Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har länge gått i funderingar om att göra om i sovrummet. Jag skulle gärna ha i lite orientalisk stil men kruxet är att sängen är vit och... 2
Svar
28
· Visningar
15 175
Senast: Nussikan
·
Fritid Jag har tänkt odla lite blåbär nästa år. Tänkte passa på att leta blomlådor redan nu ifall man kan hitta billiga såhär i slutet på...
Svar
4
· Visningar
1 339
Senast: Marna
·
B
Hemmet Vilken är din favoritfärg och vad skulle du välja om du skulle måla om ditt hus? Själv är jag lite inne på nån ljusgrå nyans med kanske...
Svar
16
· Visningar
3 823
Senast: Vaccan
·
Hemmet Behöver hjälp! Ska till IKEA o kan inte bestämma mig för vilken tavla jag ska köpa hem (om den finns). Vilken av följande tycker ni... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 063
Senast: Houdinie
·
IT & mobiler Nu börjar jag snart gråta. Efter en uppdatering (en sådan där vanlig som datorn söker efter själv) som gjordes igår så började datorn... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 737
Senast: Tassetass
·
Hemmet VAD har man för gardiner i köket? Har absolut ingen aning vad vi ska ha i vårat kök:confused: Så nu tycker jag ni kan ta kort på era... 2
Svar
23
· Visningar
12 671
Senast: Otter
·
Hemmet ... för jag har verkligen kört fast nu, i mina tafatta försök att fräscha upp min lägenhet. Faktum är att jag verkligen har lyckats...
Svar
10
· Visningar
1 704
Senast: aiquen
·
Fritid HUR får jag bort det? Färgen har tyvärr torkat.
Svar
5
· Visningar
1 453
Senast: vindvissla
·
IT & mobiler Jag har fått problem med mina pixboxalbum. När jag ska titta på bilderna i albumen som har flera sidor så försvinner sidhänvisningen...
Svar
19
· Visningar
1 353
Senast: bigganl
·
Hemmet Ja skiv ner vad ni köpte när ni fick eran första egna lägenhet :idea: 2
Svar
24
· Visningar
13 561
Senast: Fridolina
·
S
IT & mobiler Finns det nån typ av fotoblogg? Alltså typ som fotoboken på 123minsida.se. Tycker det är lite tråkigt med ex blogg.se om man vill ha...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Jag ska göra en skiva med ärevarvsmusik. Därför vill jag inte ha hela låtarna på skivan utan dom ska börja med refrängen direkt. Hur...
Svar
4
· Visningar
1 268
Senast: Pia
·
IT & mobiler Tänkte mig byta bakgrund på bloggen till en egen bild, men då måste den vara i CSS och efter x antal försök att få till det hela, så...
Svar
10
· Visningar
1 296
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Kan någon smart person förklara hur jag gör för att få in en egen hemsida? Pedagogiskt steg för steg :idea:. Jag har tidigare haft...
Svar
9
· Visningar
1 036
Senast: Zondell
·
IT & mobiler Fick detta mail från min kusin idag, och alltså antingen är folk väldigt godtrogna eller så är det sant.. "Vanligtvis skickar jag... 2
Svar
21
· Visningar
2 111
Senast: Celoty
·
S
IT & mobiler Varken på bilddagboken, photobucket eller min blogg eller på andra tänkbara sidor. Jag har kunnat ladda upp innan med den här datorn...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: Ananys
·
Hemmet skulle vilja ha lite tips på hur ni med små rum löst eran möblering. gärna bilder.. Flyttar till helgen och ska då dela en 4a med 2...
Svar
2
· Visningar
1 068
Senast: moiran
·
IT & mobiler Mmm inte min bästa dag idag :( Lyckades tappa min externa hårddisk i golvet idag, ett litet fall på ca 20 cm. Men tydligen...
Svar
5
· Visningar
6 784
J
IT & mobiler Jag råkade radera mina bilder på kameran (vanlig kompaktkamera) för ett par veckor sen. Finns det någon chans att på nåt mirakulöst sätt...
Svar
1
· Visningar
937
Senast: Snubbelfot
·
B
IT & mobiler Har automatisk inloggning på msn men nu lyckades jag trycka bort lösenordet och kommer inte ihåg vad det är:eek: När jag då klickar på...
Svar
14
· Visningar
1 345
Senast: Bellyra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka