Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Och innan någon hinner börja hetsa upp sig: jag köper min musik! :p Hur speedar man upp BitRocket så det går lite snabbare? Går...
Svar
5
· Visningar
1 039
Senast: Wysiwyg
·
IT & mobiler Någon här som kan detta programmet hyfsat? Jag har klippt in massa filmsnuttar och lagt till musik och lyckats få dessa att passa...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Tinen
·
B
Hemmet Nu vill jag ha tips av ALLA som är inredningsgalna, typ som en själv ;) Jag ska tapetsera om i vårt sovrum , men vet absolut inte...
Svar
12
· Visningar
7 085
Senast: Houdinie
·
Hemmet Jag har världens dummaste planlösning när det gäller min hall och har länge funderat på vad fanken jag ska göra med den (hade till och... 2
Svar
26
· Visningar
2 618
Senast: martha
·
K
IT & mobiler Jag la in en film på datorn men menyn och textremsorna försvann!! Hur gör jag?? Tack på förhand
Svar
3
· Visningar
783
Senast: knugen af kambodja
·
H
IT & mobiler Vilka från buke sitter på travian och "spelar"?? 2
Svar
30
· Visningar
2 730
Senast: Kkthxbai
·
IT & mobiler har laddat hem riding star 3 men det funkar bara en stund sen slutar det! :( har kollat runt på ginza och cdon men jag hittar inte det i...
Svar
2
· Visningar
1 223
IT & mobiler Jag har (tror jag :o) laddat ner en film på laglig väg och nu ligger torrentfilen som ett "vitt blad" på mitt skrivbord. Jaha, och sen...
Svar
7
· Visningar
1 222
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Jag måste skaffa mobilt bredband men det finns ju så mkt att välja på att man blir alldeles snurrig. :confused: Bor på landet och vill...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: Tjôta
·
Hemmet Jag skulle vilja fräscha uppbadrummet och taklampan i taket är så trist, en vanlig vit kupa. Någon som vet var jag kan finna...
Svar
1
· Visningar
923
Senast: ullo
·
IT & mobiler Barnen använder min dator ibland och i samband med det försvann ljudet - så nu lånar de min mans istället =) MEN NU VILL JAG LYSSNA PÅ...
Svar
3
· Visningar
2 567
Senast: Kkthxbai
·
Trädgård & Växter Snälla!! Fyll mig med inspiration med bilder över hur det ser ut kring erat hus!! Är framförallt nyfiken på bilder på hus och des...
Svar
5
· Visningar
1 221
Senast: Luff
·
Hemmet Har för mig det har diskuterats förut, men jag orkar inte söka... :angel: De gjorde bänkskivor på sommartormet i betong. Hur sköter...
Svar
3
· Visningar
3 066
Senast: vindvissla
·
Hemmet Vad tycks :p Jag gjorde ett litet loppisfynd och fick sån lust att pyssla! det är grönt återvunnet papperssnöre som jag stal av mamma...
Svar
9
· Visningar
993
Senast: wtf
·
IT & mobiler Eller liknande bildredigeringsprogram! Jag behöver hjälp med att fixa en header till min blogg. Finns det kanske någon vänlig själ som...
Svar
8
· Visningar
1 065
Senast: BuenoBull
·
K
IT & mobiler Tjenare! Tänkte höra om de finns någon med fotointresse här inne som kan tipsa om bra ställe att ta bilder på vad de gäller natur ...
Svar
19
· Visningar
2 625
Senast: Krigarn
·
IT & mobiler Eftersom det åskade drog vi ut antennsladden från TVn. Nästa dag satte sambon på TVn utan att tänka på det. Och vi har lika bra bild...
Svar
4
· Visningar
7 431
Senast: Apache
·
A
IT & mobiler Det här är en tråd för alla Canon powershot S5 IS ägare, eller kunnande. :D Här kan man visa bilder, ge tips och kommentarer, och lära...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: AmelieA
·
F
IT & mobiler Hur får man väck spionprogramen. Använder Panda som antivirus skydd och det står just nu att jag har 84 spionprogram. Vad för program...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: Jezzie
·
Trädgård & Växter *host harkel* Gjorde ett album med bilder på våran tomt, vi har bott här sedan 15 maj. Säljarna av huset har planterat buskar, träd...
Svar
17
· Visningar
2 077
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?