Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi har en servis som vi försöker få värderad.... i morgon kommer nämligen en auktionsfirma och ska se över grejerna i svärmors dödsbo...
Svar
9
· Visningar
2 417
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Hej, skaffade en "ny" dator i helgen som det var Vista installerat på. Har sett att man kan få in klocka, väder etc. på sidan av...
Svar
7
· Visningar
1 919
Senast: KisseNova
·
IT & mobiler satt vid datorn och skrev och rätt som det var slutade touchpaden att fungera *mad* Vad gör jag nu? Vanlig mus fungerar (räddningen)...
Svar
3
· Visningar
3 613
Senast: suisyola
·
Hemmet Sitter och letar överkast till dubbelsäng men hittar inget fint, enkelt som inte kostar 2700,- :cool: Så, in med tips! Det ska vara i...
Svar
15
· Visningar
8 430
Senast: Widerberg
·
IT & mobiler jag ska göra en egen dekal med hjälp av en bild till min transport hade jag tänkt mig och den bilden jag vill använda mig av är i...
Svar
3
· Visningar
1 198
Senast: Petra86
·
Trädgård & Växter Gräsmattan är full med löv. Löv löv löv så långt ögat ser :p Vi var duktiga och krattade i helgen men det är ju grymt otacksamt nu...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: lady_vip
·
Hemmet är det någon som skulle kunna hjälpa mej.. är stormförälskad i en lampa från ikea.. som inte längre säljs.. skulle behöva veta vad den...
Svar
6
· Visningar
1 631
Senast: susekl
·
IT & mobiler Heeeellp!! Som rubriken säger, hur gör jag? Har laddat ner låtar från itunes men min ipod kan inte ladda ner dom för att de inte är i...
Svar
2
· Visningar
6 041
Senast: tjenixen
·
Hemmet går i hustankar.... skulle vilja ha en gammal bondstuga. o så slog mig tanken, min pappa äger ju en gammal stuga, byggt i början på...
Svar
2
· Visningar
3 897
Senast: vinkelina
·
Hemmet Jag har ett vitrinskåp som jag fick för ca 15-16 år sedan, som är lackat. Eftersom jag har rätt skralt i kassan :crazy: hade jag tänkt...
Svar
13
· Visningar
37 783
Senast: Cilla
·
IT & mobiler Nåt har hänt med mitt internet/dator. När jag öppnar sidan hastannonser.se och ska kolla på annonserna, så ser jag endast bilder, finns...
Svar
7
· Visningar
1 401
Senast: Remix
·
Hemmet Håller på med Isaks rum nu och behöver inspiration. Har kalla golv så tips på stora roliga mattor mottages gärna.
Svar
15
· Visningar
5 094
Senast: Cilla
·
Fritid Jag dricker mycket te, men mina tekoppar är pyttesmå vilket är otroligt frustrerande... Min största kopp rymmer ca 3dl te och det är för... 2
Svar
20
· Visningar
5 694
Senast: Red_Chili
·
Fritid Ska morötter förvällas innan de torkas? Har läst både att de måste förvällas och att det inte alls behövs. Någon med erfarenhet av...
Svar
3
· Visningar
2 329
Senast: Sockertoppen
·
IT & mobiler Ett problem har uppstått!! Har byggt ut gården hemma hos mamma med en exta länga=mitt hus.:D i huset har dom bredband och tv genom...
Svar
3
· Visningar
989
Senast: Snubbelfot
·
S
Hemmet Hur går man bäst tillväga? Räcker det att dutta i lite spackel i eventuella hål och sen måla direkt på tapeten? Eller ser det för...
Svar
9
· Visningar
5 221
Senast: susekl
·
Hemmet Jag och pojkvännen planerar att flytta ihop inom en snar framtid, här i Göteborg. Vi söker massor av lägenheter på boplats men får inget...
Svar
6
· Visningar
1 960
Senast: Sassy
·
V
Hemmet Hej! Jag tänkte inreda mitt sovloft som är på ca 9 kvm, på golvet ligger det ojämna spånskivor dvs att det finns lite "glipor och...
Svar
5
· Visningar
3 656
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag hatar att städa & tycker det finns bättre saker att göra än att städa. Någon som har erfarenhet av städhjälp en gång i veckan eller så?
Svar
6
· Visningar
1 309
Senast: Io
·
IT & mobiler ... varför får jag den NU? Är inte det en gammal historia? Sedan någon månad dyker den upp som Windowsuppdatering med jämna...
Svar
9
· Visningar
1 780
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka