Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter förslag på snabbväxande tät häck som inte behöver klippas och inte blir alltför hög?
Svar
11
· Visningar
1 386
Senast: peace
·
IT & mobiler Canon SX-20 IS Powershot och Canon A480 Powershot? Och kan dela med sig av erfarenheter, för- och nackdelar? Jag är förvisso nöjd...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: JeayL
·
IT & mobiler Hur rengör jag den bäst med minsta möjliga skada utan att behöva besöka en affär med specialmedel?
Svar
8
· Visningar
1 214
Trädgård & Växter Ja ni läste rätt:) Var ute hos föräldrarna igår och fick se ett överfullt plommonträd, var bara att sätta igång att plocka. Så nu... 2
Svar
27
· Visningar
4 966
Senast: ylvali2
·
Hemmet Är på jakt efter fina inredningsdetaljer med hästar på, såsom tyger, dukar, tavlor, tapeter, bårder, duschdraperi osv. Smakfulla saker... 2
Svar
24
· Visningar
5 650
IT & mobiler Jo såhär är det. Jag hade min bärbara dator på bordet och kopplat till den var en extern hårddisk(heter det så?:o). När jag skulle...
Svar
5
· Visningar
1 250
Hemmet En fundering; Om två personer träffas och blir sambo. A flyttar in i B's hus. B har lite lån på huset. Efter ett tag börjar man...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: mino
·
Fritid Inte jag som bakat, men jag har vid ett par tillfällen blivit bjuden på nybakade frallor som luktade, och smakade, jäst... Vad har hänt...
Svar
2
· Visningar
2 555
Senast: Sofie_B
·
Trädgård & Växter Jag är värdelös på att ta hand om krukväxter. Men i somras fick jag några pelargoner som jag har haft i utekrukor. De är väldigt fina...
Svar
8
· Visningar
1 482
Senast: Lejonelle
·
D
Hemmet Hej på er kloka bukefalister! Det står en gammal byssja på gårdsplan, som tidigare varit använd som sadelkammare och nu tänkte jag ge...
Svar
9
· Visningar
1 766
Senast: Dropdead
·
Hemmet Har shoppat loss på Hem- & Villamässan för mer pengar än vad jag egentligen vill tänka på. :o "Impulsköpte" en ny spis, element och...
Svar
6
· Visningar
951
Senast: Mia_R
·
P
Hemmet Hej allihop! Jag hoppas få hjälp med tips på hur man gör en enkel och provisorisk sänggavel. Det är som så att vi har en säng utan...
Svar
9
· Visningar
4 689
Senast: vindvissla
·
Fritid Jag har en nikkon d40x idag och funderar på att byta men vet inte till vad. Jag skulle vilja ha en snabb kamera som är bra på att...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Sandra78
·
Hemmet Vi har en gamla finare kökssoffa, den är gjord på slutet av 1800 talet, antagligen av en bysnickare då jag har sett en exakt tvilling...
Svar
14
· Visningar
1 827
Senast: Snurrfian
·
Trädgård & Växter Har till mitt lånade land fått några rejäla lass årgångsskit. (tack seminstationen!) Mest grisgödsel, ca 10-talet år gammal. Med andra...
Svar
13
· Visningar
4 287
Senast: lady_vip
·
Hemmet Vi har en stor inbyggd balkong (dvs tak och sidor) på vårt hus. I sommar har vi haft en gammal tygsoffa där, och nu undrar jag om det...
Svar
1
· Visningar
1 338
Senast: Septicemia
·
S
IT & mobiler Mitt usb-minne går inte att sätta in i datan, det fälls "ihop" när man ska trycka in det... Någon som vet om man kan fixa det och...
Svar
5
· Visningar
1 104
Senast: Saagaa
·
A
IT & mobiler Hej jag undrar om det går att hitta msnkontakter någonstans:confused:. Jag träffade en massa trevligt folk på ett ridläger och fick...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: meodeo
·
Trädgård & Växter Så nu är det dags igen! Mitt hus förvandlas till en djungel! Jag hade hoppats att det skulle kunna vänta till imorgon när jag...
Svar
6
· Visningar
1 648
Senast: tanten
·
Hemmet Jag går på en slöjdkurs och har tänkt snickra en liten byrå/skåp i lite gammal stil. Var kan jag hitta ritningar?
Svar
3
· Visningar
3 725
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Eurovision 2025
  • Vilken färg?

Hund, Katt, Andra Djur