Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Den vi har är en 500 kronors skit med världens kortaste sladd och ca 1600 w. Sugeffekten är pissdålig och vi är grymt trötta på den... 2
Svar
38
· Visningar
3 659
Senast: Otter
·
IT & mobiler HUr gör jag för att avsluta mitt medlemsskap i det communityt?
Svar
11
· Visningar
1 224
IT & mobiler http://www.fasco-csc.com/works/bluechamber/index_e.php Kommer inte ut från det rummet, nån som kan hjälpa mig med tavlan?? 2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 649
Senast: YlvaG
·
IT & mobiler katten gick på tangentbordet och slog in något snabbkommando, så mina bokstäver försvann! eller ja, de sekondära bokstäverna/siffrorna...
Svar
2
· Visningar
1 158
Senast: vilse
·
IT & mobiler Jag laddade precis ned den senaste versionen av Firefox och hatar den redan. Finns det något sätt att nedgradera till den förra versionen?
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Riley
·
C
IT & mobiler Vilka gratis "domäner" finns det förutom nogg.se och freewebs.com? Nogg är inte tillräckligt bra för mig tycker jag fast jag älskar...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Tjôta
·
Hemmet Vi är i husbyggartagen för tillfället, vilket såklart innebär massa frihet och mängder av möjligheter, men min inredarådra är ganska...
Svar
4
· Visningar
995
Senast: Araminta
·
Hemmet I fredags fick jag nycklarna till min alldeles egna lägenhet! :bump: Efter att ha bott hemma i nästan 21 år kändes det som att det... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 867
Senast: aleksis
·
IT & mobiler Jag är inte superhaj på sån´t här. Uppdaterade Firefox och nu kan jag inte se bilderna som ligger i trådar. Det blir bara vitt. Men...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Ja, helt plötsligt kan jag inte längre se några bilder på en del sidor när jag surfar. Det gäller både bilder här i Bukes bildtrådar...
Svar
5
· Visningar
1 053
Senast: aiquen
·
Fritid Går det att ersätta så? Samma mängd eller ökat/minskat? Det är till småkakor det gärller! :)
Svar
6
· Visningar
2 441
P
Trädgård & Växter Snabb fråga: Ska rosor ha varmt eller kallt vatten? Hur får man dem att leva så länge som möjligt?
Svar
8
· Visningar
19 780
Senast: Houdinie
·
IT & mobiler Till exempel till scrapbooks och kort mm? Min skrivare skriver ut så dåligt att jag inte vill använda den, men vad ska man ha för nån...
Svar
6
· Visningar
1 066
Senast: vindvissla
·
I
IT & mobiler hej! här kommer jag oteknisk som... har två frågor som jag hoppas nån kan hjälpa mej med :D * När man kollar på film på datorn och...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: Sharpless
·
T
IT & mobiler Jag funderar på att inföskaffa mig ett sådant:D Men hur funkar det? Kan man bara spela på den eller går det att göra annat med den...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: Tarzzan
·
G
IT & mobiler Ja, när man vill ta bilder från en film man har på datorn, hur gör man? Provade att printscreena (tangenten prt scr) men det händer...
Svar
4
· Visningar
6 378
Senast: Zizzy
·
Fritid alltså... en undring så här på kvällskvisten... Går det tvätta en mopp i tvättmaskinen? Det borde ju gå bra? Fast plasten kanske...
Svar
9
· Visningar
13 055
Senast: movi
·
IT & mobiler Jag ska köpa en slagborr. Vad bör jag tänka på? Är de billiga i 500-kr klassen riktigt dåliga eller fungerar de för att borra några...
Svar
19
· Visningar
2 037
Fritid Fick för ett tag sen när jag hade tråkigt, en väldig lust att måla i en målarbok. Som när man var liten. Är fortfarande lite sugen... 2
Svar
26
· Visningar
11 250
Senast: Elina8
·
IT & mobiler Jag har laddat hem ett sådant spel som man får spela i en timme men det fungerar inte utan står: Sorry, but this game is not...
Svar
1
· Visningar
860
Senast: Elftor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka