Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler Jag har gjort en ny e-mail adress, och det är inte en hotmail adress. Men för att kunna logga in på msn med denna adressen måste jag...
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: meodeo
·
Trädgård & Växter Jag har ett jättefint citronträd som just nu är översållat av blommor, men så upptäckte jag att vartenda blad är alldeles svartprickigt...
Svar
4
· Visningar
15 899
Senast: Lupin
·
S
IT & mobiler (musen) Vad fan är det som är fel?! Sjukt störande. Spelar ingen roll om jag drar ut kontakten, den rör sig och trycker ändå. :devil...
Svar
4
· Visningar
1 076
Senast: Cafer
·
S
Hemmet Vi ska väl ha lite indiskt i vardagsrummet och nu har jag kommit på den briljanta idén, då vi inte har några djupa fönster att göra till...
Svar
4
· Visningar
1 400
Senast: Gabbi
·
J
IT & mobiler Hejhej! Verkar vara många duktiga fotografer inne på forumet. Jag har försökt ändra slutartider på min Nikon D-60, men den vill...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: Irenes
·
Hemmet Just nu är jag inte nöjd med något av våra rum. Jo, badrummet. Men hur kul är det? Sovrummet vill jag inte ens tänka på, där är jag... 2
Svar
39
· Visningar
5 716
Senast: Agapi
·
G
IT & mobiler Gah jag är ett sånt jädra klantarsel! Råkade trycka på en sån viruslänk på msn. Trodde alvarligt att det va en riktig för det såg ut som...
Svar
3
· Visningar
826
C
Trädgård & Växter Har två clematiser som jag inte vet vad det är för sort på? De är köpta som Nelly Moser (rosarandig), men mina är svagt syrenlila med en...
Svar
10
· Visningar
2 670
Senast: Clintan
·
Trädgård & Växter Jag sparar vattnet i badkaret när jag badat eller duschat. Sedan tar jag vattenkannan och fyller. Schampo och tvål är ju bra...
Svar
7
· Visningar
1 501
Senast: ang
·
Hemmet Jag har under årens gång samlat på mig en anseenlig mängd trasmattor - och jag älskar dem alla! Detta får till följd att de ligger... 2
Svar
20
· Visningar
15 474
Senast: ang
·
Hemmet I köket har vi en såndär "vanlig" kryddhylla ovanför spisen. Den fungerar samtidigt som lucka till fläkten. (så hella kryddhyllan sitter...
Svar
8
· Visningar
4 625
Senast: voltis
·
IT & mobiler Varför går det inte att ladda upp den på youtube för? Det står att den bör exporteras till ett annat format, men det går inte. Hur...
Svar
6
· Visningar
1 541
Senast: aiquen
·
IT & mobiler till hösten ska jag köpa en system och har kollat på några och tänkte fråga vad ni tycker om dessa: Canon EOS 400D Black + 18-55mm Lens...
Svar
7
· Visningar
1 227
Senast: Irenes
·
N
Hemmet Piffade upp min vita tråkiga vägg i hallen lite Och så har jag planerat att sätta en spegel på den tråkvita väggen mitt emot i...
Svar
5
· Visningar
1 031
Senast: Xazo
·
R
IT & mobiler Har bara en liten enkel fråga : Om man vill ladda upp bild i bildtrådar så har man ju sina bilder typ som jag på Pixbox. Men dom har ju...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: Carolus
·
Hemmet Nästa helg flyttar jag in helt hos min pojkvän i hans hus. Han har ett VÄLDIGT litet rum som inte användas vettigt nu utan istället ska...
Svar
12
· Visningar
2 122
Senast: MikaTela
·
Hemmet Nu ska jag och min sambo flytta och tänkte unna oss att köpa en ny soffa. I början var vi helt inne på en 2+3 i skinn. Men kraven har...
Svar
5
· Visningar
3 225
Senast: MaRomer
·
Hemmet såhär ligger det till. sovrumsgolvet är nyslipat, mörkbrun bets + lack är inhandlat (nästan på impuls..) men, vågar jag? :crazy: är...
Svar
15
· Visningar
2 637
Senast: vego96
·
Hemmet Fick min kakelugn OCH skorsten utdömd i går:cry:, fasiken, min viktigaste värmekälla (fast det känns lååångt till vintern iallafall!!!)... 2
Svar
24
· Visningar
9 245
Senast: Texaz
·
J
Hemmet Då jag inte hittar nån bra tråd där vi kan utbyta ideer för inredning av hemmets alla hörn och vinklar startar jag nu en :). Är själv...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: JumpForMyLove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka