Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Nu kära buke behöver jag hjälp! Flyttar till min nya lya den 1e okt och har bestämt mig för att piffa till åtminstone en vägg i...
Svar
2
· Visningar
1 729
Senast: Carand
·
Hemmet Jag letar efter en duschlist i plast som förrut var vanligt att man hade på plastgolv i dusch utrymmen. Ska användas i stallet, men det...
Svar
5
· Visningar
6 165
IT & mobiler Här har ajg gått och köpt Män som hatar kvinnor på DVD och tänkte titta nu när jag är sjuk... Men icke. För jag har ingen avkodare...
Svar
5
· Visningar
1 976
Senast: lil-sis
·
Hemmet Jag ska flytta om ett tag och i den vevan ska jag köpa nya köksmöbler. Jag vill ha ett bord med iläggsskivor så att man kan sitta 6-8...
Svar
3
· Visningar
6 360
Senast: Maran
·
IT & mobiler Hej, Jag undervisar på en kurs för deltagare med lätt intellektuell funktionsnedsättning och skulle vilja ha lite tips på program vi...
Svar
5
· Visningar
896
Senast: keramin
·
IT & mobiler Funkar Nintendo Wii på de flesta TV-apparater? Vi har en gammal LG (tjockTV), och vi funderar på att köpa ett Wii, men är osäkra på om...
Svar
5
· Visningar
3 542
Senast: ponny7
·
IT & mobiler På internethemsidor. Jag har skickat ett mail som inte har kommit fram. Kan den ansvarige för sidan se om personen fått det eller inte...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: ponny7
·
IT & mobiler Jag har lyckats ta några bilder på Island som jag är jättenöjd med och i kombination med att mina väggar hemma är väldigt kala skulle...
Svar
3
· Visningar
1 664
Senast: Centaur
·
Hemmet Det behövs målas och göras iordning lite, ni kanske har tips?:D Ska försöka få in bilderna ordentligt.:p.............. Fan, jag får...
Svar
16
· Visningar
1 377
Senast: vindvissla
·
A
IT & mobiler Okej, vet att det finns en del objektiv-trådar redan, men hittar verkligen inte de konkreta svaren jag är ute efter då jag är lite grön...
Svar
11
· Visningar
1 209
Senast: annaL90
·
IT & mobiler hur ska ja göra egentligen? har konto Swedbank och ska föra över pengar till konto i Nordea, men hur jag än vrider och vänder, så...
Svar
7
· Visningar
3 860
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Är det någon här på buke som vet hur man ändrar hur länge man vill att de nyaste låtarna ska ligga kvar i senast tillagda listan? :)
Svar
2
· Visningar
734
Senast: SweetBriar
·
Fritid är det likadant som att cykla,har man en ggn lärt sig glömmer man aldrig? Har inte stickat på måååååånga år,men blev sugen att göra det...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: imrahil
·
Trädgård & Växter Vart fasen hittar man det någonstans?
Svar
9
· Visningar
1 317
Trädgård & Växter Inte rumpor, utan växter alltså :D Jag vill ha tips på snabbväxande häckar, som gärna blir över 2 meter höga. Utseénde är inte så...
Svar
9
· Visningar
5 561
Senast: lady_vip
·
Hemmet Jag har snott en spegel från mina päron, men behöver piffa till den lite innan den får komma in i mitt hem. Spegeln är ca 100x100...
Svar
6
· Visningar
1 290
Senast: Jadzia
·
Hemmet I helgen rev vi vår förstukvist för att starta utgrävning för tillbyggnad på huset :bump: Mindre kul var att det växte mystiska svampar... 2
Svar
23
· Visningar
5 112
Senast: vippan
·
M
IT & mobiler Hej. Jag har en gammal laptop som jag tänkt barnen ska få använda till spel o surf. Försöker ändra skärmupplösningen då allt är...
Svar
1
· Visningar
885
Senast: Unix
·
K
IT & mobiler halloj! Vilket är det bästa bildbehandlings pogramet du vet? Jag håller mycket på med bilder och ska få en ny dator så jag undrar...
Svar
1
· Visningar
914
Senast: moiran
·
T
Hemmet Jag läste precis på en tråd som handlade om flyttstäd där en skribent påpekade att flyttstäd är lika enkelt som vanligt städ och kanske... 2
Svar
34
· Visningar
6 440
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Ögonfärg
  • Sängproblem...

Hund, Katt, Andra Djur