Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

K
Fritid Jag är totalt värdelös på detta med kameror och köper det som är billigt. Kanske inte så bra med tanke på att två stycken billiga har...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Madick
·
Hemmet Jag såg en så fin fondvägg i någon blogg eller dylikt på nätet, och när jag googlat efter den så hittar jag den inte på boråstapeters...
Svar
1
· Visningar
778
Senast: Siriano
·
IT & mobiler Min fantastiska antika Nokia 3310 är på upphällningen. Det sägs från radiohandlarhåll att det snart inte finns fler batterier att...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Stalker
·
Hemmet Visst får man svära över sånt här?! Vi har hållt på att totalrenovera på nedervåningen nu i ett år. Köket, badrummet och tv-rummet är...
Svar
8
· Visningar
1 321
Senast: Only_Me
·
Hemmet Det finns ju numera öppna spisar utan att man behöver bygga en skorsten osv, man eldar i burkar med någon gelé. Någon som har koll på...
Svar
2
· Visningar
1 701
Senast: Jenka
·
Fritid Har en gammal Barbiehäst av större modell som jag/någon annan (minns inte) har dragit av all man och päls på så den är jätteful nu...
Svar
10
· Visningar
1 830
Senast: zassoo
·
IT & mobiler hur tusan skall jag göra för att mina bilder skall bli raka? nu lutar de konstant till vänster *morr* har en nikon D40 som jag...
Svar
8
· Visningar
911
Senast: Prosit
·
Hemmet Tänkte kolla vad man kan tänkas ha för marginaler för rullgardin i fönster. Fönstrena är 110 brett och 140 högt. Hur mycket behöver...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: KisseNova
·
IT & mobiler Krav-Ska gå o ta bilder på hundar som rör sig, lite zoom och hyffsad skärpa. Orsak-jag tappade min Nikon d 40 i golvet för ett tag...
Svar
2
· Visningar
698
Senast: Zizzy
·
Trädgård & Växter För 2 år dedan petade jag ner några litchtikärnor i en burk och en grapefruktkärna följde med av bara farten. De sköt skott och jag...
Svar
5
· Visningar
1 119
Senast: MiniLi
·
Hemmet Ska göra om lite i min lilla lägenhet, har inte gjort något sen jag flyttade in i januari iår, förutom möblerat om tre gånger ;) Det... 2
Svar
28
· Visningar
4 750
Senast: Tassetass
·
S
Hemmet Vår köpare bjöd högst ena dagen och hoppade av köpet nästa dag, nån mer som har upplevt det? Nu står vi i värsta fall utan köpare, nr 2...
Svar
2
· Visningar
2 413
Senast: susekl
·
V
IT & mobiler Jag ska köpa en ny bärbar liten dator :laugh: Nu har vi bara sambons stationära och jag vill inte köpa en till sådan (tar lite onödigt...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Min dator gick sönder. Det visade sig att vara harddisken som är kraschad. Jag bytade ut harddisken med en annan och instalerade XP...
Svar
12
· Visningar
1 521
Senast: karindk60
·
T
Fritid Då jag vaknade tvärt i morse av att jag var HUNGRIG så började jag se vad jag hade och öppnade frysen och hittade ett paket fiskgratäng...
Svar
4
· Visningar
8 739
Senast: hvala
·
Hemmet Lämnade in ett vattenprov för tre veckor sen och har fortfarande inte fått svar. Är det normalt att det tar så lång tid?
Svar
2
· Visningar
1 515
Senast: Comfort
·
G
Fritid Jag har precis fått hem en stor, gedigen Carpati-bokhylla. Den är i 6 delar totalt, 3 underdelar och 3 överdelar. Fint skick. Det jag...
Svar
4
· Visningar
6 692
Senast: Winni
·
Hemmet Hur ser eran tvättstuga ut? Vill ha tips och råd
Svar
9
· Visningar
3 674
Senast: Cilla
·
Hemmet Jag ska göra om i sovrummet och har lite funderingar... 3 väggar ska bli ljusgrå, den 4e ska bli fondvägg mörkgrå med något turkost...
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: replica
·
IT & mobiler Har fått ett SMS med en smily som jag inte riktigt fattar - vad betyder denna smily? /;^) /Lizzie
Svar
18
· Visningar
3 723
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka