Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Nu har det för tredje gången hänt att alla mina filer i några slumpmässigt utvalda mappar har försvunnit på en minut, och självklart...
Svar
3
· Visningar
1 047
Senast: Lily_Sthlm
·
Hemmet Jag och sambon ska seperera. Jag hade tänkt att lämna det mesta till honom, vill ha med mig så lite som möjligt. Men vad behöver jag...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: Waern
·
IT & mobiler Har haft min bärbara nu i... 3-4 år eller nått och jag har vuxit ur den. För lite hårddisk, minnen, program mm. Först tänkte jag köpa...
Svar
5
· Visningar
1 004
Senast: Tjôta
·
Hemmet har ett ypperligt tillfälle att köpa ett underbart hus, på rätt ställe och till ett ganska bra pris.. dessvärre är det fuktskadat i...
Svar
10
· Visningar
13 157
Senast: wtf
·
Hemmet Hej! Vi har byggt ett lösvirkeshus nu under två år och sista helgen i maj blir det inflyttning. Det är ett suteränghus och det är... 2
Svar
38
· Visningar
3 438
Senast: Freyja_bus
·
Fritid Jag har en vit tröja som det är fula fläckar på hur får man bort dem? Hur får man bort fläckar på kläder med andra färger? Vanish...
Svar
9
· Visningar
12 086
Senast: grusa
·
K
Hemmet Har flyttat till en lägenhet med lite udda(?) fönsteruppsättning, vet inte alls hur jag ska "behandla" fönsterna/dörrarna på bilderna...
Svar
6
· Visningar
5 374
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Jag har fått ett ganska irriterande problem på min dator, det är så att när jag är ute på internet och ska öppna en ny sida, klickar på...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: Stalker
·
Hemmet Nu är det äntligen dags för mig att flytta hemifrån, var ju inte en dag för tidig eftersom jag sover på en madrass i min lillasysters...
Svar
11
· Visningar
1 543
Senast: sofiaspel
·
IT & mobiler Ja, jag sitter och skriver ett skolarbete när plötsligt det dyker upp en massa bakvända P-symboler vid varje radbyte och punkter mellan...
Svar
7
· Visningar
928
Senast: nidron
·
Trädgård & Växter Hej! Min sambo älskar djungel och har köpt en hel bunt med växter som av någon outgrundlig anledning trivs hos oss?? Men en av dom...
Svar
4
· Visningar
4 004
Senast: Lavinia
·
IT & mobiler Blir GAALEN. Har läst lathunden men fattar fortfarande inte. Hur lägger man in en topp bild dvs en bild på bloggen som inte är ett...
Svar
4
· Visningar
1 513
Senast: mackan
·
IT & mobiler Måste bränna lite bilder, har Nero installerat på datan men där kan man tydligen bara göra videofilmer o massa skit. Jag vill alltså...
Svar
4
· Visningar
997
Senast: AnnaKarinA
·
Hemmet Blev lite inspirerad av tvättstugetråden och undrar hur det ser ut hos er som har egen tvättstuga i ert hus. Vi bygger ju nytt hus och...
Svar
3
· Visningar
1 293
Senast: Freyja_bus
·
IT & mobiler Okej, nu visade det sig inte vara fejk, men måste fortfarande ändra e-postadress? Hur katten gör man?
Svar
7
· Visningar
1 218
Senast: Zaga
·
Fritid Det när man springer in i ett slott i början. Man har Mario gubben framför sig och springer liksom "in i tv:n" eller hur man ska...
Svar
3
· Visningar
1 365
Senast: ponny7
·
K
Hemmet Nån som har ideer eller förslag på en praktiskt matta till en trapp. Trappan är ganska ljust grå o jättefin, problemet är att den var...
Svar
2
· Visningar
1 631
Senast: snurran
·
H
Hemmet :laugh: Jag & min sambo har precis fått våran nya lägenhet. Men varken han eller jag är duktiga på att inreda. Så vi vill nu ha tips...
Svar
6
· Visningar
1 099
Hemmet Jag bor i 2 rok där varje rum behöver tapetseras om innan jag flyttar. Men ekonomisk (snål) som jag är så undrar jag om det går att...
Svar
6
· Visningar
1 264
Trädgård & Växter Hallå hallå! BR flyttade ju i höstas hit ner till Västmanland till pojkvännens lilla hus, dock är trädgården en smärre katastrof, så nu... 2
Svar
30
· Visningar
2 786
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka