Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

H
Fritid flytta tråden ifall den ligger fel men tag ej bort. På Veidec Festivalen som är kommade helg så har man chans att åka med i en sån...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: jerseyko
·
Trädgård & Växter Jag har ampeltomater som normalt inte ska tjuvas. Men de är väldigt höga och buskiga och så läste jag i senaste Allt om trädgård att det...
Svar
6
· Visningar
1 898
Senast: Sar
·
Hemmet Om ni hade haft ett splajsans nytt hus med en splajsans ny trappa, gjord i ganska billigt trä som ser ut ungefär som furu i färgen, vad...
Svar
13
· Visningar
2 813
·
Fritid Vi har hittat ett gäng med gamla dokument på vår vind, allt från brev till predikningar och recept mot "stenpassion" (receptet...
Svar
7
· Visningar
29 662
Senast: Niangi
·
Fritid Ska måla på en platt sten som ska ligga utomhus och undrar vad jag ska använda för färg? Den får gärna vara hysat billig och gå att få i...
Svar
10
· Visningar
40 593
Senast: Carolus
·
IT & mobiler Fick en Nikon D40 idag när jag fyllde år och nu sådär 6 timmar och 500 kort senare tänkte jag föra över dem på datorn. I...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: Andorra
·
B
Hemmet Känner att jag behöver ha eran åsikt om min situation. Jo så här är det: Jag har varit och tittat på ett hus. I huset är det en lägenhet...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: bullmamma
·
IT & mobiler Söker efter namnet på ett program för filmer, inte Windows Media Player, men den ska heta något liknande. Någon som kan komma med några...
Svar
1
· Visningar
1 777
Senast: Sorbe
·
IT & mobiler Varför fungerar inte mitt tangentbord? Jag satt och skrev på msn när mitt tangentbord helt plötsligt slutade fungera. Det är ett...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: Cafer
·
V
Fritid Jag har kommit över ett slags skrin, eller vad man ska kalla det. Jag är nyfiken på om någon kanske vet vad det har använts till...
Svar
12
· Visningar
1 226
Senast: Tjôta
·
T
IT & mobiler jag försöker köpa speltid till ridingclub championships, men jg fattar verkligen ingenting.. ska köpa speltid för en månad och betala...
Svar
0
· Visningar
1 703
Senast: Toviie
·
IT & mobiler Jag har blivit beroende. Av objektiv. Har just nu bara två stycken, ett kit-objektiv (Nikon D40) och en Tamron 70-200. Det är ju inte så...
Svar
6
· Visningar
1 059
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Snabb fråga, passar ett Sigma Objektiv 70-300mm F4-5.6 DL MACRO AF på en Nikon D80?
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Vinda
·
M
Fritid Ja, som frågan lyder, var är de gamla potatisarna? Jag håller på att längta ihjäl mig efter potatis- och purjolökssoppa och till det kan...
Svar
13
· Visningar
1 366
Senast: MataHari
·
IT & mobiler Är hemma hos min mamma och pappa som har datortrubbel och jag vet inte om jag är rätt kvinna att fixa det :crazy: Deras dator har hux...
Svar
1
· Visningar
896
Senast: Cafer
·
IT & mobiler Tycker min laptop (ca 15 månader gammal) börjar få så himla lätt att bli varm fort, och det är inte lite heller. Det är där på baksidan...
Svar
11
· Visningar
1 685
IT & mobiler Behöver en bok med tips och trix om hur man blir en bra fotograf. Någon som kan tipsa om en bok?
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Terja
·
IT & mobiler Tittar på objektiv och funderar på vad vissa bokstavskombinationer betyder De jag undrar över är AOL ED DG LD
Svar
2
· Visningar
689
Senast: Kuckeliku
·
Hemmet Gaah.. Jag har världens brist på fantasi.. Vill ha nya gardiner i vardagsrummet, har haft samma i princip sedan vi flyttade in (dec...
Svar
2
· Visningar
1 023
·
Hemmet Någon som har några förslag på klätterväxt (krukväxt) som klarar sig utan solljus mer än möjligtvis nån gång ibland? Skulle vilja ha en...
Svar
1
· Visningar
1 015
Senast: Carolus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka