Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Jag har ett jättefint citronträd som just nu är översållat av blommor, men så upptäckte jag att vartenda blad är alldeles svartprickigt...
IT & mobiler
Gah jag är ett sånt jädra klantarsel! Råkade trycka på en sån viruslänk på msn. Trodde alvarligt att det va en riktig för det såg ut som...
Trädgård & Växter
Har två clematiser som jag inte vet vad det är för sort på? De är köpta som Nelly Moser (rosarandig), men mina är svagt syrenlila med en...
IT & mobiler
till hösten ska jag köpa en system och har kollat på några och tänkte fråga vad ni tycker om dessa:
Canon EOS 400D Black + 18-55mm Lens...
IT & mobiler
Har bara en liten enkel fråga : Om man vill ladda upp bild i bildtrådar så har man ju sina bilder typ som jag på Pixbox. Men dom har ju...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...