Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Jag har fått i uppdrag att göra en hemsida åt en lokal del av ett parti. Vad i hela världen är rimligt att ta betalt för detta? Jag har...
Svar
3
· Visningar
953
Senast: tomten
·
Hemmet Hallå hallå! Jag har ett vardagsproblem! Jag är så grymt dum som stör mig på minsta lilla vilsna strumpa, tom toarulle som inte... 2
Svar
33
· Visningar
3 226
Senast: Mirabell
·
H
IT & mobiler vad menas med det?? Jag skall skapa en hemsida via webb.se och där står det: "Ange destinations URL (den adress vi skall...
Svar
4
· Visningar
1 446
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Ja, ni ser ju rubriken, världens undergång är nära. Jag kan gå in och titta på andras bilddagböcker, men klickar jag själv på logga in...
Svar
8
· Visningar
2 588
Senast: Thundra
·
Hemmet På elementen i lägenheten finns en mätare som de kommer och läser av och byter ut en gång per år. Liknar lite en termometer... Hur...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Ainon
·
Hemmet vad gör man åt såna? Jag har alltid haft en vision om att spisplattor ska vara sådär snyggt svarta. Mina är tyvärr deppigt rostbruna...
Svar
10
· Visningar
35 858
Senast: Megs
·
Hemmet Någon som vet vart jag kan finna gardiner i grått och turkost. Helst såna längder, som har båda färgerna. Gärna lite roligt mönster. :D...
Svar
4
· Visningar
1 543
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler jag sitter med en uppsats som ska skrivas enligt universitetes alla regler med rubriker underrubriker, numreringar, syfte metoder...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: meodeo
·
Hemmet Allt är nästan klart för köp av vårt drömhus, och givetvis har jag redan börjat tänka inredning. Och en hel del sådant tänkande blir...
Svar
5
· Visningar
3 328
Senast: Modett
·
Hemmet Jag undrar vad era badrum kostade att bygga? Vad innehåller dem, storlek, material osv? Visa gärna bilder också (badrum...
Svar
11
· Visningar
7 153
Senast: Tomas_S
·
IT & mobiler Eftersom många lösenord på Hotmail blivit hackade uppmanas man ju att byta lösenord och det tänker jag göra. MEN.... hur byter man...
Svar
3
· Visningar
1 002
Senast: nidron
·
IT & mobiler Om jag skapar en tabell i Word med mer än en kolumn, kan jag välja att sortera posterna på en viss kolumn? Frågan översatt till...
Svar
2
· Visningar
1 086
Senast: nidron
·
IT & mobiler Farmor har windows 2000 (eller va f*n det heter), farmor mailar, skriver, lägger in bilder från kameran, redigerar bilder, farfar...
Svar
13
· Visningar
1 607
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Jag är en riktig novis på kameror, jag har med stor möda lyckats komma på vad optisk zoom och megapixlar är först nu ;) Jag har tänkt...
Svar
6
· Visningar
1 127
Senast: Elisabethh
·
Hemmet Ja, ska det funka med gjutjärn på en induktionsspis? På Skeppshultspannorna (vissa?) står det ju t.o.m "induction master", men vi får...
Svar
16
· Visningar
13 764
Senast: pinky
·
Hemmet ... och ska flytta hemifrån denna veckan.... Finns det ngt kul och samtidigt nyttigt att köpa till honom... Han är 22 år. bomba med...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: hussensara
·
Hemmet Det lär väl finnas någon här inne som har en hylla för DVDs/CDs som heter Benno från Ikea? Jag behöver veta hur era hyllplan ser ut på... 2
Svar
23
· Visningar
4 586
IT & mobiler Någon som vet vad det kan gå på att få en tvättmaskin installerad? Det finns en kontakt på väggen i badrummet samt ett rör från...
Svar
5
· Visningar
1 603
Senast: Angua
·
IT & mobiler Jag bor i hus på landet och vi har ADSL. Jag har också en lägenhet som jag bor i när jag jobbar, och där finns möjlighet att ha bredband...
Svar
6
· Visningar
1 280
Senast: Hermelin
·
Hemmet Jag har förälskat mig i hyllorna på bilden nedan (anpassade för pocketböcker) men jag tycker priset kanske är lite väl saftigt (1240...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V