Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler hejsan, har under en tid gått och funderat på programmering:confused:, skulle gärna vilja lära mig lite... problemet är (bland annat)...
Svar
8
· Visningar
1 655
Senast: Exxip
·
Hemmet Bänskivan kommer bli ek, Ikeas, kan man ha denna kulören (valnöt) på golvet? Eller kanske denna Mahogny Köksluckorna blir vita...
Svar
2
· Visningar
3 835
Senast: vindvissla
·
IT & mobiler Nu när jag loggar in på olika forum så ser jag inte de nya inläggen och trådarna som är startade efter i tisdags. Alltså, det står...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Sharpless
·
Hemmet Sovrummet är i princip färdigt. Det enda som saknas är en stor målning att hänga ovanför sängen. Eftersom jag inte har målat något sedan...
Svar
17
· Visningar
1 642
Senast: Ainon
·
Hemmet Med risk för att bli en "pain in the ---"... Vill gärna ha flera förslag på en vacker kortare dikt, vers eller låttext på ca 4-5 rader...
Svar
5
· Visningar
1 709
Senast: Elinkan
·
IT & mobiler Jag har gått och sneglat på Ergorapido en tid. Jag hade en liknande för ca 15 år sedan men den var "sådär". Men tekniken går ju framåt...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: Elinkan
·
Hemmet Är det bängligt installera timer? Det är ju jobbigt komma ihåg att stänga av belysningen framför allt. Någon som testat lampor som...
Svar
2
· Visningar
1 467
Senast: Mammadutt
·
B
IT & mobiler Har sökt lite här men hittar inte det jag söker... Har en ny data så alla bilder ligger uppe på pixbox men hur gör jag för att få in...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: Black_Moon
·
IT & mobiler Var hittar man en digatalkamera som kan ta flera bilder i rad? Min andra digitalkamera har nu dött, går inte att få liv i den igen, så... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 364
Senast: Victovie
·
Trädgård & Växter Fick en jättefin regnbågsorkide´igår, hur sköter jag den??:confused:
Svar
5
· Visningar
1 533
Hemmet Ja tell me! Hur julpyntar ni?
Svar
13
· Visningar
1 812
Senast: Beemergirl
·
Fritid Fick ett tips om en julkalender i form av en sorts säck och runtom den broderade man tomtar som tittar ner i säcken. Sen finns det en...
Svar
10
· Visningar
4 088
Senast: Lupin
·
IT & mobiler Jag behöver hjälp att hitta en snygg väska till min laptop. Det finns en uppsjö av coola väskor för datorer på 15,4". Kruxet är att min...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: spoff
·
Hemmet Måste man köpa hos färghandlaren? Eko, Biltemas, Harald Nyborg och liknande varuhus färgsotiment, duger det? Tänker främst på vårt...
Svar
7
· Visningar
1 528
Senast: LinnK
·
H
IT & mobiler tja! Fyller år onsdagen den 26 och ska önska mig en bärbar :rofl: ett problem:Jag kan inte hitta "den för mig":confused: Den får inte...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: vinternoll
·
IT & mobiler Ska iväg snart och ta kort i en kyrka. Det kommer vara mörkt ute, levande ljus och inte så mycket elektriska lysen påslagna. Det är...
Svar
8
· Visningar
925
Senast: MittNyaJag
·
J
IT & mobiler måste skaffa kort till boxern för att kunna se något annat än svt och 4:an ;) men vad ska man ha, någon som vet vad som är bra?? ska...
Svar
3
· Visningar
1 745
Senast: Mammadutt
·
IT & mobiler Ja, rubriken gör ju en inte mycke smartare. det är såhär att jag har filmat en massa med min videokamera. och pappas videokamera, det...
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: MinIan
·
S
Fritid Håller på att sy kläder till min naknahund och försöker hitta något att sy muddar av. Vad använder folk? Har försökt googla och det...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: Isis2
·
Hemmet Jag har precis fått mitt kök ommålat. Vitt blev det, och nu är skåpluckorna på omlackering och dessa ska få nya knoppar när de anländer...
Svar
7
· Visningar
2 559
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka