Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Jag har förodlat busktomater inne sedan i slutet av mars. Till en början såg de superfina ut och växte verkligen bra. Efter att vi...
Trädgård & Växter
Nu behöver jag lite hjälp,
jag har tänkt sätta lite blommor i amplar och balkonglådor på vår altan och ev på balkongen. Soligt men...
IT & mobiler
En chattkompis tycker jag ska skaffa SIMP till MSN Messenger så ingen annan kan läsa det vi pratar om. Jag skriver inte så hemliga saker...
Trädgård & Växter
Min mormor har en okänd växt i sitt fönster.
Den växer tydligen väldigt fort, har fått planteras om flera gånger på kort tid eftersom...
IT & mobiler
Man kan ju öppna diskussionslistor på nätet om i princip vilket ämne som helst. Om nu en person skriver något "mindre lämpligt" i denna...
IT & mobiler
Jag har fotat massor och bilderna heter typ P1245566 i nummerordning, men jag vill att dom ska heta tex ridbild1, ridbild2, ridbild3 o s...