Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hej hopp. Har äntligen köpt en mac. Det blev en begagnad men vad gör det ;-) Jag skulle behöva lite hjälp med att ställa om datorn till...
Svar
2
· Visningar
1 460
Senast: linney
·
IT & mobiler Jag har en samsung mp3 spelare som man laddar via USB. har upplevt nu på det senaste att batteriet aldrig blir fulladdat hur länge jag...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Stalker
·
Hemmet Ja det är vad jag håller på med. Och har kommit så långt att jag nu funderar vad jag ska behandla den med. Det är en jätte gammal...
Svar
7
· Visningar
8 076
Senast: Qodrofenia
·
Trädgård & Växter Det verkar som om jag är på väg att göa det. För mycket eller för lite vatten ? Bladen blir blekare och blekare och längst ut är de...
Svar
2
· Visningar
4 712
Senast: NinisE
·
Hemmet vad har man mest nytta utav? sitter o försöker planera mitt blivande studentrum, så att jag vet vad jag vill ha när jag väl ska...
Svar
15
· Visningar
2 699
Senast: nexxa
·
Hemmet Medans spacklet i badrummet torkade en vända så tog jag en sväng till Plantagen då jag tröttnade på min trista balkong. Lite...
Svar
19
· Visningar
4 639
Senast: Xzite
·
IT & mobiler Sonen var och köpte ett nytt spel. Tror det heter World Craft 3. Hur som,vi installerade det. När vi sedan skulle spela så fick vi...
Svar
11
· Visningar
1 351
Senast: åke
·
Trädgård & Växter Har en stjärnmagnolia som ska planteras (har stått i kruka i ca 1 år efter att vi grävde upp den när vi flyttade från förra huset).Vad...
Svar
1
· Visningar
856
Senast: boccia
·
Hemmet Jag ska slipa trägolv här i huset, då dessa är fruktansvärt slitna. Men vad rekomenderar ni att jag gör sen? Golven i tre rum är typ...
Svar
14
· Visningar
5 806
Senast: Zizzy
·
Trädgård & Växter Min mamma fyller 55 år imorgon och jag har total idétorka kan man väl säga.. Min nya idé är väl dock att köpa ett träd till henne, men...
Svar
16
· Visningar
10 096
Senast: Rie
·
H
Trädgård & Växter Håller på med ett herbarium som ska lämnas in i höst. Plockade för ett par veckor sedan en blomma som ser ut som en prästkrage fast den...
Svar
6
· Visningar
1 156
Senast: Han_naH
·
B
IT & mobiler :confused:Hejsan! Jag har hört att man kan ladda ner riding star 3 från någon hemsida. men hittar ingen där det funkar. på några...
Svar
2
· Visningar
1 089
Senast: Modest
·
Hemmet Jag har länge försökt få ordning på fönstret i vardagsrummet utan att riktigt lyckas. Till slut så gjorde jag som indian_charlie (tror...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: Tassetass
·
S
IT & mobiler Hej Hur gör man konor lättast i SketchUp? Och hur gör man en kulle? I skogen osv. Tacksam för svar :) Mvh Sparf
Svar
9
· Visningar
1 356
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Vad heter en sådan kabel? Var hittar jag den (till ett vettigt pris)? Hjälper det har jag en LG-dator.
Svar
4
· Visningar
4 821
Senast: Prosit
·
Trädgård & Växter Jag orkar inte vänta längre, jag vill att våren kommer nuuuu. :D Är det för tidigt att rensa i häckarna? Har ett par långa, upptill... 18 19 20
Svar
385
· Visningar
33 411
Senast: mysko
·
Hemmet Jag ska sätta upp högtalare som väger sex kilo styck. Vardera ska sättas upp med två skruv. Bakom de fantastiskt fula beigegula...
Svar
4
· Visningar
6 308
Senast: Kuckeliku
·
K
Hemmet Det finns lådor och hyllor i alla tänkbara material och utformningar som är specialgjorda för att passa CD-skivor, DVD-skivor... 2
Svar
36
· Visningar
4 403
Senast: Kimz0r
·
Hemmet Jag har en fågelbur i trä som jag tänkte ha råtter i :)! Buren är ett hemma bygga så jag har fått rekomenderat att lacka med golv lack...
Svar
1
· Visningar
1 313
Senast: Winni
·
S
Fritid Funkar fållband på jeans? Nån som vet om fållband funkar på jeans eller är tyget för tjockt på något vis? Jag funderar på att klippa av...
Svar
3
· Visningar
2 946
Senast: soma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka