Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag har fått ett ganska irriterande problem på min dator, det är så att när jag är ute på internet och ska öppna en ny sida, klickar på...
IT & mobiler
Ja, jag sitter och skriver ett skolarbete när plötsligt det dyker upp en massa bakvända P-symboler vid varje radbyte och punkter mellan...
Trädgård & Växter
Hej!
Min sambo älskar djungel och har köpt en hel bunt med växter som av någon outgrundlig anledning trivs hos oss?? Men en av dom...
Trädgård & Växter
Hallå hallå!
BR flyttade ju i höstas hit ner till Västmanland till pojkvännens lilla hus, dock är trädgården en smärre katastrof, så nu...
Ekonomi & Juridik Och för den tredje parten är det fortfarande ett ställningstagande om de ska eller inte ska föregripa domslutet.
Oavsett om det är en...