Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Betongväggen i vår hall är kass. Så hatthyllor ramlar ner. Vi har en sådan där "tamburmajor" som jag hatar mer än nått annat. Den välter...
Svar
13
· Visningar
5 480
Senast: FadeAway
·
Fritid Jag hittade en jättetrevlig tekanna i farsans skåp idag och eftersom den inte använts på år och dagar fick jag tillåtelse att räkna den...
Svar
14
· Visningar
11 101
Senast: Wingates
·
R
Hemmet Jag köpte i somras en påse torkade trattkantareller. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska använda dem. Äter en hel del svamp, men jag...
Svar
5
· Visningar
12 988
Senast: Raderad medlem 19815
·
Fritid Jag är nyfiken på hur ni som fotar mycket gör med era bilder. Tänker då mest för privat bruk. Sparar ni allt? Framkallar mycket? Var...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: Maran
·
Hemmet ... och jag vet inte vad jag ska göra åt den? Har ni några trevliga förslag? :bump: Övriga rummet ...
Svar
1
· Visningar
966
Senast: cowgirl81
·
Trädgård & Växter Finns det någon som är kunnig på blommor och kan säga vad detta är för slags blomma..?? Mvh Black
Svar
5
· Visningar
1 307
Senast: Black
·
Hemmet Funderar på att sätta in en kamin i öppna spisen för at inte bara "elda för kråkorna" Någon som vet vad kostnaden är för själva...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: Megs
·
IT & mobiler Återigen hoppas jag att bukefalos kan hjälpa mig och mina dumma datorproblem. Denna gången är det Movie Maker som krånglar. Det har...
Svar
5
· Visningar
1 188
Senast: vindvissla
·
IT & mobiler Hej! Är det någon här som är lite steam-kunnig och skulle kunna hjälpa mig? Mitt funkar inte som det ska, tycker jag. Det handlar om...
Svar
3
· Visningar
1 314
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag sitter ensam hemma och kämpar med ett projektarbete som ska lämnas in imorgon och nu har jag verkligen kört fast. Eftersom jag inte...
Svar
2
· Visningar
1 973
Senast: Dillan
·
IT & mobiler Vad finns det för enkelt program som man kan redigera filmer i? Alltså sådana filmer man spelar in själv. Tex filmar jag gärna när jag...
Svar
1
· Visningar
938
Senast: AgnetaM
·
Fritid Måste bara få berätta, om nu någon är intresserad...;) Igår tog jag äntligen hem mitt dockskåp som har stått länge i en garderob hos...
Svar
17
· Visningar
5 301
Senast: Vaccan
·
T
Hemmet Ska renovera mitt ena gästrum o har lite frågor som ni förhoppningsvis kan hjälpa mej med.. Alla svar mottages med största tacksamhet...
Svar
2
· Visningar
1 218
Senast: traloppan
·
IT & mobiler Lång rubrik. Men jag har köpt en nu mobiltelefon då den förra drabbades av akuta, letala krosskador typ :devil: Jag vill ha in musik...
Svar
10
· Visningar
2 016
Senast: Alexandra_W
·
IT & mobiler Har köpt en låt från itunes enbart eftersom jag ville ha den som ringsignal! Men hur tusan går jag tillväga nu? Kan man på nått sätt...
Svar
4
· Visningar
2 037
Senast: tomten
·
S
Hemmet I lägenheten vi flyttar till så har vi ett långt fönsterparti i vardagsrummet, inklusive en balkongdörr. Det är 4.10 långt. Har sökt...
Svar
11
· Visningar
40 975
Senast: suisyola
·
J
IT & mobiler Hej! Undrar vad som hände med ungdomssidan stallsmart.nu? Vem var det som hade sidan? Tycker att man ska vara med och påverka och...
Svar
10
· Visningar
2 754
Senast: Elektron
·
IT & mobiler Väninnan är mycket aktiv i en massa sammanhang. Får med jämna mellanrum problem med outlook express. När jag mailar studsar det och...
Svar
5
· Visningar
2 213
Senast: moiran
·
Hemmet Mina bokhyllor ställer till det för mig och jag behöver inspiration och tips. Hur har ni organiserat era hyllor och vad har ni i dem...
Svar
6
· Visningar
1 736
Senast: crolin
·
A
IT & mobiler Antar att det finns folk här som har ritplattor! Jag är själv väldigt frestad till att köpa en, och har väl varit det ett tag, men inte...
Svar
5
· Visningar
1 490
Senast: atmosphere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband