Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Vill ah ett program som ja kan spela upp musik på, har haft itunes hela tiden men nu har det bara krånglat de sista dagarna så det vill...
IT & mobiler
och det måste ske i digital form.
Arbetet skall tryckas upp i ett antal hundra exemplar så stå och jobba med varje enskilt papper innan...
IT & mobiler
Detta är kanske inte mysko alls, men jag har aldrig handlat en dator i en "mindre" datoraffär så jag vet om detta är sedvanligt där? Nu...
IT & mobiler
Hej finns det nån som vet om det går att kolla mer än tre veckor i sin dator på tidigare...jag har tappar ett telefonnummer men vet att...
IT & mobiler
I natt försvann min trådlösa anlutning :(. Den finns inte som ikon nånstans, kontrollampan på dator är orange ist för blå och den finns...
Trädgård & Växter
För andra året i rad har min tomatodling floppat och jag begriper inte vad jag gör för fel! Jag drar själv upp fröna, planterar om och...
Trädgård & Växter
Är det normalt att kaprifol vissnar framåt sensommaren och ser ut att vara död? För det hände förra sensommaren, men den satte blad och...
Kropp & Själ Upptäckte att Tele2 ändrat i mitt abonnemang men till det bättre, fick välja en streamingtjänst eller 8 kanaler som jag kan byta var 30e...