Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Nu undrar man ju vad internets problem är, försöker gå in på min kompis blogg som jag är inne på ofta men idag dök rutan upp: "Det...
Svar
1
· Visningar
1 565
Senast: astronaut
·
Trädgård & Växter Jag har förodlat busktomater inne sedan i slutet av mars. Till en början såg de superfina ut och växte verkligen bra. Efter att vi...
Svar
13
· Visningar
8 388
Senast: Bloody F Mary
·
Hemmet (Ja, jag börjar bli desperat när det gäller att göra om här hemma :angel:) Snabb fråga: går det att byta tyg på en sådan här på något...
Svar
3
· Visningar
991
Senast: Nethril
·
Trädgård & Växter Nu behöver jag lite hjälp, jag har tänkt sätta lite blommor i amplar och balkonglådor på vår altan och ev på balkongen. Soligt men...
Svar
3
· Visningar
3 950
Senast: Martenix
·
IT & mobiler En chattkompis tycker jag ska skaffa SIMP till MSN Messenger så ingen annan kan läsa det vi pratar om. Jag skriver inte så hemliga saker...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: suisyola
·
Hemmet Skulle behöva ett gäng såna:D Behöver lite extra platser till soffan när vi har många gäster och vill då gärna ha med förvaring så...
Svar
5
· Visningar
2 609
Senast: lady_vip
·
A
Hemmet Köpte för ca ett halvår sedan ny säng, med två tjocka bäddmadrasser till. Sover väldigt skönt i den, men....madrasserna glider ganska...
Svar
6
· Visningar
16 553
Senast: Prosit
·
Trädgård & Växter Min mormor har en okänd växt i sitt fönster. Den växer tydligen väldigt fort, har fått planteras om flera gånger på kort tid eftersom...
Svar
4
· Visningar
1 402
Senast: Nethril
·
V
Hemmet jag och sambon tänkte göra om ett av våra garag till ett ungdomsrum åt våra äldre flickor nu i sommar. även om jag nu verkligen älskar...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Bloody F Mary
·
IT & mobiler Helt plötsligt kan jag inte lyssna på något från Youtube? Videon spelas, men inget ljud kommer. Allt står uppdraget på max och jag kan...
Svar
7
· Visningar
1 275
Hemmet Min syster ska antagligen köpa en sommarstuga. Stugan har varken el eller vatten och då inget kylskåp heller. Så de måste ha en kylgrop...
Svar
4
· Visningar
6 437
Senast: Skogstamefan
·
IT & mobiler Jag är ny på det här när det gäller Mac. kanske någon här kan hjälpa mig? Jag vill rensa historiken. Så det inte kommer upp en lång...
Svar
2
· Visningar
650
Senast: rock_89
·
IT & mobiler Jag tänker köpa en digital systemkamera. Det är ju en djungel... Jag har fattat att det är Canon och Nikon som gäller. Men hur mycket...
Svar
6
· Visningar
1 178
Senast: tinna
·
A
IT & mobiler Någon som vet hur man får bort ljudet i videoklippet? Ska lägga på musik på filmen men vill ha bort ljudet i själva filmen först...
Svar
1
· Visningar
612
Senast: Kardinal
·
IT & mobiler Man kan ju öppna diskussionslistor på nätet om i princip vilket ämne som helst. Om nu en person skriver något "mindre lämpligt" i denna...
Svar
1
· Visningar
841
Senast: gern
·
Hemmet Jag och sambon ska flytta ihop här snart och ska införskaffa allting nytt. Det vi just nu håller på och klurar på är vad vi ska ha för... 2
Svar
22
· Visningar
5 022
Senast: Theresa
·
IT & mobiler Nyss hade min dator ryck, eller internet explorer snarare. Stängde ner en flik, men istället för att försvinna så ploppar det upp nya...
Svar
9
· Visningar
1 131
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Sitter med min examensuppsats och vill nu göra en innehållsförteckning men HUR i hela fridens namn gör man en innehållsförteckning där...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Kan man se vem som besökt ens sida på pixbox och isf hur? Har funderat på detta ett tag nu :)
Svar
1
· Visningar
866
Senast: Tjôta
·
T
IT & mobiler Jag har fotat massor och bilderna heter typ P1245566 i nummerordning, men jag vill att dom ska heta tex ridbild1, ridbild2, ridbild3 o s...
Svar
6
· Visningar
1 062
Senast: MinIan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka