Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Någon mer som har? Är det verkligen så värdelöst som jag tycker, eller fattar jag ingenting?:cry: Jag tycker det är dåliga och fula...
Svar
11
· Visningar
1 391
S
Hemmet Var hittar man en vit, oval spegel? Ska ha den i hallen men hittar det ingenstans..
Svar
4
· Visningar
6 771
Senast: Skumbananen
·
C
Hemmet Hur vet man när köksfläkten börjar ge upp? Vet inte hur gammal våran köksfläkt är men skulle gissa på 5-10 år kanske? Ingen aning men...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Canoó
·
Fritid Vad finns igentligen i vetevärmare?? Ni vet såna "kuddar" man kan köpa och lägga in i micron så de blir varma?? Är det helt vanlig...
Svar
9
· Visningar
2 129
Senast: Warg
·
Fritid Tänkte att vi kunde lägga in lite bilder på våra fula skrymslen! Kan vara köket,badrummet,eller bara ett vanligt rum. Kanske har ni... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 223
Senast: Corminta
·
M
IT & mobiler Hej! Har ett litet problem, installerade windows live messenger 9.0. Men det skulle självklart inte funka. :( Så ska avinstallera det...
Svar
1
· Visningar
1 738
Senast: meodeo
·
Fritid Spelar Zelda Will och blir knäpp... Någon som kan hjälpa? Är vid Death Mountin som varg o stöter på 4 stycken twilight monster...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: Scaramouche
·
IT & mobiler ursäkta språket... men. Jag har en gammal Wordversion (2002 tror jag) men denuppdateras automatiskt via update så det "händer" grejor...
Svar
10
· Visningar
969
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag råka trycka på något som förminskade hela internetsidan. Typ ctrl, fn och del eller något. Vet inte riktigt. Tänkte att bara var att...
Svar
3
· Visningar
1 382
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Kan man när man skriver i en cell göra ett radbyte och ändå vara kvar i cellen? Jag har inte lyckats, alla varianter jag prövat med gör...
Svar
2
· Visningar
12 531
Senast: tinaiva
·
IT & mobiler Har idag rensat och flyttat bilder till de mappar bilderna ska in, allt har fungerat alldeles utmärkt tills jag kom till videosarna...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: Stalker
·
Hemmet Jag vill ha ett sängöverkast som är riktigt varmt i färgen, rött/vinrött, alternativt grönaktigt gärna med en orientalisk känsla (tänk...
Svar
6
· Visningar
2 256
Senast: Cheeserica
·
Fritid Jag har lessnat på min halvkassa kompaktkamera och har därför bestämt mig för att investera i en ny. De tre jag tittat på är Canon...
Svar
1
· Visningar
924
Senast: Riley
·
Hemmet Vad hamnade den totala kostnaden på när det var klart att flytta in? Vad kostade huset? Vad valde ni för hus/firma,är ni nöjda? vad...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: Tajger
·
Hemmet Jag har 0 ideer. Jag är hungrig men kan tamefan inte äta något längre. Blir dålig och ont i magen av allt känns det som :(. Jag är...
Svar
2
· Visningar
968
Hemmet Mamma bad mig för en liten stund sen att ta reda på det, men jag är uppenbarligen sämst på att googla, för jag hittade inget svar på...
Svar
2
· Visningar
3 393
Senast: horselove
·
IT & mobiler Alltså.. Grejen är att jag kommer inte längre in på ett forum som jag brukar besöka. För bara ett par veckor sedan fungerade det...
Svar
11
· Visningar
872
Senast: MissFideli
·
M
Fritid Någon som vet hur man får bort fläckar på sin whiteboard? Jag har använt pennor avsedda för whiteboard, men ändå har det blivit fula...
Svar
10
· Visningar
8 562
Senast: fred
·
Fritid Jag vill göra en bildserie om Ceasars första år, med bilder och lite text. Finns det någon SNYGG sida? Photobucket är ju inte så...
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: Vica
·
IT & mobiler Jag har bytt blogg för att bli av med en viss person som följer. visst, man skriver för att folk ska kunna följa. men denna person...
Svar
10
· Visningar
1 270
Senast: MinIan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka