Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Detta är jättekonstigt allstå. Det började förra året nån gång tror jag. Om jag öppnar ett nytt dokument i Word och börjar med att...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Yukionna
·
Hemmet Vi har rörligt med räntetak på ett av våra lån, nu ligger räntan på 3,8 % och den ändras igen den 15e. Hur vet man när man ska binda...
Svar
14
· Visningar
1 268
Senast: Mammadutt
·
IT & mobiler funderade över ett par saker här, som jag tänkte att någon som är mer fotokunnig än jag kanske kan hjälpa mig med.. Är det samma...
Svar
3
· Visningar
944
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Hur gör jag för att rita snygga grafer i office (de ska senare in i ett worddokument)? Jag har prövat att använda Graph men jag tycker...
Svar
11
· Visningar
9 949
A
IT & mobiler Kommer till en sida där man ska välja antingen: Linux med PHP och CGI/Perl för dig som vill använda Joomla eller bloggverktyget...
Svar
12
· Visningar
1 287
Senast: Magrinette
·
IT & mobiler Funderar på att köpa mig en scanner, eventuellt en sådan som har fler funktioner som fax/skrivare (finns det mer:confused:) Är inte...
Svar
9
· Visningar
912
Senast: Zqathan
·
Fritid Jag är så sugen på att börja pyssla lite och var på Panduro häromdagen för att inhandla lite material. Men när jag stod där blev jag...
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Mitten
·
Trädgård & Växter Nån här som handlat växter på internet? Kanske har ni nån bra hemsida att rekommendera. Vi håller på att anlägga en stor slänt, och...
Svar
12
· Visningar
3 017
Senast: Nemo
·
Fritid Hmm, antar att den tråden hör hemma här, annars kanske någon snäll moderator vill flytta den rätt :D Jag har en Golf från -96 som är...
Svar
18
· Visningar
27 630
Senast: Stalker
·
S
IT & mobiler jag har köpt en begagnade tvättmaskin som inte värmer vattnet, den tar in vatten och sen skickar ut vattnet som då är kallt snartnog...
Svar
5
· Visningar
907
Senast: snell_hest
·
Hemmet Om man har en lägenhet på ex 70kvm, är den mer värd om det är 2ROK eller 3ROK? (Förutsatt att lägenheten såklart är likadan i övrigt...
Svar
8
· Visningar
1 122
Senast: maria85
·
IT & mobiler Vad är fel? Varför fungerar helt plötsligt inte hotmail eller msn? Loggar jag in på hotmailen så hänger sig sidan ALLTID. Men endast den...
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: Mela99
·
Hemmet Går det att få bort lite av dom iaf eller är det helt kört? Det är efter att sängen stått vid väggen. Hur mkt brukar hyresvärden ta om...
Svar
10
· Visningar
9 663
Senast: linzan
·
Hemmet Hjälp! Håller på att bli tokig! Vi har varit och köpt en nålfilt som vi tänkt limma på trappstegen i vår trapp. Men det verkar i...
Svar
2
· Visningar
2 354
Senast: Bintang
·
Hemmet Har ett nytt hus på gång så det ska nu bestämmas kök. Är i valet och kvalet med spisen. Ni som har Induktionsspis, är det värt nya...
Svar
12
· Visningar
5 088
Senast: Stalker
·
Hemmet Mitt handfat, jag fick för mig av någon anledning att försöka fixa stoppet som varit i det typ.. flera veckor nu. Vattnet rinner undan...
Svar
13
· Visningar
7 926
Fritid Isak har ett får från Island. Gjort av fårull som han har kräkts på. Går det att köra i maskin? finns ju handtvätt-30gr. Vi vet...
Svar
3
· Visningar
2 579
Senast: Mirre
·
Hemmet Har jag satt upp idag. Femåriga dotterns rum är under makeover, för att bli "prinsessigt" enligt order.. Jag har skruvat upp papplådor...
Svar
3
· Visningar
1 887
IT & mobiler Varför står det då på svenska på dens dator? Borde det inte stå på Turkiska?
Svar
4
· Visningar
862
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Jag sitter å försöker att fixa till en ny hemsida men det är några saker jag inte lyckas reda ut. 1. Försöker göra mönster med hjälp...
Svar
8
· Visningar
1 869
Senast: MinIan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka