Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag ska skriva på raderna bredvid, alternativt vända dem så de är på andra hållet. Så det kan inte vara en jättelång text. Får gärna...
Svar
6
· Visningar
2 210
Senast: majola
·
Hemmet Nu har vi äntligen bestämt oss för att måla våra köksluckor! :) Ska lämna in dom för sprutlackering så om 2-3 veckor kommer vi ha ett... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 724
Senast: Agapi
·
C
Hemmet någon som har eller vet om det är möjligt att måla gavlarna på en stringhylla? har hittat ett stort bokhylls system med 5 golvgavlar men...
Svar
2
· Visningar
4 933
Senast: cämela
·
Hemmet Någon som har gjort det? Hur blev slutresultatet och hur pass hållbart är det? Kan tänka mig att vattnet runt diskhoar riskerar att göra...
Svar
11
· Visningar
12 197
Hemmet 1 september flyttar jag och sambon till ett nytt hus som vi ska hyra. Jättefint förutom i sovrummet där det är vävtapeter på vilka förra...
Svar
5
· Visningar
3 393
Trädgård & Växter Någon som har några erfarenheter av att ta ner en ca 25-30 meter hög gran på en villatomt? Vi har nu börjat fundera över att ta ner...
Svar
3
· Visningar
3 445
Senast: nordtravare
·
IT & mobiler Vilken är bäst den bärbara eller den stationära datorn? Har alltid haft stationär dator själv, men börjar bli lite sugen på en bärbar...
Svar
17
· Visningar
1 507
Senast: movi
·
IT & mobiler Hej jag har gjort ett ryck med min sega dator, Ashampoo uninstaller platinum. Fint, det var mycket att städa, programmet verkar bra...
Svar
2
· Visningar
1 099
Senast: tara
·
Hemmet Vi har en ful vägg i vår nya lägenhet. Vi tänkte dölja det med en "fondvägg" av tyg. IKEA har passande stålvajer för upphängning. Är...
Svar
5
· Visningar
6 186
Senast: Winni
·
Hemmet Jag och min sambo flyttade i juni till en ny hyreslägenhet. En helt nyrenoverad och väldigt fin lägenhet på alla vis, dock med endast...
Svar
9
· Visningar
1 300
Senast: pimy
·
B
Trädgård & Växter (vet inte riktigt vart denna tråd ska ligga) Är det svårt att göra sig av med växthus, 700 kvadratmeter stora. Vi är inne på att köpa...
Svar
15
· Visningar
1 491
Senast: Bartley
·
T
IT & mobiler Har kollat på systemkameror på internet.. Då står det såhär: "NIKON D60 + OPTIK AF-S DX 18-55MM ED II VR + 2 GB MINNE + VÄSKA" vad...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Shaklima
·
IT & mobiler Nån som kan hjälpa mig med en rad jag behöver få in i mitt CSS-skript. Jag har provat att lägga in det som det står skrivet i...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Madick
·
IT & mobiler Behöver lite hjälp med bildspel i PowerPoint. Jag vill ha lite snygga, mjuka övergångar mellan bilderna, men förstår inte hur jag ska gå...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: craash
·
F
IT & mobiler jag har en fråga när det gäller och koppla in datan i tv:n. kan man använda datan samtidigt som man kollar på tv tex att lyssna på musik...
Svar
8
· Visningar
1 288
Senast: craash
·
Trädgård & Växter Jag blir så ledsen på rådjuren, vi bor på landet med mycket natur omkring och tyvärr har rådjuren fått smak på mina rosor. Det...
Svar
8
· Visningar
2 488
Senast: mimus
·
IT & mobiler Jag tror att min stationära dator skulle må bra av att bli rengjord från damm inuti. Hur pass svårt är det egentligen att öppna och och...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: Tassetass
·
Hemmet Köpte ju ett en gård med ett gammalt renoveringsobjekt till hus för ganska så precis ett år sen. Vi håller ju på med tusen saker men...
Svar
18
· Visningar
5 436
Senast: malumbub
·
IT & mobiler Funderar på att sätta en webkamera i stallet, men undrar hur man tekniskt löser det? Vi har ca 8-10 m mellan stall och boningshus. Drar...
Svar
1
· Visningar
936
Senast: NinisE
·
IT & mobiler glad i hågen skulle jag koppla in min skrivare till datorn, MEN jag stötte på ett smärre problem, min dator har inte "skrivaruttaget"...
Svar
6
· Visningar
1 091
Senast: Xzite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka