast: Agapi
·
IT & mobiler Mitt photoshop blev knäppt ikväll. Jag skulle beskära en bild men vad jag än gör så får jag bara den där handen som man flyttar runt...
Svar
1
· Visningar
970
Senast: Mie
·
C
IT & mobiler Hejsan! jag har en Nikon D60. Imorgon har min kompis bett mig fota hennes valpar. Nu är min stora fråga vad jag ska ha för inställning...
Svar
4
· Visningar
1 892
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Eftersom jag inte är speciellt bra på det här med datorer, så frågar jag er istället. Ska köpa en bärbar dator till dottern, som hon...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: AgnetaM
·
Hemmet Är det här en snygg tapet? http://www.pro-tapete.de/product/galerie/43322682/54694862?sid=4c8fd3703e8f941b8e96efed670d0ce8 Ska i...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: majola
·
IT & mobiler Jag försöker kolla på tv 4 Anytime men det funkar helt enkelt INTE! Har försökt ladda ner Media Player för Vista igen men när...
Svar
6
· Visningar
1 120
Senast: wrangler
·
E
IT & mobiler Jag har en USB-sladd mellan mobilen och datorn men.. Hur gör man för att föra över bilderna egentligen? :o Fattar inte ett skit rent ut...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: Egonson
·
Hemmet Avdelningen nyblivna lantisar ställer dumma frågor... Min lilla stuga har eluppvärmning (vilket är dyrt) men också uppvärmning... 2
Svar
29
· Visningar
5 201
Senast: Swat
·
IT & mobiler Det här håller på och driver mig till vansinne. Jag har fyra e-post adresser, hotmailkonton. Två utan dom kan jag lika gärna radera, för...
Svar
5
· Visningar
1 205
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Hjälp mig nu här! Just nu har jag en SE302 eller vad den nu heter, en svart platt liten sak som är den sämsta skit jag någonsin ägt...
Svar
1
· Visningar
1 032
Senast: Delailah
·
IT & mobiler Jag skjrollade på en sida och plötsligt krömp buke... provade att skrolla åt andra hållet och sidan blev större men sen var jag ju bara...
Svar
6
· Visningar
1 179
Senast: tindra
·
IT & mobiler Såhär är det. Min föreläsare har lagt ut sitt powerpointmaterial till vårt förfogande, vilket är superbra eftersom man då kan skriva ut...
Svar
4
· Visningar
836

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III
  • Ridskoleryttare
Tillbaka