Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag planerar att under hösten köpa en ny stationär dator och jag undrar om det är någon på Buke som vet om man kan lägga in två äldre...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Elektron
·
IT & mobiler Vad ska jag ta mig till? Snart flyttar jag och måste då ha en fungerande bärbar dator med mig. Saken är den att vissa tangenter har...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Zaga
·
Hemmet När vi flyttade in i vårt hyreshus så var inte tv-antennen inkopplad/indragen ordentligt. Vi har hittills använt en liten bordsantenn...
Svar
3
· Visningar
1 112
Senast: Lenita
·
IT & mobiler Ska bränna ut 12 bilder som ska bli en almanacka sen. Och eftersom jag har tummen mitt i handen när det gäller datorer så frågar jag...
Svar
1
· Visningar
817
Senast: Unix
·
IT & mobiler hejsan. sitter här med en 24 min lång videofilm från träningen, som youtube nekar, och nu måste jag "banta" ner den, men jag vet inte...
Svar
1
· Visningar
1 118
Senast: Unix
·
P
  • Låst
Fritid Vi ska flytta till en ny lägenhet där spisen inte har de gamla vanliga plattorna, istället är det en slät spishäll och jag undrar...
Svar
6
· Visningar
7 109
Senast: Snurrfian
·
Fritid Håller på och rensar ut massa i skåpen och det första som ryker är allt kantstött porslin. Men då kommer problemet, vart sjutton lastar...
Svar
6
· Visningar
1 072
Senast: EmelieR
·
Trädgård & Växter Jag har länge tänkt att jag ska skaffa en hoya. Blommorna är så söta och den är fin även när den inte blommar. Igår tog jag mig till...
Svar
4
· Visningar
1 502
Senast: EmelieR
·
N
IT & mobiler jag har nyligen lånat en web cam av en kompis , Har installlerat åså . men de är så att .. den visar bara svart bild . å skiftar...
Svar
2
· Visningar
1 459
Senast: Nelson01
·
Hemmet Min balkongdörr han ju sett bättre dagar. Eller, ja, iaf dörrkarmen. Handtaget sitter inte längre fast i karmen och det går inte att...
Svar
2
· Visningar
3 559
Senast: Ninnurur
·
Hemmet Jag har sökt en lgh på 34 kvd nu som jag tackat ja till.Är van vid lgh på 60 kvd i vanliga fall.Så undrar jag hur ni löser det... 2
Svar
20
· Visningar
5 300
Hemmet Jag undrar helt enkelt om ni kan hjälpa mig att bestämma mig för ett par av dessa två varianter på rödrutig julgardin. :) Och för att...
Svar
10
· Visningar
1 594
IT & mobiler Jag fattar inte riktigt vad som hänt med min dator. MSN funkar,men jag får inte igång någon Explorer. Försökt att reparera och...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Nebraska
·
Hemmet Är det någon här som råkar veta var man till rimligt pris (kan jag hålla mig under tusenlappen vore det bra) kan få tag på en ram som är...
Svar
2
· Visningar
985
Senast: Tassetass
·
G
Hemmet Jag har sovrummet ut mot vägen och bor på en väg som är väldigt trafikerad. Detta medför att det aldrig är riktigt tyst. Hör även när...
Svar
4
· Visningar
4 914
Senast: Gefjun
·
C
IT & mobiler Som rubriken lyder. Laddaren till datorn har börjat glappa. Finns det nått att göra åt det eller är det bara att byta ut datorn?:eek...
Svar
4
· Visningar
2 145
Senast: hermulen
·
IT & mobiler Jag har en Canon eos 500D och kände ganska snabbt att kitobjektivet inte räcker till de bilder jag vill ta. Så var hittar jag ett...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: Zodium
·
Trädgård & Växter Tog upp en ca 1,2m hög benjaminfikus som jag såg någon ställt i soprummen, perfekt då jag ville ha någon större blomma stående på en...
Svar
2
· Visningar
1 364
Senast: Madick
·
Hemmet Jag och maken diskuterade tidigare idag om att vi kanske skulle prova att byta ut vårt canal digital-abonnemang mot boxer, då det är så...
Svar
11
· Visningar
2 091
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Har köpt ny dator med Vista (om det nu spelar roll). Men irriterande nog så blir alltid tre bokstäver versaler när jag trycker in shift...
Svar
5
· Visningar
1 086
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka