Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Tänkte vi kunde ha en tråd om växter som man inte sett förut. Kan börja med denna här. Den växer hos mamma och ser ut som korsning...
Svar
12
· Visningar
1 283
Senast: cowgirl81
·
Trädgård & Växter Jag blir så himla ledsen! Jag tycker om att ha vackra blommor på min balkong, men jag blir lika trött varje år när de förr eller senare...
Svar
9
· Visningar
5 165
Senast: Cheeserica
·
Hemmet Ja, hur utnyttjar man det egentligen? Finns det någon vits att köpa mikrovågsugn med de funktionerna? Jag har ett rätt ynkligt kök...
Svar
2
· Visningar
8 538
Senast: maria85
·
Fritid Jag ska köpa mig en ny kamera tänkte jag, men oavsett vad jag väljer får jag alltid höra från någon i bekantskapskretsen att "Nej men...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: MsLuna
·
IT & mobiler Mamma har en bärbar dator vid märke Fujitsu Suemens hemma, minns dock inte vad själva dator"rasen" heter, men ser ut så här: Den...
Svar
8
· Visningar
1 458
Senast: maria85
·
IT & mobiler Har precis "blåst ur" datorn, men mina skivor hade blivit för gamla så jag använde moderns. Gick hur bra som helst, förutom att jag...
Svar
14
· Visningar
1 415
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Ska ha med kameran på en clear round nu på torsdag och funderar lite på vilka inställningar jag ska ha. Kameran är en Nikon D60 med...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: Andorra
·
IT & mobiler Ja ni ser ju rubriken, kan man hitta nån "prova på" sida för PS till iMacen? Hittar bara till pc (windows) :(
Svar
4
· Visningar
702
Senast: Jempan
·
W
Trädgård & Växter Jag har grävt upp en gammal perennrabatt som var i dåligt skick, och nu är det dags att sätta nya växter! Rabatten ligger åt öster, och...
Svar
7
· Visningar
1 645
Senast: Bloody F Mary
·
Hemmet Hejsan! Är i flärd med att göra om sovrummet. Har vissa idéer om bruna väggar med en plommonlila fondvägg. Men jag är ju så himla...
Svar
1
· Visningar
953
Senast: LucyPearl
·
Hemmet Jag och min sambo ska flytta in i ett hus som vi ska hyra. Sovrumet är hemskt just nu, golvet är fult och väggarna ännu fulare. De är...
Svar
5
· Visningar
1 146
Senast: Becca
·
Hemmet Efter många om & men och mycket jobb från mina underbara barn så är mitt hem nu till salu och det känns så jäkla skönt :D För den... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 487
Senast: Lenita
·
IT & mobiler Vaaarför går det inte att trycka print screen och kopiera in till paint? Hur tusan gör man? Vill kopiera bilder från en film alltså.
Svar
5
· Visningar
1 509
Senast: Malingo
·
IT & mobiler Jag tänkte köpa ett nytt objektiv till min D60 och har tittat lite på ett av Nikkors 55-200mm. Jag tänkte passa på att köpa ett...
Svar
9
· Visningar
973
Hemmet Är det någon här som råkar veta vilken av resårbottnarna Svandal och Svaneholm som är hårdast? Måste ta reda på det men har inte...
Svar
4
· Visningar
41 787
Senast: Tassetass
·
IT & mobiler 'Råkade' av misstag stoppa in högtalarsladden i usb-uttaget på laptopen så den tvärdog!!! Någon som vet vad som hände.. kan det tänkas...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Nu har det för tredje gången hänt att alla mina filer i några slumpmässigt utvalda mappar har försvunnit på en minut, och självklart...
Svar
3
· Visningar
1 047
Senast: Lily_Sthlm
·
Hemmet Jag och sambon ska seperera. Jag hade tänkt att lämna det mesta till honom, vill ha med mig så lite som möjligt. Men vad behöver jag...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: Waern
·
IT & mobiler Har haft min bärbara nu i... 3-4 år eller nått och jag har vuxit ur den. För lite hårddisk, minnen, program mm. Först tänkte jag köpa...
Svar
5
· Visningar
1 004
Senast: Tjôta
·
Hemmet har ett ypperligt tillfälle att köpa ett underbart hus, på rätt ställe och till ett ganska bra pris.. dessvärre är det fuktskadat i...
Svar
10
· Visningar
13 156
Senast: wtf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka