Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler det som är lite längre alltså... hur fasiken var det man fick fram det (fick texten till min tenta med "skumma tecken"... felkonverterat...
Svar
1
· Visningar
1 021
Senast: tanten
·
E
Fritid Hejhej! det är så att jag vill köpa ett objektiv till en Nikon d40x. Jag vill att det ska vara en bra zoom och ett bra objektiv som...
Svar
1
· Visningar
678
Senast: Boop
·
A
Hemmet Vi har just lämnat in våra gamla fönster för att skrapas, målas och kittas om. Vi har fått ett pris på 6000 kr för detta, men så...
Svar
6
· Visningar
2 676
Senast: grusholmen
·
IT & mobiler Hur förstorar man ikonerna på skrivbordet igen? Jag råkade förminska dom när jag rengjorde tangenterna... :o :crazy: Ha det bra i...
Svar
4
· Visningar
1 448
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Kanske en korkad fråga men jag vill slippa göra mig allt för dum när jag ringer telia... ;) I går kom det ett åskväder, jag ryckte ur...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: meodeo
·
Hemmet Jaa! Äntligen är det min tur! Hittade en annons i dagstidningen igår ang ett "Hus på lantgård utanför Habo - 3 r o k uthyres". Spånade...
Svar
3
· Visningar
1 013
Senast: Vica
·
Hemmet Vi ska hyra ett hus där toa, badkar och handfat är illa missfärgat av järnet i vattnet. Hur får man bort detta? Gissar att det suttit...
Svar
5
· Visningar
9 765
Senast: Shark
·
Hemmet ..kontaktpapper. (Kärt barn har många namn?) Hur har ni använt det? Jag ska ju flytta denna vecka till min nya lägenhet(:love:)...
Svar
8
· Visningar
12 376
Senast: doglover
·
IT & mobiler Det verkar som om min scroller inte riktigt funkar på musen, den verkar automatiskt kontrollera ljudvolymen istället för att dra upp å...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: Dreama
·
Hemmet Rent hypotetiskt nu då: Kalle och Stina blir kära och vill flytta ihop. Kalle har ett förstahandskontrakt på en hyresetta, som är för...
Svar
3
· Visningar
1 396
IT & mobiler Jag har precis fått ett mail från nån som vill ha inloggningsuppgifter till min mail. Det första som slog mig var språket! Va fan -...
Svar
14
· Visningar
1 547
Senast: nidron
·
IT & mobiler SItter och "självlär" mig att göra en hemsida. Men då kom stötestenen bilder. Kan man ladda upp bilder direkt från hårddisken (så att...
Svar
9
· Visningar
1 157
Senast: nidron
·
Hemmet Jag ska iväg och kolla på ett litet hus nästa vecka. Läget är bra, priset okej och standarden hyfsad. Det som däremot är negativt med...
Svar
6
· Visningar
1 062
Senast: Jadzia
·
Fritid Någon som pärlifierar bilder här inne? Jag köpte startsetet (Idol) för ett par år sedan, men tog fram det först igår och installerade...
Svar
1
· Visningar
1 110
Senast: Lupin
·
IT & mobiler Jag är nu officiellt dum i huvudet, men visst finns det väl en slags find&replacefunktion i word? Jag orkar inte byta ut något som...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: Gabbi
·
Hemmet Vad ska man tänka på när man ska flyttstäda? Vad får man absolut inte glömma? Tänkte sammanställa en lista så att jag inte glömmer.:)...
Svar
19
· Visningar
2 481
Senast: Oregano
·
Hemmet Jag dör! Min sambos kompis var på besök igår, och har lite snyggt torkat av händerna på våran nya soffa! :mad: Jag har ingen aning...
Svar
6
· Visningar
23 784
Senast: aneeette
·
Hemmet Nu till helgen är de dags för mig att flytta in i min egna lägenhet :bump: Det är en hyresrätt och jag föll verkligen pladask när jag...
Svar
8
· Visningar
1 552
Senast: doglover
·
IT & mobiler Vad gör hastigheten för skillnad? Vilket blir bäst att köpa, vanligt eller ett snabbare men också dyrare? Typ: "Minneskort med...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Jag ska i helgen flytta till ett hus :bump: Dock är huset mindre jämfört med det radhus jag bott i de senaste åren. Det saknas t.ex...
Svar
5
· Visningar
2 255
Senast: Dasjenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka