Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Jag söker en dator och jag behöver svar akut för min gamla har lagt av och jag är i stort behov av en, vet dock bara inte vilken. Har...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: Unix
·
F
IT & mobiler Hur får man en ikon till Spotify på skrivbordet? Klicka i det när jag installerade det, men ingen kom upp :D
Svar
3
· Visningar
3 465
Senast: Fionúir
·
Fritid Ge mig tips på vad jag ska göra med mina plommon. Trädet har inte klarat all vikt så nu står jag med hur mycket halvmogna plommon som helst.
Svar
7
· Visningar
1 846
Senast: mimus
·
  • Låst
Trädgård & Växter Hur blir man av med dem? Inte kul när de ska envisas med att bokstavligen ringla runt fötterna på en när man är ute och håller på i... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
26 560
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Hjälp hjälp hjälp! Jag har laddat hem ett spel men när jag ska börja spela och klickar på ikonen så står det bara "Keyhole DRM...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Aliche
·
IT & mobiler När jag laddar upp filmer från digitalkameran så ser de ut såhär: Vad för program behöver jag så jag kan se filmerna?
Svar
1
· Visningar
770
Senast: nilema
·
Hemmet Ja det här kanske är en jättefånig fråga men jag undrar om man kan använda såpa som tvättmedel i en tvättmaskin. Tvättmedlet tog...
Svar
16
· Visningar
37 758
Senast: Tjôta
·
Fritid Nu är det dags att rensa i smyckeskrinet och bland ärva klenoder, guldpriset är högt, det är dax att ta tag i saken. Men - hur får jag...
Svar
12
· Visningar
3 078
Senast: grusholmen
·
K
Hemmet Jag står helt och hållet för städning av hela huset här hemma då min sambo betalar och jobbar mer. Nu är det så att jag Hatar att städa...
Svar
12
· Visningar
1 326
Senast: Orzon
·
Svar
3
· Visningar
851
Senast: imrahil
·
A
Hemmet VAR kan jag hitta fräcka inredningsprylar med hästdesign?? Ska köpa en födelsedagspresent till en "som har allt" för hästen i stallet...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: EmelieR
·
B
Hemmet Har bestämt att jag ska sätta in en fondvägg i köket, men jag vet inte riktigt vad jag ska ha för tapet som blir snyggt tillsammans med...
Svar
10
· Visningar
3 165
Senast: Brandgul
·
Hemmet Inhandlade ett par pappstrutar i stans pysselbutik idag utan att egentligen veta vad jag ska göra med dem. Vill gärna klä dem i roliga...
Svar
12
· Visningar
1 278
Hemmet Vi har ju som sagt kikat ganska mycket på ett hus, som blir vårt om vi vill ha det. Dock är taket ganska nergånget och kommer att, inom... 2
Svar
29
· Visningar
5 429
Senast: Zewz
·
G
IT & mobiler Jag håller på att få en knäpp här! :mad: Gång efter annan krånglar Word genom att vägra öppna doc, vara omöjligt att skriva i, typsnitt...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: Grazila
·
Fritid Idag har jag köpt ett Sigma 70-300 F 4-5,6 DG macro objektiv till min Canon EOS 400D :bump: Ngn som har detta objektiv o kan ge mig...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: nilema
·
Fritid Jag har precis köpt en Nikin D70, begagnad men knappt använd. Bytte upp mig från en D40x. Nu vet jag inte om det var ett bra köp jag...
Svar
11
· Visningar
1 122
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Hej Jag har en Hotmail-adress sedan många år och nu ändras sättet på vilket man får åtkomst till e-mailen. Jag har försökt göra så...
Svar
1
· Visningar
949
Senast: Stereo
·
M
IT & mobiler Är det någon som vet en bra sida som enkelt kan förklara hur man byter layout, sätter in bilder osv på sin blogg? Min ser förjäklig ut...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Memorabilia
·
IT & mobiler Är det någon som vet vart man kan vända sig och få hjälp att tolka resultat från en scan med hijackthis?
Svar
4
· Visningar
1 245
Senast: soffa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka