Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Det luktar avlopp till och från här, lite smutsigt akvarium typ. Det gjorde det när jag flyttade in för lite mer än en vecka sen men... 2
Svar
37
· Visningar
18 640
Senast: Hera73
·
IT & mobiler Ja, Jag undrar om man kan avboka eller ställa av den fasta telefonen, hemtelefonen alltså? Kostar det något? Kan man få tillbacka ett... 2
Svar
23
· Visningar
2 743
IT & mobiler Vill göra en ihopsatt film av mina filmfiler, avänder mig av Windows Movie Maker men måste ändra filerna för att det ska gå att använda...
Svar
3
· Visningar
1 074
Senast: Bylund
·
Q
IT & mobiler Jag ska tatuera in en text på hebreiska, och har klistrat in den i Word. Men jag vill ha den lodrätt. Finns det någon funktion på word...
Svar
8
· Visningar
3 291
Senast: mizz_beauty
·
IT & mobiler Min trogna Canon EOS 350D har nu sorgligt nog dragit sin sista suck. Jag är ganska säker på att det är slutaren som gått sönder, spegeln... 2
Svar
30
· Visningar
4 498
Senast: Irenes
·
Trädgård & Växter I förrgår hittade en vän till mig ett stoooort olivträd i sin trädgård. Sånt vill jag ha! Och har alltid velat :love: Hur gör jag...
Svar
9
· Visningar
2 577
Senast: mino
·
IT & mobiler Nån som vet.... Har problem med att lägga in en bildvisare på vår ridklubbs hemsida. Har lagt in en med 118 bilder som fungerar...
Svar
3
· Visningar
1 078
Senast: Sazalamel
·
IT & mobiler Ska köpa kamera imorrn och sitter för tillfället och velar mellan canon ixus 80 och canon photoshot 590. Jag vill ha en kamera som är... 2
Svar
24
· Visningar
2 099
Senast: Irenes
·
A
IT & mobiler Jag är ute efter en bilig kamera att ha med sig överallt. Den får kosta max 1000 kr. Har ni några tips?
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Jenka
·
Hemmet Kan man köpa det nånstans på nätet? Vart då isf? Rusta har jag kollat... Även intresserad av såntdär golvbelägg som ser ut som sten...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: EmelieR
·
Trädgård & Växter Ni som har vanliga inomhus-kallor, de man kan köpa överallt i alla möjliga färger, vad gör ni när de har blommat över? Kan man klippa av...
Svar
1
· Visningar
1 213
IT & mobiler Det står typ "ett intrångsförsök har upptäckts...bla bla" något sådant. Gör virussökning nu men den visar ingenting, så vad är detta...
Svar
3
· Visningar
1 617
Senast: Baka_kun
·
Trädgård & Växter Vad har ni sått hittills? Jag har sått 2 sorters luktärter, Royal Maroon och Old Spice mix Royal Maroon: Old Spice Mix... 2 3
Svar
40
· Visningar
7 722
Senast: Minett
·
D
IT & mobiler Vad är skillnaderna mellan dem? Jag har aldrig fattat det. Vilken är bäst? Varför? :)
Svar
13
· Visningar
1 729
Senast: ricca
·
B
Trädgård & Växter Vad odlar ni i ert växthus? Jag har själv bara sått lite tomat och gurkor, men ska prova squash, är det lätt eller behövs det...
Svar
19
· Visningar
3 495
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Så gick jag och blev webmaster i en förening igen.. Men nu för tiden är det ju inte OK att ladda ner program så jag har inget. Jag har...
Svar
10
· Visningar
1 784
Senast: Basilika
·
IT & mobiler Har en USB-mus nu, men har precis lärt mig att det finns BlueTooth-varianter också. Tycker den där pluppen som sitter i USB-kontakten...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: Bylund
·
R
IT & mobiler Hej! Vår klubb funderar på ny hemsida och det ska va en som många kan skriva på, och ingen ska behöva kunna koda. Och då kom jag och...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: Rebb
·
IT & mobiler Vilka dammsugare har ni? :D Blev lite nyfiken när jag såg ultraone sugar reklamen. Själv har vi en liten röd grej, tror det är en volta. 2
Svar
36
· Visningar
3 187
Senast: Elinkan
·
IT & mobiler Jag har en licens till mitt Officepaket som jag installerat på min stationära dator, den skall inom kort bytas ut till en bärbar...
Svar
2
· Visningar
1 389
Senast: Capel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår