Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Ja, som rubriken lyder: Jag vill ha tips på uteblommor som inte är så fruktansvärt törstiga. På sommaren bor jag på två ställen och...
Svar
7
· Visningar
4 216
Senast: Nisse
·
Trädgård & Växter Tips? Ska sätta ut lite blommor på balkongen tänkte jag, men har inte en blekaste aning om vad för några jag borde ha :p *...
Svar
8
· Visningar
8 471
Senast: veronican
·
Hemmet Nån med erfarenhet av lägenhetsbyte? :) Har ett eventuellt lägenhetsbyte på gång och nya värden vill ju självklart se mina...
Svar
4
· Visningar
1 652
Senast: Lily_Sthlm
·
Trädgård & Växter Hur gör jag nu? Förra helgen tog jag jordspaden och började gräva lite (mest för att ha något att göra) Det blev två plättar med...
Svar
2
· Visningar
2 104
Trädgård & Växter Jag skulle vilja ha tips på blommor som tål mycket stark sol och värme. I fönstret jag tänkte ha lite blommor så ligger solen på...
Svar
3
· Visningar
2 850
Senast: Zody
·
E
Fritid Tjenare... Ska köpa presenter och har tänkt mig på att köpa plånböcker.. kanske 1-2 Har letat och letat och har hittat denna sida...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: Eddantodo
·
IT & mobiler Finns det inte en knapp på tangentbordet där man kan trycka och få en bild av det du har på din dataskärm? Var sitter den knappen...
Svar
8
· Visningar
1 582
Senast: Eddantodo
·
Trädgård & Växter Jag och pappa var och köpte en massa växter till hans hus förra helgen och jag hittade en fin blomma till extrapris. När jag kom till...
Svar
6
· Visningar
1 386
Senast: Hazel
·
D
Trädgård & Växter Hejsan allesammans :D Är det någon annan här som har försökt att odla ett granatäppelträd ? :laugh: Jag vet inte alls något om hur...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: DeDa
·
IT & mobiler Jag kraschade min hårddisk och bytte den för nån vecka sedan. Skulle ominstallera drivrutinerna för moderkortet och upptäcker att...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: Snuffsan
·
IT & mobiler Finns det över huvud taget något objektiv kompatibelt med Nikon, med autofokus, gärna bildstabilisering, okej (/inte dålig) skärpa vid...
Svar
11
· Visningar
783
Senast: Madick
·
IT & mobiler Nån som testat ovanstående objektiv? Lite sugen på att köpa ett när spargrisen tillåter :D Nån som har något negativt att säga...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Irenes
·
G
Hemmet Jag tänkte göra mina egna tavlor med hjälp av tapet. Men jag vet inte vad jag ska fästa tapetbitarna på! Jag vill inte ha någon ram runt...
Svar
3
· Visningar
2 042
Senast: Muehh
·
Hemmet Är det någon här som använt sig av flyttfirma för att flytta bohag? Jag funderar på att anlita flyttfirma inför min kommande flytt, då...
Svar
11
· Visningar
6 860
Senast: Mynta2
·
S
Fritid Jag har lyckats brutit av själva saken som man trycker ned när man ska sätta på vindrutetorkarna på min pojkväns bil! :o Hur fixar man...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: cowgirl81
·
R
Fritid Hejhej Vi letar efter lämplig bil för att senare kunna köpa en boggiehästtransport. Har kollat runt lite på släpens totalvikter som...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: lil-sis
·
IT & mobiler Någon som har detta objektiv? Lämpligt för att fota häst tävlingar och andra rörliga objekt? Brukar det med bara 50 kännas som om... 2
Svar
27
· Visningar
1 851
Senast: Ainon
·
IT & mobiler Vart fixar jag så att jag får min bild i CMYK (som .tif)?
Svar
3
· Visningar
765
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Bara jag igen ;) Jag har fått en laptop men den var så full med virus så att jag får formatera den, tror jag. Letar efter drivrutiner...
Svar
4
· Visningar
1 172
Senast: AnnaKarinA
·
IT & mobiler Min laptop har börjat leva sitt eget liv, vissa nätsidor så går den på högvarv och blir het som attan trots att jag har en kylplatta...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: Jenny054
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka