Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Har nyss bränt en dvd+r skiva men en .AVI fil. Skivan vill varken starta i Media playern (ingen dvd har någonsin funkat i den) eller i...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Tassetass
·
M
IT & mobiler Jag letar Extern hårdisk till "min"dator eller mer de jag har i datorn... Vill ha minst 300gB så jag får plats med Film musik och...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler På mitt tangentbord. Den har varit lite trög och jag tänkte att jag kunde ploppa loss den och göra rent den. Och nu får jag inte dit den...
Svar
11
· Visningar
1 080
Senast: LSD547
·
IT & mobiler För ett litet tag sen upptäckte jag något märkligt på min 1½ år gamla billiga laptop. När den går på batteridrift blir skärmen extremt...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: escodobe
·
T
IT & mobiler Jag har en systemkamera (nikon D40), kan man radera alla bilder man har på minneskortet på samma gång, eller måste man sitta och ta bort...
Svar
5
· Visningar
4 843
G
IT & mobiler Har inte råd att köpa Microsoft Word just nu och undrar därför om någon vet något gratis-program som man kan ladda ned och skriva i på...
Svar
2
· Visningar
1 600
Senast: GALOPP
·
Trädgård & Växter Äta som de är direkt från grenarna är superbt, och en och annan sötbärspannkaka blir det också. Men sen då? Finns det någon som sitter...
Svar
2
· Visningar
4 268
Senast: Gnist
·
Hemmet Vi har tagit ner ett antal gigantiska tujor, och stammarna är på sina ställen ganska rejäla (för att vara tujor som jag har sett :D )...
Svar
7
· Visningar
19 646
Senast: MittNyaJag
·
M
Hemmet Vi har rivit ut halva huset och håller på att gräva ut för att sen gjuta nytt golv och resa nya innerväggar mm. Är det någon mer som... 2
Svar
28
· Visningar
2 160
Senast: ChristinA
·
IT & mobiler ...mitt virusprogram. Har AVG men då versionen jag har har gått ut skulle jag avinstallera. Det bröts på nåt sätt mitt i (minns ej hur)...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: vildros
·
IT & mobiler Försökte fota ett objekt i rörelse, läs en liten hund som springer järnet, gick dock inget bra då det blev suddigt :( Testade både med...
Svar
9
· Visningar
1 543
Senast: pepp
·
IT & mobiler Jag vet inte hur, men på något sätt har papperskorgen på denna datorn sprungit sin kos. Känner mig idiotiskt dum som inte kan hitta den...
Svar
6
· Visningar
6 112
Senast: Tinen
·
M
IT & mobiler Har bestämt mig för en Canon eos systemkamera men kan inte välja modell. Har en gammal analog eos med två objektiv som jag testat på...
Svar
5
· Visningar
885
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Jag har haft inne min mac på service medan jag var bortrest då datorn hade spruckit. Jag lämnade in den den 24 juli. Jag fick meddelande...
Svar
12
· Visningar
1 457
Hemmet Jag älskar borden vid fönstren, men jag börjar känna att vardagsrummet är övermöblerat. Inte alltid, men ibland :D Ska jag ta bort... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 445
Senast: Kimz0r
·
Hemmet Jag behöver köpa lampor till hall och vardagsrum/sovrum (jag har en fin taklampa som ska bo i sovrummet eller vardagsrummet, men jag har...
Svar
5
· Visningar
1 123
Senast: Houdinie
·
G
Trädgård & Växter Nu är jag brydd så jag vänder mig till de allsmäktiga på Buke. Jag är väldigt grön (:D) inom trädgårdsområdet men har en tomatplanta på...
Svar
5
· Visningar
8 548
Senast: Generalen
·
Trädgård & Växter Vi har fått myror hemma! Vi håller på att bygga ut huset och har således sågat upp lite nya öppningar i väggarna för altandörr och...
Svar
18
· Visningar
5 562
Senast: Freyr
·
Hemmet Nu är jag i flyttartagen igen! :angel: Efter lite strul med hyresvärden så har vi varit och kollat på andra hus och fick idag besked... 2
Svar
21
· Visningar
5 695
Senast: MikaTela
·
Hemmet Japp... som en del av er säkert minns så kastade jag in envishetshandduken & flyttade tillfälligt hem till mina päron för lite mer än...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: Villeroy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka