Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Skulle vilja göra små figurer i cement. Har för mig att jag läst någonstans att man kan använda sådana formar man gör sandkakor av... 2
Svar
24
· Visningar
8 787
Senast: vindvissla
·
IT & mobiler jag behöver köpa en externhårdisk och behöver tips på vad som är prisvärt och om det är någon sort/märke jag ska akta mig för. Tac på...
Svar
10
· Visningar
1 096
Senast: Kimz0r
·
Hemmet Jag är på jakt efter smala höga plastbackar med lock. Är tänkta att förvara hundmaten i men jag har inte så mycket plats i köket...
Svar
7
· Visningar
2 912
Senast: Pia
·
H
IT & mobiler ursh vad jag hatar den nya pixbox. hur flyttar man bilder mellan album samt hur skriver man beskrivning i album??
Svar
1
· Visningar
681
Senast: nilema
·
IT & mobiler Datorns tangentbord har helt fel spr[k inst'llt, kan inte skriva de tre sista bokst'verna i alfabetet och g;r inga tecken r'tt. Vad...
Svar
7
· Visningar
918
Senast: Jenka
·
IT & mobiler Vår dator har nu börjat krångla igen. När man precis har startat datorn och sedan går in på internet fryses allt, man kan inte röra...
Svar
5
· Visningar
1 133
Senast: Con
·
K
Hemmet Den höga, smala. Hur många "hål" är det utfräst i undersidan av hyllplanen på er BENNO?
Svar
13
· Visningar
1 847
Senast: Cattis_E
·
Fritid Önskade mig en decoupage-sats i födelsepresent. Sambon åkte till färgaffären men de hade inget men kvinnan där sålde trälim + lack till...
Svar
6
· Visningar
4 095
Senast: pastejja
·
IT & mobiler Gjord i windows movie maker, om Riding Star 3, haha ;) Ganska kul att göra filmer, det enda jag inte fattade var hur jag skulle kunna...
Svar
19
· Visningar
1 308
Senast: Falskhet_
·
S
Hemmet :Var uppe på pappas vind häromdagen och fyndade lite... Hittade ett slitet gammalt blombord (tror jag). Det var grönmålat och... 2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: Sar
·
A
IT & mobiler Jag äger en Canon Powershot S5 IS, men har stooora problem med att fota rörelsebilder. Har en inställning som heter "sport" men när man...
Svar
4
· Visningar
1 026
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Drar datorn mindre ström om den står i väntläge?
Svar
12
· Visningar
1 468
T
IT & mobiler Jag är lite inne på att köpa en "vanlig" digital kamera. Vi har en digital systemkamera, men jag tycker den är lite klumpig att ta med...
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Andorra
·
IT & mobiler Hej hopp. Har äntligen köpt en mac. Det blev en begagnad men vad gör det ;-) Jag skulle behöva lite hjälp med att ställa om datorn till...
Svar
2
· Visningar
1 460
Senast: linney
·
IT & mobiler Jag har en samsung mp3 spelare som man laddar via USB. har upplevt nu på det senaste att batteriet aldrig blir fulladdat hur länge jag...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Stalker
·
Hemmet Ja det är vad jag håller på med. Och har kommit så långt att jag nu funderar vad jag ska behandla den med. Det är en jätte gammal...
Svar
7
· Visningar
8 075
Senast: Qodrofenia
·
Trädgård & Växter Det verkar som om jag är på väg att göa det. För mycket eller för lite vatten ? Bladen blir blekare och blekare och längst ut är de...
Svar
2
· Visningar
4 712
Senast: NinisE
·
Hemmet vad har man mest nytta utav? sitter o försöker planera mitt blivande studentrum, så att jag vet vad jag vill ha när jag väl ska...
Svar
15
· Visningar
2 698
Senast: nexxa
·
Hemmet Medans spacklet i badrummet torkade en vända så tog jag en sväng till Plantagen då jag tröttnade på min trista balkong. Lite...
Svar
19
· Visningar
4 638
Senast: Xzite
·
IT & mobiler Sonen var och köpte ett nytt spel. Tror det heter World Craft 3. Hur som,vi installerade det. När vi sedan skulle spela så fick vi...
Svar
11
· Visningar
1 351
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka