Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vilka dammsugare har ni? :D Blev lite nyfiken när jag såg ultraone sugar reklamen. Själv har vi en liten röd grej, tror det är en volta. 2
Svar
36
· Visningar
3 187
Senast: Elinkan
·
IT & mobiler Jag har en licens till mitt Officepaket som jag installerat på min stationära dator, den skall inom kort bytas ut till en bärbar...
Svar
2
· Visningar
1 389
Senast: Capel
·
Hemmet Har en liten toppmatad maskin här i lägenheten som jag hittills inte använt. Vi har en bra tvättstuga, men ibland krockar tiderna och...
Svar
2
· Visningar
2 074
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Fick hem min nya dator igår som är utrustad med Vista, vilket jag inte är så van vid.. Jag tycker att ikonerna på skrivbordet är...
Svar
1
· Visningar
1 142
Senast: Bylund
·
IT & mobiler Vilka tv-spelskonsoler äger ni? :bump: Just nu har vi dom här: 2 st Nintendo DS Lite (svart och rosa) 2 st Psp (svart och rosa)... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 087
Senast: Lily_Sthlm
·
Fritid Fånigt jag vet men det var kul:D jag gav upp vid 5 igår Sitter och spelar nu http://www.spela.se/spel_/Super-Babysitter.html
Svar
9
· Visningar
1 312
Senast: Poppinella
·
IT & mobiler Funderar på vilka alternativ det finns, skulle vilja ha en musikspelare där man sedan kan gå tillbaka och se vilka låtar som spelats...
Svar
7
· Visningar
1 355
Senast: LSD547
·
T
IT & mobiler Hej! Det är så att jag har en hemsida som jag uppdaterar med programmet "Anteckningar" som fins i Windows. Jag vill gärna ha en blogg...
Svar
11
· Visningar
1 426
Senast: tahoi
·
Fritid Upptäckte ett spel igår som jag själv blivit fäst vid. När man börjar spela får man en trädgård, den är ganska igenvuxen och har mycket...
Svar
1
· Visningar
1 495
Senast: Shando
·
K
Hemmet Har bara jordade uttag i köket, men vill ha jordat även i övriga utrymmen. Mannen frågade fastighetsskötaren om det gick att ordna (ev... 2
Svar
35
· Visningar
13 707
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Hur översätter man följande mening till svenska? "with the use of MPEG-4 streamed video this very affordable camera..." det är ordet...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Jag tänkte börja göra en hemsida. Många "bekantingar" har egna på dinstudio, så jag kikade in på deras sida och såg att det kostar...
Svar
4
· Visningar
1 321
Senast: amalia
·
IT & mobiler Jag tänkte köpa ett UV-filter till min kamera, men nu är frågan vilken storlek man ska ha till detta objektiv? EF 55-200mm f/4.5-5.6 II USM
Svar
3
· Visningar
753
Senast: Therese1988
·
Trädgård & Växter Japp, som rubriken säger, är det här asp? Ska mata hästarna med det så jag vill veta säkert vad det är!
Svar
10
· Visningar
1 115
Senast: bettysmatte
·
IT & mobiler Eftersom jag är usel på att beskriva datorrelaterade saker har jag filmat problemet...
Svar
3
· Visningar
972
Senast: Riley
·
IT & mobiler Min gamla dator fick spatt i förra veckan när det var åska i grannkommunen. Det som fanns på hårddisken gick att rädda, men datorn var...
Svar
12
· Visningar
2 064
Senast: mimmipigg
·
S
IT & mobiler hur får ni snygga designer till era bloggar? har sett att det finns en hel del mallar om man har tex wordpress...men va svårt o hitta...
Svar
5
· Visningar
1 416
Senast: Elektron
·
IT & mobiler Vad är det för program? Vilka funktioner finns i det? Jag hittade sådana installationsskivor på kontoret.
Svar
7
· Visningar
894
Senast: Elektron
·
Hemmet hur länge kan man räkna med att en vedeldad panna är duglig? Har sett vissa på nätet (nya) som säger upp till 50 år för gjutjärn, men om...
Svar
1
· Visningar
1 392
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Sitter här o ska göra inbjudningar, men är det någon som vet ngt bra program att göra snygga inbjudningskort i? Det ska väl inte vara...
Svar
7
· Visningar
2 724
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka