Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Någon som har några erfarenheter av att ta ner en ca 25-30 meter hög gran på en villatomt?
Vi har nu börjat fundera över att ta ner...
Trädgård & Växter
(vet inte riktigt vart denna tråd ska ligga) Är det svårt att göra sig av med växthus, 700 kvadratmeter stora.
Vi är inne på att köpa...
IT & mobiler
Behöver lite hjälp med bildspel i PowerPoint. Jag vill ha lite snygga, mjuka övergångar mellan bilderna, men förstår inte hur jag ska gå...
IT & mobiler
jag har en fråga när det gäller och koppla in datan i tv:n. kan man använda datan samtidigt som man kollar på tv tex att lyssna på musik...
IT & mobiler
Jag tror att min stationära dator skulle må bra av att bli rengjord från damm inuti. Hur pass svårt är det egentligen att öppna och och...
IT & mobiler
Funderar på att sätta en webkamera i stallet, men undrar hur man tekniskt löser det? Vi har ca 8-10 m mellan stall och boningshus. Drar...