Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
IT & mobiler Jag skulle vilja ha lite tips på olika inställningar på en Canon 450d som man kan använda sig av i olika sitvationer. ;) Jag...
Svar
9
· Visningar
1 400
Senast: Baka_kun
·
A
IT & mobiler Funderar på att uppgradera till Winows sju men vad händer sedan när den börjar säljas? Blir man ombedd att betala och vad kostar det i...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Sharpless
·
Y
IT & mobiler Jag letar som en tok efter människor som spelar WOW (World of Warcraft), det skulle nämligen vara kul att kunna prata med någon på... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 890
Senast: GaliasSund
·
IT & mobiler Dammsög nyss och så stängdes dammsugaren av. Kollade påsen och den var full så jag satte i en ny. Då funkar inte dammsugaren istället...
Svar
5
· Visningar
25 533
Senast: yodadog
·
IT & mobiler Någon som vet vad som kan vara fel när man kan skicka och ta emot sms men inte ringa och ta emot samtal???
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Sjalen
·
IT & mobiler Finns det något bra gratisprogram om man vill klippa musik? Typ till en kür eller så.. Har klistrat lite i Windows movie maker men...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Upptäckte för någon dag sedan att jag av någon anledning inte kan få fram typ ü, é och liknande (utan måste istället kopiera skiten och...
Svar
3
· Visningar
1 020
Senast: tomten
·
IT & mobiler Om jag vill skicka ett mail till flera personer, men vill inte att de ska se att jag skickat till många. Plus att jag tänker på att jag...
Svar
3
· Visningar
972
Senast: nidron
·
IT & mobiler undrar om ngn vet ifall det finns något program som liknar photoshop, lr det enda jag behöver är så jag kan skriva snygg text på bilder...
Svar
5
· Visningar
1 199
IT & mobiler Jag fick ett roligt mail, en bild där det helt plötsligt dyker upp en giraff. Vidarebefordrade den till min mamma, men där dyker...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: Stalker
·
Fritid Brukar någon här göra plommonsaft? Vi har nån gammal plommonsort i trädgården. Det blir små lila plommon på träden. Vet inte vad de...
Svar
3
· Visningar
8 541
Senast: Luff
·
IT & mobiler Jag ska köpa en ny kamera och märket är fastslaget till Nikon med anledning av att min pappa har en D300 om jag kan låna objektiv från...
Svar
12
· Visningar
1 269
Senast: tomten
·
Hemmet Är det någon som har ett litet udda, annorlunda soffbord hemma? Själv skulle jag vilja ha ett gammalt bord omgjort till soffbord...
Svar
12
· Visningar
4 266
Senast: Winni
·
V
Hemmet eller ja det är väl bara sladdar jag behöver fråga om :D Vi har för det första ett stort vardagsrumsfönster där det var draget uttag...
Svar
1
· Visningar
1 685
Senast: Tjôta
·
Hemmet Vart köper man hängande lampor till fönstret som man kan ha i olika höjder? Tror de kommer från rusta eller liknande?
Svar
2
· Visningar
2 005
Senast: GotAsecret
·
Hemmet Nu i gårdsletandet ser jag att många gårdar har enskilt vatten och/ eller avlopp. Vad innebär detta rent "praktiskt"? Medför det...
Svar
4
· Visningar
2 144
Senast: Roxer
·
Fritid Ja, finns det någon hemsida man kan hitta klädmönster på? Tröjor, toppar och gärna 40-50-tals klänningar. Helst billigt eller gratis...
Svar
1
· Visningar
3 532
Senast: Miagi
·
IT & mobiler Min tidigare dator kraschade och nu behover jag en ny, har alltsa skarm och tangenbord och mus. Dock funderar jag pa en barbar, da jag...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: LSD547
·
IT & mobiler Fick låna en digital systemkamera och så fotade vi hästen. Fick några bra bilder av alla 100 vi tog men dom kan bli bättre med PS. Jag...
Svar
18
· Visningar
1 407
Hemmet Har just nu en diskussion med sambon om hur det nyinköpta laminatgolvet ska läggas in i sovrummet. En riktlinje är väl egentligen att...
Svar
4
· Visningar
9 330
Senast: Smulu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka