Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Någon som använder detta program? Jag brukar inte ha några problem att klura ut olika program, men det har var nog bland det...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Cafer
·
H
IT & mobiler Vill ah ett program som ja kan spela upp musik på, har haft itunes hela tiden men nu har det bara krånglat de sista dagarna så det vill...
Svar
5
· Visningar
832
Senast: nidron
·
Hemmet Va gör ni med era skor??? Har ni snygga förvaringar eller skohyllor?? 2
Svar
28
· Visningar
8 370
Senast: jerseyko
·
IT & mobiler ni som har "plattskärm" till datorn, hur och vad torkar ni av bildskärmen med?
Svar
4
· Visningar
1 006
Hemmet Var är plattorna till denna väggen köpta? Hoppas att någon här vet :)
Svar
3
· Visningar
4 903
Senast: pimy
·
IT & mobiler och det måste ske i digital form. Arbetet skall tryckas upp i ett antal hundra exemplar så stå och jobba med varje enskilt papper innan...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: tjenixen
·
Hemmet I höstas, närmare bestämt oktober köpte killen och jag en ny säng då vi skulle flytta ihop. Av utrymmeskäl (sovrummet är litet) och... 2 3
Svar
48
· Visningar
8 484
Senast: tinissen
·
IT & mobiler Detta är kanske inte mysko alls, men jag har aldrig handlat en dator i en "mindre" datoraffär så jag vet om detta är sedvanligt där? Nu...
Svar
5
· Visningar
963
Hemmet Jag har planer på att fixa till mitt rum som sett likadant ut i evigheter... Tänkte på att ha ngn slags fondtapet och har hittat en som...
Svar
3
· Visningar
923
IT & mobiler Jag håller på att lägga in allt på datorn igen efter hårddiskkrasch och har kommit till officepaketet. När jag går in på...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: spydon
·
IT & mobiler Hej finns det nån som vet om det går att kolla mer än tre veckor i sin dator på tidigare...jag har tappar ett telefonnummer men vet att...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: spydon
·
IT & mobiler I natt försvann min trådlösa anlutning :(. Den finns inte som ikon nånstans, kontrollampan på dator är orange ist för blå och den finns...
Svar
19
· Visningar
5 219
Senast: Tassetass
·
T
Hemmet Vi har köpt nya möbler i vårt sovrum och behövde ytterliggare en byrå och fick då överta en begagnad för en billig peng, men ser nu att...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Houdinie
·
Fritid ...vad det här är? *nyfiken*
Svar
8
· Visningar
930
Senast: Houdinie
·
IT & mobiler Hur gör man för att länka till youtube i ett blogginlägg? Inte bara så att det blir en länk, utan att det blir en sån ruta där man...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: ika77
·
Trädgård & Växter För andra året i rad har min tomatodling floppat och jag begriper inte vad jag gör för fel! Jag drar själv upp fröna, planterar om och...
Svar
9
· Visningar
1 593
Senast: Mimsan
·
Fritid jag bor i lägenhet med egen trappa o en liten uteplats. På trappan har jag haft flera krukor med växter. I en kruka har jag en...
Svar
2
· Visningar
1 158
Senast: Rebecka83
·
IT & mobiler Jag skall göra en folder och vill ha en överskrift som ser medeltida ut. Förslag på var jag kan hitta det? Och hur jag gör för att få...
Svar
2
· Visningar
1 752
Senast: replica
·
Trädgård & Växter Är det normalt att kaprifol vissnar framåt sensommaren och ser ut att vara död? För det hände förra sensommaren, men den satte blad och...
Svar
4
· Visningar
4 336
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Datorn går segt och låter som hej kom och hjälp mig om den stått på i en timma. Utav 145GB så är 106GB ledigt. Har gjort viruskoll -...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka