Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Ni med systemkameror, vad har ni för kameraväskor? Vad rymmer de? BILDER! 2
Svar
20
· Visningar
2 802
Senast: Ainon
·
Hemmet Jag vill se bilder från "Madickenhus", dvs de som har det där mysigt lite romantiska utseendet som i Astrid Lindgrens filmer. Både...
Svar
8
· Visningar
2 311
Senast: snurran
·
IT & mobiler Tjo! Har ni dessa applikationer? Om inte, går det bra utan? :p Nämligen så att min gör så att internet stänger av sig ofta och det...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: Illiana
·
IT & mobiler Jag satt och skrev ett inlägg och plötsligt måste jag ha kommit åt några tangenter för hux flux blev typsnittet eller punktstorleken...
Svar
2
· Visningar
846
Senast: Io
·
IT & mobiler Jag är lite nyfiken på hur alla går vidare efter att man kommit hem med kameran efter en plåtning. Så jag tänkte ställa några frågor... 2
Svar
27
· Visningar
1 967
Senast: Irenes
·
Hemmet Nu har jag ju absolut inga egna erfarenheter av färger och liknande, vet ju hur de ser ut och vilka namn många har :D men nu är...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Mammadutt
·
IT & mobiler Min bärbara har börjat bli varmare än vanligt, tror jag. Vad kan vara anledningen till det? Den blir liksom inte direkt...
Svar
10
· Visningar
2 013
Senast: Acses
·
Hemmet Jag kommer inte vidare med vår vardagsrum/köksrenovering för jag hittar inte någon trevlig fondtapet. De andra väggarna är nu...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: Abova
·
IT & mobiler Från att fungerat smärtfritt 1 år ungefär så hittar helt plöstligt inte datorn usb minnet?? Spelar ingen roll att jag byter, startar...
Svar
4
· Visningar
2 887
IT & mobiler Har Nikon D80 slutat säljas redan? Det är väl typiskt när jag precis bestämt att jag ska skaffa en :( Om jag då ska gå över till en...
Svar
6
· Visningar
1 062
Senast: malllle
·
H
IT & mobiler Jag försöker förtvivlat installera Adobe CS4 i min dator. Installationen går bra och de flesta programmen fungerar normalt (de jag har...
Svar
4
· Visningar
875
Senast: tomten
·
Hemmet Vi har precis byggt ett jättefint hus, men pengarna tog ju slut så här i slutet hihi och därför är inte ovanvåningen inredd än. Där är...
Svar
17
· Visningar
2 157
Senast: Wingates
·
Fritid Någon som håller på med det? Försöker lära mig att göra ett armband nu men går sådär:p
Svar
3
· Visningar
860
C
IT & mobiler Jag ska köpa en digitalkamera och undrar vilken som är bäst? Kan ni inte lägga in bilder som ni tagit med era och skriva lite om dom och...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Red_Chili
·
M
IT & mobiler För många, många, många år sedan brukade jag fördriva tiden med ett spel som jag tror var nedladdat från internet. Det är enkelt, en...
Svar
8
· Visningar
1 135
Senast: Cafer
·
F
IT & mobiler Som sagt, hittade katten på tangentbordet på min laptop. Nu när jag startar datorn så funkar inte tangentbordet, det går inte att...
Svar
2
· Visningar
2 310
Senast: Cafer
·
M
IT & mobiler Jag är ny på detta med hemsidor och jag vill göra ett "ankare" eller vad det heter, så att om jag har en hemsida med text och knappar i...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: myspropp
·
IT & mobiler kan inte skriva kolon och sånt, frågetecken mm
Svar
3
· Visningar
679
Senast: MaRomer
·
M
Hemmet Ja hur gör ni i hemmet för att förebygga kvalster? Hur gör ni för att få ner luftfuktigheten? Har någon märkt att det blivit värre...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: M-Meduza
·
Hemmet Eftersom jag knappast kan klassa mig själv som hobby-rörmokare så kollar jag med er - nån borde väl ha lite bättre koll än mig? ;)...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Zody
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka