Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler Hittar ingen tråd om detta. Vad har ni för väska till era "älsklingar"? Skall köpa en väska där det finns plats för minst två... 2
Svar
30
· Visningar
5 005
Senast: Prosit
·
Hemmet Har hittat en lägenhet att köpa och den är bara underbar :love: Ett litet problem dock, i ett rum har de målat en sorts "fondvägg"...
Svar
8
· Visningar
1 795
Senast: wtf
·
Hemmet Finns det ens dissolvers till dem? Jag har en anseenlig mängd i håret, och det skulle vara nog så trevligt att få bort eländet då jag...
Svar
2
· Visningar
3 795
·
Hemmet I lägenheten jag köpt är det obehandlat slipat trägolv (massivt), tycker det är väldigt snyggt som där är men måste man göra något med...
Svar
8
· Visningar
6 219
·
L
Fritid Jag funderar på att skaffa mig en brodyrmaskin, alltså av industrimodell. Skulle isf vilja ha en portabel, så jag skulle kunna ha med...
Svar
5
· Visningar
2 290
·
IT & mobiler Jag försöker lägga upp en bild, en animerade bild (.gif) och länkar den från en annan hemsida. Får då meddelandet "remote file is too...
Svar
1
· Visningar
646
Senast: Niangi
·
E
IT & mobiler Behöver uppdatera grafikkortets drivrutin, men lyckas inte hitta någonstans där man kan göra det. Kortet heter Radeon X1300 series...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: Egonson
·
Fritid Var på ikea för en månad sen eller så och shoppade. När jag kom hem och byggde ihop min malmbyrå visade det sig att "överskivan" var...
Svar
7
· Visningar
5 057
Senast: MittNyaJag
·
C
Hemmet Nu råkar det vara så att en av mina drömlägenheter ska hyras ut och givetvis var jag där och anmälde mitt och sambons intresse idag...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: citra
·
E
Fritid Hej! Har hittat ett gammalt spel jag har suttit och spelat i några dagar nu :angel: Full fart i stallet2 Det jag undrar är hur man...
Svar
1
· Visningar
1 129
Senast: startpompe
·
IT & mobiler Jag har lite problem med min dator, det är som så att drivrutinerna för skärmen har slutat fungera. Jag har provat att avinstallera...
Svar
9
· Visningar
967
Trädgård & Växter mina vindruvor hela våren o sommaren och nu är allt förstört :crazy: Hela växthuset är invaderar av getingar och jag pratar inte ett... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 660
Senast: mysko
·
Hemmet Råkade zappa förbi TV4+ och Bygglov och råkade precis missa vad de snackade om spärrfärg. Tydligen slipper man schellacka alla :devil...
Svar
4
· Visningar
4 575
Senast: Mia_R
·
Fritid Jag är helt galen i det och har rena fabriken för tillfället... Finns det nån annan bukare som är lika tokig??? 2
Svar
21
· Visningar
2 305
Senast: Mysgrisen
·
Hemmet Ja, inte jättestora då, utan ca 80mm i diameter för att göra en ordentlig kabelgenomföring. Men hur gör man för att det ska bli bra...
Svar
6
· Visningar
10 329
Senast: moiran
·
L
IT & mobiler Hej! Är det någon som vet om det går att köpa adobes studentpaket med Photoshop, Illustrator och Indesign på svenska? Hittar den bara...
Svar
1
· Visningar
2 037
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Jag har kommit åt nån knapp på min laptop, så den har börjat strula. För att skriva bokstäver måste jag sitta och hålla in FN knappen...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: BasicLisa
·
C
IT & mobiler Om ni minns det gamla? Finns 1an och 2an, i Stallet och Varsågod och rid. Hittade det och skulle testade i datorn men det funkade...
Svar
13
· Visningar
8 191
Senast: Morotskakan
·
IT & mobiler Spelade igår och då fungerade allt som vanligt, men idag så registreras inget ljud frpn micken?! Vad har hänt? :confused: Enligt...
Svar
1
· Visningar
994
Senast: Equilina
·
Hemmet Jag ska bygga om en gammal rustik kökssoffa till sängstomme så att soffans ryggstöd blir huvudände, och utdragsdelen blir fotände... 2
Svar
26
· Visningar
13 018
Senast: Mysgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka