Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har ju nu äntligen gjort om i sovrummet, men det är inte helt klart än; smågrejer kvar. På fondväggen ska det inte hängas nåt eller...
Svar
5
· Visningar
2 136
Senast: Sar
·
IT & mobiler Ok - teknikointresserade föräldrarnas barn har fått en Mp3spelare. Vi kan ladda den - yipee, men sen är det stopp. Testlåtarna hörs i...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: Luff
·
  • Låst
IT & mobiler Någon fler som har problem med det spelet? Jag hade det för massor av år sedan och då fungerade allt precis som det skulle. Köpte det...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Tjôta
·
S
Hemmet Vad behöver man när man flyttar hemifrån? Gör en lista på allt från soffa, säng till köksprylar 2
Svar
21
· Visningar
5 790
Senast: Maltise
·
IT & mobiler Jag skulle behöva någonstans att lägga upp alla mina bilder jag har i burken som en backup. Någon som har tips om vad som är det bästa...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: sussi_l
·
IT & mobiler blir fan galen.. formaterade min dator för några veckor sedan och nu måste jag hämta hem alla program igen och installera dem. men...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: Nominous
·
IT & mobiler Finns det någon typ CD-form av de vanliga lexikonen (eng-sve) som finns som böcker? Något som inte kräver nätanslutning.
Svar
1
· Visningar
692
IT & mobiler Känner för att skaffa mig en egen liten del av nätet, less pa reklam och skit. Alltsa, domännamn och webhotell har jag väl listat ut att... 2
Svar
28
· Visningar
1 884
C
IT & mobiler Köpte för ett par veckor sedan en externd hårddisk (Seagate Freeagent) och den fungerade jätte bra dom första veckorna men så en dag...
Svar
9
· Visningar
1 165
Senast: moiran
·
Hemmet VAR hittar man såna? Vita kulor borde väl ändå vara modernt nu? :confused: Jag har letat som en tok, men inte hittat några! Eller jo... 2
Svar
25
· Visningar
10 695
Senast: darkblonde
·
Hemmet Jag letar efter en snygg (naturligtvis...) svart tapet till mitt vardagsrum. Helst lite medaljong-aktig. Iaf inga cirklar och konstiga...
Svar
4
· Visningar
2 315
Senast: Ia*
·
Fritid Kort och enkel fråga: Kan man frysa vaniljhjärtan? Har googlat fram några olika recept, och i ett av dem står det att de alltid ska...
Svar
6
· Visningar
10 654
Senast: Exxip
·
IT & mobiler Alla å, ä och ö blir tomma rutor i min kalender som jag lyckats lägga in på hemsidan. Om jag går på Visa --> Kodning och byter från...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: Saybia
·
S
Trädgård & Växter ja som rubriken lyder, går det att korsa ampelliljor? Jag har nämligen en hel drös här hemma av vanliga gröna sorter och så fick jag...
Svar
8
· Visningar
1 285
Senast: _satelit_93
·
Fritid Var på symässan i kista i helgen, och hittade en himla kul grej! man tar ett glaskärl, dekorerar det med vad fan man vill, fyller på... 2
Svar
22
· Visningar
2 646
Senast: Otter
·
Fritid Lillebror önskar sig Guiness glas, stora, i julklapp. Vars kan man hitta sånt?
Svar
10
· Visningar
1 314
Senast: bollen__
·
N
Fritid Var köper man bäst såna där plastpåsar som kan stängas? Jag behöver tips nu, källaren i huset har invaderats av mal! Så det är frysen...
Svar
9
· Visningar
1 723
Senast: November
·
B
IT & mobiler Sonen är ofta på LAN och de e lite jobbigt att bära omkring på hans stationära dator....tänkte köpa en bärbar dator och då helst en...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: blissare
·
Fritid Jag var med mamma i skogen idag och plockade mossa och lingonris. Fick för mig att göra en krans med lingonris och så blev det. Tänkte...
Svar
6
· Visningar
11 374
Senast: Luff
·
IT & mobiler Funderar på att köpa en Macbook då jag velat ha en hur länge som helst men inte fått tummen ur att gå och köpa en. Har kollat på den...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka