Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet När man har (åt hel¤¤%) för mycket läxor så är det ju lätt att saker och ting "slår över". Jag är väldigt bra på att göra andra saker... 2
Svar
27
· Visningar
1 867
Senast: Han_naH
·
O
Hemmet Har ett burspråk men inga gardiner där. Har inte hittat ngn gardinstång till mitt burspråk. Vill ha längder i mitt fönster. Hoppas att...
Svar
5
· Visningar
7 286
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Hej hej! Behöver lite inspiration ang. java till hemsidor. Länkar? Tjingeling!
Svar
3
· Visningar
910
Senast: Missel
·
IT & mobiler Vi ska köpa en TV och jag vill ju för det första ha en vit tv :angel:, men jag kan ingenting om sånt så jag fattar inte allt det där med... 2
Svar
23
· Visningar
1 798
Senast: Tomas_S
·
Fritid Alla mina glas blir som frostade i diskmaskinen. Får handdiska och skrubba ordentligt för att få dem att de normala ut igen. Vad kan...
Svar
10
· Visningar
3 794
Senast: malumbub
·
S
IT & mobiler Hej, Någon som vet om det är möjligt och i så fall hur man kan läsa äldre webbhistorik? Det räcker alltså inte bara att gå in på...
Svar
3
· Visningar
4 574
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Nu är det så att hunden bitit ett litet hål i golvet, det kanske bara är 1x1 men den syns ändå som en svart fläck. Nått man kan göra...
Svar
5
· Visningar
803
IT & mobiler Funderar på att skaffa mig en Netbook, så förutom ett behändigt format och pris - vad är de annars bra till? Vad är fördelar respektive...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: sussisus
·
IT & mobiler Jag har nu spanat in detta från expert. Vad tror ni? Är det hhelt okej för det priset eller är det helt värdelöst...
Svar
10
· Visningar
819
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jag är totalt noooob vad det gäller stativ till kameran, har googlat och uppfattat det som att detta vore det bästa som inte kostar...
Svar
15
· Visningar
895
Senast: Mysgrisen
·
IT & mobiler Kommer ni in på er hotmail eller är det bara min dator som sedan någon dag vägrat öppna inloggningssida? Hade verkligen behövt kolla...
Svar
5
· Visningar
1 012
Senast: editor241
·
IT & mobiler Okej. Nu märker jag hur beroende jag verkligen är av datorn. Skrämmande! Men nu till saken. Jag vet inte vad som hände men...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: sky_fly
·
Trädgård & Växter Helst levande förstås, det är därför jag vänder mig till er Seniorer! Jag älskar blommor och växter, men tyvärr är mina gröna fingrar... 2
Svar
22
· Visningar
7 577
Senast: Brisa
·
Fritid Har suttit och kikat på en uppsjö olika whiteboard tavlor och endast kommit fram till hur snuskigt dyra dessa är. Så jag funderade på...
Svar
15
· Visningar
10 313
Senast: lynxlady
·
IT & mobiler Jag har en Nikon D40x som jag haft i 1,5 år nu och jag har börjat att "växa ur" den. Så nu är jag på jakt efter en lite bättre kamera...
Svar
8
· Visningar
1 140
Senast: Mammadutt
·
S
Hemmet I den nya hyreslägenheten finns stora fettfläckar på tapeten, som om något legat och skavt huvudet mot liksom. Det är stoooora fläckar...
Svar
1
· Visningar
11 123
Senast: Mammadutt
·
IT & mobiler Ni som fotar hästar och småbarn - dvs saker som springer omkring och rör på sig - vilken digitalkamera skulle ni rekommendera? Behöver... 2
Svar
28
· Visningar
3 116
Senast: Sandra78
·
Hemmet ...ska jag bjuda på ikväll, nu. Tror jag gjort dom i micro någon gång, men blir nog bättre i ugn. Har man folie i ugn? Hur lång tid...
Svar
4
· Visningar
1 185
Senast: pimy
·
Hemmet NU äntligen har jag ett köksbord. Men - jag är inte helt nöjd med hur det ser ut. Funderar även på om det kanske räcker med att sätta...
Svar
7
· Visningar
6 310
Senast: Julle
·
S
IT & mobiler Vet inte om detta är rätt forum att skriva detta i och det kanske redan finns en tråd om detta. Men iaf mm man vill "neutralisera" en... 2
Svar
28
· Visningar
2 359
Senast: MinIan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka