Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

J
IT & mobiler Vart kanj jag ladda ner det spelet?? Är sämst på engelska och behöver därför hjälp :D Jooonii
Svar
7
· Visningar
990
Senast: Jooonii
·
IT & mobiler Har ni några tips på vart man kan komma in på MSN via webben? jobbet har blockat meebo.com och ebuddy.se finns det några andra...
Svar
3
· Visningar
1 795
Senast: Anna
·
Hemmet Jaaa..jag har liksom fått en idé om att jag ska tapetsera ovansidan av vårt vardagsrumsbord. Vad jag förstått behövs spraylim och tapet...
Svar
4
· Visningar
2 813
Senast: Nixehen
·
IT & mobiler Om man har gjort en linje av understreck i word, hur kan man då skriva på den? Om man tex ska skriva ett namn på linjen? Kan man göra på...
Svar
4
· Visningar
5 320
Senast: biffen
·
IT & mobiler Nån som lyckats ladda ner AVG 8.5? En ny gratisversion, alltså. Jag får meddelande om att jag borde uppdatera till 8.5, i går fick...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Ja, jag vet.. Ännu en tråd från mig :crazy: Men jag har ett problem! Vill sätta över så mkt som möjligt på min externa hårddisk, men...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: Illiana
·
Hemmet Jag måste bara få visa kornischerna vi har satt upp i barnens kommande rum! Min pappa köpte dem på auktion för länge sedan och...
Svar
5
· Visningar
2 791
Senast: malllle
·
IT & mobiler Ja vad säger ni ? Har blivit erbjuden att köpa en Canon 20D och en 30D. Enda jag tycker är att det är väl ganska gamla modeller ...
Svar
10
· Visningar
1 370
Senast: Irenes
·
A
IT & mobiler Har gjort en hemsida nu som jag vill ha ett forum till. Gärna liknande buke men kanske en hundradel så omfattande ;) Vad finns det...
Svar
4
· Visningar
1 109
Senast: susekl
·
IT & mobiler Nu finns det en massa systemkameratrådar ute, men jag hittar inte riktigt de svar jag söker i desa, därav denna tråd. Jag var in på...
Svar
19
· Visningar
1 442
IT & mobiler Tänkte ni som är duktiga på dator skulle få hjälpa mig med ett svar. Jag fattar ju inget om processorer och minne och sånt. Jag...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: Mysaan
·
IT & mobiler Det är en självklarhet för mej att man kan reklamera en tjänst dom inte håller de krav som utlovats, men det tycker inte tvbolaget...
Svar
4
· Visningar
1 211
Senast: movi
·
M
Hemmet Jag har letat efter en koffert att ha som soffbord. jag såg detta på en restaurang och tyckte det var jättesnyggt. Det var en ganska...
Svar
7
· Visningar
1 907
Senast: tinna
·
S
IT & mobiler Jag har försökt att bränna serier mm. till brännbara cd's och dvd:er men nu har det slutat funka datan "registrerar" inte att man har...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: meodeo
·
Fritid Jag håller på att göra ett rum till fotostudio. Har köpt ett stativ som det går att hänga en bakgrund på, 160 cm lång. Men jag skulle...
Svar
4
· Visningar
2 866
Senast: Prosit
·
S
IT & mobiler Har hamnat överst på min dator. Hur ändrar jag tillbaka? :confused:
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Skydark
·
Hemmet Nu börjar det bli dags att göra iordning stora dotterns rum.. Hon fyller snart sex, och har samma tapet som vi satte upp i det rummet...
Svar
8
· Visningar
3 142
Senast: Lupin
·
Fritid Jag har fått en gammal symaskin,dock ej så gammal att den sys med tramppedal:D.. Men den har nog några år på nacken och ser helt...
Svar
7
· Visningar
3 579
Senast: Luff
·
Trädgård & Växter :) Har ni satt igång med era fröer än? Jag planterade ett gäng med pelargonsticklingar och sådde dessutom lite timjan, basilika och... 2
Svar
27
· Visningar
5 085
Senast: Blueberry
·
T
IT & mobiler Jag håller på att leta efter en bra systemkamera. Det ligger mellan Nikon D60, Nikon D80 och Canon EOS 450D. Så, har ni någon...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: Irenes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka