Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vad finns det för göra-film-program som stödjer MOV? Min kamera filmar i det formatet, och movie maker är inte så pigg på det ;)
Svar
1
· Visningar
1 294
Senast: Cafer
·
E
IT & mobiler Har precis varit och impulsköpt en Wacom Bamboo. Men när jag satt i bilen på vägen hem kom jag på att jag inte vet hur man går till väga...
Svar
3
· Visningar
1 120
Senast: Estheer
·
Hemmet Det börjar bli dags att pensionera den gamla trotjänaren, gjorde ett försök i julas och köpte nån påslös sak för 600 kr, och den sög... 2
Svar
31
· Visningar
6 401
Senast: Sandra78
·
Hemmet Här kommer lite bilder från min lägenhet! Vi har äntligen fått något sånär ordning, vilket inte är lätt när det finns två starka viljor...
Svar
5
· Visningar
1 183
Hemmet håller på att tapetsera... När ena väggen var klar fick jag mot min förvåning se att färgerna inte stämde med varandra.. två våder i...
Svar
15
· Visningar
4 821
Senast: Mammadutt
·
IT & mobiler Skulle behöva göra rent mitt tangentbord, men hur gör man när man tar bort vissa tangenter för att komma åt?
Svar
16
· Visningar
18 067
Senast: bubbel
·
IT & mobiler Jag snubblade på datorsladden och med en balansakt värd att minnas och med fantomens reaktionsförmåga fångade jag datorn innan den...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: honung
·
M
IT & mobiler Hej. Jag ska skriva ett rim till en gps (eller vi ska ge pengar till en gps) som vi ska ge bort i 30års present. Fakta om den som...
Svar
2
· Visningar
1 249
Senast: soma
·
Hemmet I ett rum är det glasfibervävstapet och där ska vi göra om. Hur ska vi göra för att få väggen slät igen? Bredspackla? Slipa? Helst vill...
Svar
14
· Visningar
25 506
Senast: Mitten
·
L
Hemmet Har några rum som jag och pojkvännen inte kommer ha användning av och tänkte därför unna oss lite lyx, nämligen en enorm walk-in-closet...
Svar
5
· Visningar
5 513
Senast: malllle
·
IT & mobiler Min dator har ändrat teckensnitt på nätet. När jag är inne på sidor är det så små bokstäver att jag ser inte vad som stä. (tack att uke...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: rachan
·
IT & mobiler jag bli fasen galen nu.. jag försöker ladda över filmer till både N85 och N95 men de går inte att se i telefonen. jag har provat att...
Svar
1
· Visningar
946
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Har problem med att se en webbsida på min stationära dator. (har sett den tidigare) Kan alltså se den från andra datorer. När jag...
Svar
2
· Visningar
962
Senast: Sazalamel
·
IT & mobiler Ja jag tog en bild i ridhuset som vart såå bra på Jorunn men den är ju såå mörk.. Tänkte höra om någon vänlig själ här inne skulle...
Svar
8
· Visningar
1 441
Senast: Niela
·
C
IT & mobiler Jag har gjort en film i Windows Movie Maker, och filformatet blir automatiskt .MSWMM och det skulle vara väldigt bra om man kan ändra...
Svar
9
· Visningar
13 788
Senast: windowsmoviemakerexperten
·
IT & mobiler Kan man ha det här objektivet till Nikon D60? http://www.expert.se/Product/Product.aspx?id=2184353 Det har inget autofokusmotor va...
Svar
6
· Visningar
750
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jagh ar en laptop (Packard Bell - EasyNote R) som är ca 3 år gammal, köpte den när den var ca ½år gammal efter att ha stått som...
Svar
6
· Visningar
992
Senast: Victovie
·
M
Mat Som rubriken lyder: Vad har ni kloka bukare för recept på bra mat som man kan laga mycket av på en gång och frysa in för trötta...
Svar
11
· Visningar
4 709
Fritid Jag har ett jättefint hästhuvud hemma jag skulle vilja gjuta av... Köpte formgummi men det kommer inte att hålla till en så stor sak...
Svar
12
· Visningar
1 931
Senast: Juzzzen
·
Hemmet Ja. Som rubriken lyder så vill jag hitta en stor/hög adventljusstake. Vi har stora fönster och de vanliga ser bara fåniga ut. Någon som...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: Vaccan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka