Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

E
IT & mobiler Funderar på att köpa en sådan kamera (eller jag vet att jag vill ska bara ha pengar till det :p) och jag undrar vad man ska köpa för...
Svar
10
· Visningar
2 819
Senast: FancyFace
·
Fritid Jag letar efter en foto/tavel ram i papp. Jag vet att det ska finnas men kommer inte ihåg vart jag sett dem. De är typ som bara en...
Svar
9
· Visningar
1 463
Senast: Megs
·
T
IT & mobiler Använder ni det? Vad tycker ni om det? Har hört många som tycker det är jättebra, men jag trodde det var gratis eller kostar det pengar? 2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 650
Hemmet Hur skulle ni inreda en plutt lägenhet på ca 20 kvm? Nu är det snart klart med lägenhet, jag vet dock inte exakt hur den kommer se ut...
Svar
11
· Visningar
2 192
Senast: Houdinie
·
IT & mobiler Vad f-n är det för ställe? Aldrig hört talas om???? Jag har ett meddelande där från en xx som jag inte har en aning om vem det är...
Svar
7
· Visningar
37 264
Senast: suisyola
·
Fritid Hej! Någon som vet var man kan få tag på stryka på reflex och reflextyg? Hittade en sån bra hemsida i sommras med stryka på reflexer...
Svar
1
· Visningar
2 341
Senast: imrahil
·
Hemmet Finns det något sätt att få upp panelgardiner/tygstycke i taket utan att behöva borra och plugga? Vill alltså ha upp tyg som en liten...
Svar
8
· Visningar
26 496
Senast: Ainon
·
Hemmet ... av pant, papper, batterier, konservburkar och annat som ska sorteras. Hur gör ni? i vår lägenhet finns det inte så mycket plats...
Svar
15
· Visningar
3 663
Hemmet Jag är inne i en mysperiod där jag bara köper en massa myssaker, men jag hittar inte den ultimata mysfilten! Jag hatar verkligen...
Svar
5
· Visningar
1 017
Senast: AnnaJL
·
Hemmet Jag har funderat på att tapetsera vårt tv-rum eller vårt sovrum med någon tapet i lite ljusare grå färg, eller ljus å ljus, det har...
Svar
13
· Visningar
5 593
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Jag sover numera i vardagsrummet. Jag skulle vilja skärma av mellan vardagsrummet och hallen. Det finns ingen dörr som gör det:p. Vad...
Svar
8
· Visningar
5 177
Senast: Ramona
·
G
Trädgård & Växter Hur ska jag göra nästa år för att få några tomater? Jag köpte 3 sorter, halvmeterhöga i maj. Plantorna frodas och mår jättebra, men... 2
Svar
23
· Visningar
5 156
IT & mobiler Hur sätter man ihop en .avi-fil ("film") med en .zip-fil (text)?
Svar
11
· Visningar
1 992
Senast: tomten
·
IT & mobiler Mitt adressfält är borta, putsväck och helt borta. Hur ska jag få tillbaka den, allt blir så mycket krångligare.. Och ni som nu...
Svar
7
· Visningar
1 185
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler jag har en gammal stationär dator och en ny bärbar som jag skulle behöva koppla ihop på nått sätt så jag kan föra över program från den...
Svar
11
· Visningar
2 079
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Någon som vet hur man gör för att spärra/blockera en sida? Så man inte kan gå in på den. Tacksam för svar :)
Svar
2
· Visningar
1 089
Senast: Unix
·
Fritid Letar 30 års present till min sambo. Nu verkar dessa ha slutats tillverkas. Skit! Nån som vet var man kan köpa sådan?
Svar
5
· Visningar
975
Senast: Nethril
·
Hemmet Jag och sambon har vunnit en budgivning på en mindre gård i ett relativt attraktivt område. Vi har pratat med banken och fått lånelöfte... 2
Svar
36
· Visningar
3 406
Senast: malllle
·
IT & mobiler visste inte riktigt vad jag skulle skriva för rubrik!! Har efter några månader börjat blogga igen, och har visst glömt en massa...
Svar
4
· Visningar
1 425
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler I skolan ska vi börja med projektarbete och jag ska, i min grupp, göra hemsidan. Fick tips om Dreamweaver och det verkar jäkligt smart...
Svar
7
· Visningar
1 331
Senast: Susannas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka