Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
På mitt tangentbord. Den har varit lite trög och jag tänkte att jag kunde ploppa loss den och göra rent den. Och nu får jag inte dit den...
IT & mobiler
Jag har en systemkamera (nikon D40), kan man radera alla bilder man har på minneskortet på samma gång, eller måste man sitta och ta bort...
Trädgård & Växter
Äta som de är direkt från grenarna är superbt, och en och annan sötbärspannkaka blir det också. Men sen då? Finns det någon som sitter...
IT & mobiler
...mitt virusprogram. Har AVG men då versionen jag har har gått ut skulle jag avinstallera. Det bröts på nåt sätt mitt i (minns ej hur)...
IT & mobiler
Jag vet inte hur, men på något sätt har papperskorgen på denna datorn sprungit sin kos. Känner mig idiotiskt dum som inte kan hitta den...
IT & mobiler
Jag har haft inne min mac på service medan jag var bortrest då datorn hade spruckit. Jag lämnade in den den 24 juli. Jag fick meddelande...
Trädgård & Växter
Nu är jag brydd så jag vänder mig till de allsmäktiga på Buke.
Jag är väldigt grön (:D) inom trädgårdsområdet men har en tomatplanta på...
Trädgård & Växter
Vi har fått myror hemma! Vi håller på att bygga ut huset och har således sågat upp lite nya öppningar i väggarna för altandörr och...
Hästnyheter Okej, då är det dags att svära ordentligt i den idrottens heliga kyrka som heter World Anti Doping Agency, Wada förkortad.
Jag har stört...
Kropp & Själ Fast det gör man endast om deras tanke är att minska ner på köttet i framtiden vilket jag tvivlar starkt på att dom vill eller planerar...
Hästmänniskan Vi har ju köpt hingstar och kastrerat, i åldrar 3-6 år. De är inte hingstigare än valacker som är tidigare kastrerade. Jag har iofs helt...