Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Ska köpa små korgar som jag ska fylla med egengjord godis, eller slik som det heter i detta landet, och ge bort i julklapp till släkten...
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: Ainon
·
IT & mobiler :p en sak jag undrat över ett tag som jag blev irriterad över i natt. satt och skrev ett mail på jobbet (där vi BARA använder...
Svar
3
· Visningar
1 187
Senast: Nominous
·
X
IT & mobiler Jag har skaffat mig en canon eos400D men märkte snabbt att objektivet som följde med praktiskt taget sög. Endast vid soliga dagar kan... 2
Svar
23
· Visningar
2 100
Senast: xect
·
P
Fritid Går det att färga fleecefiltar? Har för mig att jag gjort det men är inte säker och nu var det nån som sa att det inte går. Köpte i ett...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: darkblonde
·
IT & mobiler Kan inte använda svenska bokstäver på MSN, blir bara konstiga tecken!! VAD ÄR FELET? BLIR GALEN!!!
Svar
4
· Visningar
2 965
Senast: ANIRROZ
·
IT & mobiler Jag har inte en susning om hur jag ska öppna denna .bin-fil. Någon som kan hjälpa mig?
Svar
3
· Visningar
1 692
Senast: Sharpless
·
F
Hemmet Idag när jag skulle låsa min ytterdörr gick det inte :eek: Det går att vrida åt det hållet man ska vrida åt när man ska låsa upp...
Svar
13
· Visningar
27 627
Senast: Prosit
·
P
IT & mobiler Så fort jag försöker spela upp .mkv-filer (filer i HD-kvalitet) i VLC så hackar det jättemycket - så mycket att det inte går att kolla...
Svar
3
· Visningar
2 714
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Är det någon här som har nått tips på hur jag ska gå tillväga när det gäller att få en lykta utanför en kyrka(som är släckt) att "lysa"...
Svar
2
· Visningar
1 325
Senast: Baka_kun
·
Fritid Såhär i vintertid blir det en hel del ljusstumpar, så jag tänkte jag skulle smälta ner dem och göra egna ljus! Vekar och formar kan...
Svar
4
· Visningar
2 530
Senast: Fragile_
·
Fritid Jag umgås lätt med tankar på att ge bort fina korgar med något smaskigt/mysigt innehåll till familj och släkt. Frågan är bara vad man...
Svar
4
· Visningar
5 510
Senast: ricca
·
Hemmet Har lyckats med konststycket att spilla stearin på väggen. :crazy:Har någon ngt dundertips? Jag har skrapat bort det värsta med en...
Svar
1
· Visningar
4 253
Senast: Rie
·
Hemmet Vill visa lite bilder på vårt nya hus. Byggt 1940, renoverat på 80 talet.Tomten är ca 1 ha stor. Tänkt når vi får råd sen att bygga...
Svar
3
· Visningar
1 001
S
IT & mobiler Jag har bestämt mej för att göra en powerpointpresentation, detta för första gången i mitt liv. Det går lite knackigt, men hittills har...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Maran
·
IT & mobiler Köpte en ny dator igår (acer) och installerade lite spel efter alla uppdateringar, säkerhetskopiering o.s.v. Men nu till saken: Varje... 2
Svar
24
· Visningar
2 071
Senast: flugskit
·
IT & mobiler Det här kanske är en jättedum fråga, men jag hittade mina fem Canon-objektiv som jag använt till mina två analoga hus, och funderar på...
Svar
5
· Visningar
1 419
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Finns dom ?? Jag vill ha tag på en sån som man hade "förr"--en i nåt pappmaterial
Svar
3
· Visningar
1 171
Senast: martha
·
IT & mobiler När ni framkallar digitala bilder? Jag har i alla tider använt mig av fuji.com. Men sedan jag köpte systemkameran har jag blivit så...
Svar
18
· Visningar
1 555
Senast: MinIan
·
Hemmet Nu är jag på G för att kunna tillverka egna julklappar, dels för att det blir mer personligt, dels för att hålla kostnader nere eftersom...
Svar
7
· Visningar
1 161
Senast: MikaTela
·
Fritid Jag är så ruskans sugen på att köpa ett Playstation med tillhörande Singstar. Egentligen borde man väl satsa på ett Playstation 3 men... 2
Svar
32
· Visningar
4 186
Senast: Peaches
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka